Ihmisten viholliset

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Ihmisten viholliset

ViestiKirjoittaja toni t » 05. Huhti 2012 01:09

Room.10:17. Niin tulee siis usko kuulosta, mutta kuulo Jumalan sanan kautta.

1.Tess. 2:15 jotka tappoivat Herran Jeesuksenkin ja profeetat ja ovat vainonneet meitä, eivätkä ole Jumalalle otollisia, vaan ovat kaikkien ihmisten vihollisia,
2:16 kun estävät meitä puhumasta pakanoille heidän pelastumiseksensa. Näin he yhäti täyttävät syntiensä mittaa. Viha onkin jo saavuttanut heidät, viimeiseen määräänsä asti.


Ihmiset jotka estävät Jumalan evankeliumin ilosanoman julistusta ovat ihmisten vihollisia sillä he estävät ihmisiä kuulemasta Jumalan sanaa pelastukseksi.

Nykyään monet vanhemmat koittavat estää sen että heidän lapsilleen julistettaisiin Kristuksen evankeliumia. Näin toimimalla he tietämättään osoittavat vihaa lapsiaan kohtaan sillä ovat toimillaan eväämässä lapsiltaan pelastuksen sanomaa.

Matt.10:34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan (Jumalan sana).
10:35 Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
10:36 ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa.'
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Ihmisten viholliset

ViestiKirjoittaja pekka » 05. Huhti 2012 15:48

Kyllä vain, näin on käynyt minullekin. Poikani laittoi hyvin kylmästi välit poikki minuun eli isäänsä kun yritin kertoa hänelle Jumalan sanan totuutta. Nyt on jo noin vuosi mennyt eikä poikani ole pitänyt enää mitään yhteyttä minuun ja minä en voi ottaa häneen mitään yhteyttä koska hän kielsi minua sitä tekemästä. Toivotaan, että elämä opettaa ja poika vielä viisastuisi ja saisi ikioman etsikkoajan Jumalan tuntemisessa.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ihmisten viholliset

ViestiKirjoittaja todael » 05. Huhti 2012 18:11

Apt.13:8-11 - Elymas, noita pyrki kääntämään Sergius Pauluksen pois uskosta Jeesukseen. Hänen ylleen lankesi voimakas Jumalan tuomio - hän menetti näkönsä, säädettyyn aikaan asti. Evankeliumin viholliset kohtaavat Jumalan tuomion, tavalla tai toisella.

Ap.t. 13:8-11 "Mutta Elymas, noita - sillä niin tulkitaan hänen nimensä - vastusti heitä, koettaen kääntää käskynhaltijaa pois uskosta. Niin Saulus, myös Paavaliksi kutsuttu, täynnä Pyhää Henkeä loi katseensa häneen
ja sanoi: "Voi sinua, joka olet kaikkea vilppiä ja kavaluutta täynnä, sinä perkeleen sikiö, kaiken vanhurskauden vihollinen, etkö lakkaa vääristelemästä Herran suoria teitä? Ja nyt, katso, Herran käsi on sinun päälläsi, ja sinä tulet sokeaksi etkä aurinkoa näe säädettyyn aikaan asti." Ja heti lankesi hänen päällensä synkeys ja pimeys, ja hän kävi ympäri ja etsi taluttajaa."

Oliko Wille Riekkisen astma seurausta Jumalan tuomiosta häntä kohtaan, koska hän vääristeli koko evankeliumin oman viisautensa varassa ? Hän vääristeli Herran suoria teitä, esim. opettamalla että homopareja voidaan vihkiä (http://www.savonsanomat.fi/uutiset/koti ... it/1037461) Oliko tästä seurauksena hänen elämäänsä Jumalan tuomio, jonka johdosta hän sairastui loppuelämäkseen ? (http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kotim ... 28867.html)

Jumala voi poistaa Hänen Sanaansa vääristelevän ihmisen elämään tulleen tuomion, MUTTA VAIN SITEN että ihminen tunnustaa Jumalan totuuden ja tekee vääristellystä opetuksesta selkeän täyskäännöksen (parannuksen).

- todael
todael
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa