Sopimusrukous

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Sopimusrukous

ViestiKirjoittaja systeri » 04. Huhti 2012 13:42

Tänään ekaa kertaa tajusin Raamatusta mihin jakeeseen perustuu sopimusrukous :oops: :)

Matt. 18:19
Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.

Aina ei vaan kolahda :-P Huippujuttu...mitä sovittais :)
systeri
 

Re: Sopimusrukous

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 05. Huhti 2012 21:53

Sano sinä, niin rukoillaan, pallo on sinulla. Pitääkö sellaisessa sopimusrukouksessa kummankin rukoilla samaa asiaa vai kumpikin antaa omia kipupisteitä tai sen sellaisia?

Mullahan on tuo seurakuntayhteys joka mielenpäällä ja yleensäkin ihmissuhteet ja sieltä siirtyvä turvattomuuden tunne ja sellainen ennalta-arvaamattomuuden pelko joka siihen liittyy... jotenkin se että Jumala saisi sitä mun rikkonaisuuttani parantaa niin että se kaikki olisi jotenkin poissa jollaintapaa(eihän ole menestysteologiaa jos tätä toivoo ja rukoilee?, toivon ettei kuitenkaan), ne kaikki haavat olisi parannetut Jeesuksen haavojen kautta, Ne jotenkin niin raskaina painaa aina alaspäin ja saavat mut uskomaan valheisiin joita ei ole edes olemassa. Jeesus on voimallinen kaikkeen, Hän maksoi kaiken siellä ristillä mun puolesta jo.

Toni tuossa kirjoitti epäuskosta, olenko ollut epäuskoinen, että mun tulee vaan uskoa jo sen tapahtuneen, koska niinhän se on toisaalta, kaiken, aivan kaiken Hän on jo kantanut meidän puolesta.

Ajatella, että me kaikki ihmiset olemme tavallaan syyllisiä Hänen kipuunsa siellä ristillä ja millaisen armon sen kautta olemme silti saaneet, aika upea juttu.

Sori, nyt meni jo ohi aiheenkin tieten, innostuin taas niin kirjoittamaan.
lonelyrider
 

Re: Sopimusrukous

ViestiKirjoittaja systeri » 06. Huhti 2012 12:22

Niin tää sopimusrukous on mulle tavallaan vieras juttu,varmaan olis kuulunu tuonne rukousosastolle..en oo koskaan semmoseen ottanu osaa,koska pelkään ettei mun sopimus pidä :? ..koska ajateltavaa riittää enemmän kuin tarpeeksi.Mutta nyt kun sen hokasin tuolta raamatusta niin se lupaus jotenkin kolahti ja innosti,en oo ennen pysähtyny tuon paikan äärelle oikein tosissani.
Joku vois vähän valaista miten yleensä sovitaan kun rukoillaan tällä tavalla ja miten se vois tapahtua täällä foorumilla.
Tottakai heti ensimmäisenä on mielessä puoliso ja perhekunta keiden puolesta rukoilla.Mutta mieleen nousee myös vähän väliä todaelin rukousaihe jonka eilen illalla luin ,perheensä puolesta.Se kolahti muhun koska oon itse ollut samassa tilanteessa.Se on kipeä paikka, mutta ei mahdoton Herralle...kiitos Jumalalle!
systeri
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa

cron