Jeesuksen ihmeellinen rauha

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Jeesuksen ihmeellinen rauha

ViestiKirjoittaja Herman » 11. Huhti 2012 16:47

Jeesuksen antama rauha on jotain tosi ihmeellistä. Meille sattui eilen vesivahinko, kokolailla omasta huolimattomuudestamme, ja kerrostalossamme joudutaan nyt tekemään remonttia ja me joudutaan todennäköisimmin evakkoon jonnekin, eikä ole mitään hajua minne sitä menisi. Ei ole myöskään täyttä varmuutta kuka vahingot loppujen lopuksi pulittaa. Jos ei olisi Jeesuksen uskossa, sitä olisi tällaisessa tilanteessa varmaan ihan epätoivoinen ja katkeroitunut, mutta ihmeellistä kyllä nyt ei huoleta pisaraakaan kun tietää, että kaikki on täydellisesti voimallisen Jumalamme käsissä. Voi tässäkin tilanteessa vaan kiittää ja ylistää Jumalaa. Sillä "kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut" (Room.8:28). Kiitos Jeesus meille antamastasi rauhasta! Tulkoon se täydellisenä jokaisen opetuslapsesi sydämeen.
Herman
 

Re: Jeesuksen ihmeellinen rauha

ViestiKirjoittaja Herman » 14. Huhti 2012 21:38

3-4 viikkoa pitäisi olla pois kotoa. Kiitos Jumalalle, että Hän on tämän tiennyt jo ennen maailman perustamista, ja valmistanut meille paikan tuolle ajalle.
Herman
 

Re: Jeesuksen ihmeellinen rauha

ViestiKirjoittaja systeri » 14. Huhti 2012 22:10

Jumalan siunausta ja johdatusta Hermanin perheelle!
Meillä myös muutto edessä jossain vaiheessa, mutta vielä en oo ehtiny stressata kovin paljon.Kotimme on purkutuomiolla :?
Luotan siihen että Herralla on jo varattuna meille paikka joka ilmaantuu eteen sitten kun on tarkoitus :)
systeri
 

Re: Jeesuksen ihmeellinen rauha

ViestiKirjoittaja todael » 15. Huhti 2012 02:45

Jumalan rauha Jeesuksessa on ymmärrystä ylempi :

Joh. 10:27-29 "Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua. Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni. Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."

Jeesus on Herra - ja minun taivaallinen Isäni on kaikkia suurempi. Jumalan Henki todistaa henkemme kanssa että olemme Jumalan lapsia.

- todael
todael
 

Re: Jeesuksen ihmeellinen rauha

ViestiKirjoittaja Herman » 16. Huhti 2012 21:14

Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut. (Room.8:28)

Kun Jeesus on Herramme, olosuhteet eivät koskaan ole meitä vastaan :) (vaikka miltä näyttäisi)
Herman
 

Re: Jeesuksen ihmeellinen rauha

ViestiKirjoittaja Herman » 23. Huhti 2012 15:02

Kiitos Jumalalle, meille järjestyy viikon sisällä väliaikainen asunto remontin ajaksi (joka tuleekin kestämään 2-4 kuukautta, vaikka aluksi puhuttiin viikoista). Ja remonttimiehet sanoivat voivansa odottaa viikon, ennenkuin aloittavat (tänään oli tarkoitus aloittaa). Herra on kaiken tarkoin suunnitellut, miksi siis murehtia :)
Herman
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa

cron