Salatut elämät tekee törkeää vääristelyä!

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Salatut elämät tekee törkeää vääristelyä!

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 22. Maalis 2012 14:17

Salatuissa elämissä oin nyt viimeviikkoina ollut tämä Johannesveljet vs Cindy ja se toinen sisko -kyuvio.. Tässä on tehty törkeää pilkkaa.. uskovainen isä lukitsee tytöt kellariin rangaistukseksi ja vainoaa.. Lisäksi käy käsiksi ja huutelee "irti syntiset kätesi tyttärestäni" ja kutsuu tytärtään "Sinäkö--langennut pakana" jne.. Tunnistan täysin henkivallan jonka inspiraatiossa jaksot on tehty! Se on itse saatana pimeydestä :( :( :( Olen itse kokenut paholaisen hyökkäykset mua vastaan ja noita kohtia katsoessa tulee täysin sama olo.. Tunnistan siis helposti mistä lähteestä tulee inspiraatio noihin jaksoihin..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Salatut elämät tekee törkeää vääristelyä!

ViestiKirjoittaja Masi » 22. Maalis 2012 15:57

Eikös se yksi mies ole siinä mukamasti johonkin lahkoon kuuluva? Totta, ei kyllä käyttäydy, kuten pitäisi sen miehen. :shock:
Masi
 
Viestit: 18
Liittynyt: 18. Helmi 2012 15:17

Re: Salatut elämät tekee törkeää vääristelyä!

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 23. Maalis 2012 22:13

No, miksi sie kahtelet niitä salkkareita? Kyllähän joskus meilläkin on ollut tv päällä kyseisen ohjelman aikaan eli en hurskastele tällä tai yritä mistään korkealta ladella latteuksia, mutta ei ne salkkarit edusta mulle mitään, se on sitä maallista viihdetta ja humpuukia ylipäätänsä, jossa revitään aiheita tyyliin kauniit ja rohkeat.

Uskonto on aihe josta joka tapauksessa tv viihde tekee ohjelmaa, syitä en lähde tähän hakemaan tai pohtimaan, mutta varmasti uskovaiset ovat kautta aikojen antaneet aihettakin aiheisiin toimimalla vastoin kuin toisaalta opettavat.
lonelyrider
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa

cron