Vihan aikana tai sitä ennen vai jälkeen?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Vihan aikana tai sitä ennen vai jälkeen?

ViestiKirjoittaja toni t » 20. Helmi 2012 16:49

pulla kirjoitti:Niin uskoinkin sun ajatelleen,varmistin vaan kun tää eilinen veljemme oli sitä mieltä että ne on ne 144 000 jotka saarnaavat täällä kun morsius seurakunta on temmattu ennen vaivan aikaa.
Mutta hän puhui myös monesta tempauksesta ja kun kysyin että mistä se löytyy Raamatusta että olis monta tempausta ,niin ei oikein osannut selventää siinä hetkessä.


Tuo veljen tuoma oppi on aika yleinen ja ihmeellinen oppi. Ei ole mitään muuta tapaa pelastua kuin uudestisyntyä uskosta Herraan Jeesukseen. Usko Herraan Jeesukseen liittää ihmisen Kristuksen seurakuntaan joka on Kristuksen morsian. Karitsan häihin osallistuu koko morsian ei vain osa siitä. 144 000 juutalaista kuuluu Kristuksen seurakuntaan eli morsiameen sillä vain morsian pelastuu. Karitsan häät alkavat vasta sitten kun koko morsian herää häihin, ne jotka ovat Kristuksessa nukkuneet ja ne jotka ovat maan päällä elossa kun Herra palaa.

Kristus on omilleen esikuva kaikessa. Kristuksella ei ole montaa morsianta vaan yksi. Jumala ei opeta opetuslapsilleen sellaista jossa itse toimisi vastoin omaa opetustaan ja eläisi esim, moniavioisuudessa. Sellainen opetus on olemassa jossa juutalaisia pidetään Kristuksen vaimona ja Kristuksen seurakuntaa Kristuksen morsiamena. Minusta sellainen opetus ei kestä Raamatun valoa ja on antikristillistä sillä kaikki myös juutalaiset pelastuvat vain ja ainoastaan uskosta Herraan Jeesukseen joka liittää ihmisen Kristuksen morsiameen (seurakuntaan).
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Vihan aikana tai sitä ennen vai jälkeen?

ViestiKirjoittaja pekka » 20. Helmi 2012 20:37

Kiitoksia kirjoituksistanne. Tässä vähän israeltietoutta: http://israelupdate.achlak.net/?page_id=119
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Vihan aikana tai sitä ennen vai jälkeen?

ViestiKirjoittaja systeri » 21. Helmi 2012 01:35

toni l kirjoitti:
pulla kirjoitti:Niin uskoinkin sun ajatelleen,varmistin vaan kun tää eilinen veljemme oli sitä mieltä että ne on ne 144 000 jotka saarnaavat täällä kun morsius seurakunta on temmattu ennen vaivan aikaa.
Mutta hän puhui myös monesta tempauksesta ja kun kysyin että mistä se löytyy Raamatusta että olis monta tempausta ,niin ei oikein osannut selventää siinä hetkessä.


Tuo veljen tuoma oppi on aika yleinen ja ihmeellinen oppi. Ei ole mitään muuta tapaa pelastua kuin uudestisyntyä uskosta Herraan Jeesukseen. Usko Herraan Jeesukseen liittää ihmisen Kristuksen seurakuntaan joka on Kristuksen morsian. Karitsan häihin osallistuu koko morsian ei vain osa siitä. 144 000 juutalaista kuuluu Kristuksen seurakuntaan eli morsiameen sillä vain morsian pelastuu. Karitsan häät alkavat vasta sitten kun koko morsian herää häihin, ne jotka ovat Kristuksessa nukkuneet ja ne jotka ovat maan päällä elossa kun Herra palaa.

Kristus on omilleen esikuva kaikessa. Kristuksella ei ole montaa morsianta vaan yksi. Jumala ei opeta opetuslapsilleen sellaista jossa itse toimisi vastoin omaa opetustaan ja eläisi esim, moniavioisuudessa. Sellainen opetus on olemassa jossa juutalaisia pidetään Kristuksen vaimona ja Kristuksen seurakuntaa Kristuksen morsiamena. Minusta sellainen opetus ei kestä Raamatun valoa ja on antikristillistä sillä kaikki myös juutalaiset pelastuvat vain ja ainoastaan uskosta Herraan Jeesukseen joka liittää ihmisen Kristuksen morsiameen (seurakuntaan).


Se veli meinas mielestäni että tämä olis yks tempaus

Ilm 11
3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."
4 Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.
5 Ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa; ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, on hän saava surmansa sillä tavalla.
6 Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat.
7 Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät.
8 Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin.
9 Ja ihmiset eri kansoista ja sukukunnista ja kielistä ja kansanheimoista näkevät heidän ruumiinsa kolme ja puoli päivää, eivätkä salli, että heidän ruumiinsa pannaan hautaan.
10 Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat.
11 Ja niiden kolmen ja puolen päivän kuluttua meni heihin Jumalasta elämän henki, ja he nousivat jaloilleen, ja suuri pelko valtasi ne, jotka näkivät heidät.
12 Ja he kuulivat suuren äänen taivaasta sanovan heille: "Nouskaa tänne!" Niin he nousivat taivaaseen pilvessä, ja heidän vihollisensa näkivät heidät.
systeri
 

Re: Vihan aikana tai sitä ennen vai jälkeen?

ViestiKirjoittaja toni t » 21. Helmi 2012 14:14

pulla kirjoitti:
toni l kirjoitti:
pulla kirjoitti:Niin uskoinkin sun ajatelleen,varmistin vaan kun tää eilinen veljemme oli sitä mieltä että ne on ne 144 000 jotka saarnaavat täällä kun morsius seurakunta on temmattu ennen vaivan aikaa.
Mutta hän puhui myös monesta tempauksesta ja kun kysyin että mistä se löytyy Raamatusta että olis monta tempausta ,niin ei oikein osannut selventää siinä hetkessä.


Tuo veljen tuoma oppi on aika yleinen ja ihmeellinen oppi. Ei ole mitään muuta tapaa pelastua kuin uudestisyntyä uskosta Herraan Jeesukseen. Usko Herraan Jeesukseen liittää ihmisen Kristuksen seurakuntaan joka on Kristuksen morsian. Karitsan häihin osallistuu koko morsian ei vain osa siitä. 144 000 juutalaista kuuluu Kristuksen seurakuntaan eli morsiameen sillä vain morsian pelastuu. Karitsan häät alkavat vasta sitten kun koko morsian herää häihin, ne jotka ovat Kristuksessa nukkuneet ja ne jotka ovat maan päällä elossa kun Herra palaa.

Kristus on omilleen esikuva kaikessa. Kristuksella ei ole montaa morsianta vaan yksi. Jumala ei opeta opetuslapsilleen sellaista jossa itse toimisi vastoin omaa opetustaan ja eläisi esim, moniavioisuudessa. Sellainen opetus on olemassa jossa juutalaisia pidetään Kristuksen vaimona ja Kristuksen seurakuntaa Kristuksen morsiamena. Minusta sellainen opetus ei kestä Raamatun valoa ja on antikristillistä sillä kaikki myös juutalaiset pelastuvat vain ja ainoastaan uskosta Herraan Jeesukseen joka liittää ihmisen Kristuksen morsiameen (seurakuntaan).


Se veli meinas mielestäni että tämä olis yks tempaus

Ilm 11
3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."
4 Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.
5 Ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa; ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, on hän saava surmansa sillä tavalla.
6 Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat.
7 Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät.
8 Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin.
9 Ja ihmiset eri kansoista ja sukukunnista ja kielistä ja kansanheimoista näkevät heidän ruumiinsa kolme ja puoli päivää, eivätkä salli, että heidän ruumiinsa pannaan hautaan.
10 Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat.
11 Ja niiden kolmen ja puolen päivän kuluttua meni heihin Jumalasta elämän henki, ja he nousivat jaloilleen, ja suuri pelko valtasi ne, jotka näkivät heidät.
12 Ja he kuulivat suuren äänen taivaasta sanovan heille: "Nouskaa tänne!" Niin he nousivat taivaaseen pilvessä, ja heidän vihollisensa näkivät heidät.


Itse en tiedä mitä nämä kaksi todistajaa ovat. Seurakunta kokonaisuudessaan he eivät voi olla.

2.Kun.2:11 Kun he niin kulkivat ja puhelivat, niin katso, äkkiä ilmestyivät tuliset vaunut ja tuliset hevoset, ja ne erottivat heidät toisistansa, ja Elia nousi tuulispäässä taivaaseen.

Elia otettiin taivaaseen käsittääkseni niin ettei hän nähnyt kuolemaa (tuonelaa). Muita tapauksia en Raamatusta tiedä (kahden todistajan) lisäksi jotka olisivat nousseet suoraan taivaaseen.

Ilm.20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
20:5 Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.


Kun Jeesus palaa ja tuhoaa antikristuksen (luku 19) niin tapahtuu ensimmäinen ylösnousemus jossa Kristuksen seurakunta virkoaa eloon. Johannes kertoo tässä niistä ihmisistä joita näki ilmestyksessään viimeisistä päivistä. Johannes näki kuinka Jeesuksen todistajia teloitettiin Jumalan sanan tähden ja Johannes näki että niitä tapettiin jotka eivät ottaneet pedon merkkiä ja kumartaneet petoa ja he virkosivat eloon. Muut kuolleet tarkoittavat niitä muita ihmisiä jotka Johannes näki ilmestyksessään kuolevan eli uskottomia ja niitä jotka sotivat Karitsaa vastaan. He eivät vironneet eloon. 1.Tessalonikalais kirje kertoo sen että kun Kristuksessa kuolevat virkoavat eloon niin silloin myös ne Kristuksen omat jotka ovat elossa temmataan yhdessä heidän kanssaan Jeesusta vastaan.

Sitä keitä nämä kaksi todistajaa luvussa 11 ovat en tiedä, mutta luku 20 kertoo selvästi sen että Jeesuksen todistajia kuolee antikristuksen vainoissa ja he virkoavat eloon kun Jeesus palaa ja saatana heitetään vankeuteen tuhanneksi vuodeksi ja antikristus ja väärä profeetta heitetään tuli järveen. Luku 20 on samassa linjassa muidenkin Raamatun kohtien kanssa. Luku 11 on sellainen johon itse en ainakaan ole vielä saanut ymmärrystä. Sakarjan luku 4 kertoo käsittääkseni noista kahdesta todistajasta jotain.

Biblia. Sakarja. 4:1. Ja enkeli, joka minun kanssani puhui, tuli jälleen ja herätti minun, niinkuin joku unestansa herätettäisiin.
2. Ja sanoi minulle: mitäs näet? Mutta minä sanoin: minä näen, ja katso, kynttiläjalka seisoi kokonansa kullasta, ja malja sen pään päällä, ja seitsemän lamppua oli hänessä, ja seitsemän kauhaa kussakin lampussa, jotka olivat sen pään päällä.
3. Oli myös sen tykönä kaksi öljypuuta: yksi maljan oikialla puolella ja toinen vasemmalla.
4. Ja minä vastasin ja sanoin sille enkelille, joka minun kanssani puhui, sanoen: minun herrani, mikä se on?
5. Ja enkeli, joka minun kanssani puhui, vastasi ja sanoi minulle: etkös tiedä, mikä se on? Mutta minä sanoin: en, minun herrani.
6. Ja hän vastasi ja puhui minulle, sanoen: se on Herran sana Serubbabelista, joka sanoo: ei se pidä tapahtuman sotaväellä eikä voimalla, vaan minun hengelläni, sanoo Herra Zebaot.
7. Kuka sinä olet, suuri vuori? jonka kuitenkin täytyy Serubbabelin edessä tasaiseksi kedoksi tulla; ja hänen pitää ensimäisen kiven laskeman, ja pitää huutaman: armo, armo olkoon hänelle!
8. Ja Herran sana tapahtui minulle ja sanoi:
9. Serubbabelin kädet ovat tämän huoneen perustaneet, hänen kätensä pitää myös sen päättämän, tietääkses, että Herra on minun lähettänyt teidän tykönne.
10. Sillä kuka on se, joka nämät halvat päivät katsoo ylön? jossa kuitenkin pitää iloittaman, ja nähtämän muurin luoti Serubbabelin kädessä, ja ne seitsemän Herran silmää, jotka katselevat kaikkea maata.
11. Ja minä vastasin ja sanoin hänelle: mitä nämät kaksi öljypuuta, jotka ovat oikialla ja vasemmalla puolella kynttilänjalkaa?
12. Ja minä vastasin toisen kerran ja sanoin hänelle: mitä nämät kaksi öljypuun oksaa, jotka ovat kahden kultaisen piipun keskellä, joista kultainen öljy vuotaa?
13. Ja hän sanoi minulle: etkös tiedä, mitä nämät ovat? Ja minä sanoin; en, minun herrani.
14. Ja hän sanoi: ne ovat kaksi öljypuuta täynnä öljyä, jotka aina seisovat kaiken maan Herran tykönä.


:?: :pc:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Vihan aikana tai sitä ennen vai jälkeen?

ViestiKirjoittaja Masa » 21. Helmi 2012 18:30

Herman kirjoitti:
pulla kirjoitti:
Herman:Mutta jos pysyy homma hanskassa, niin ei muuta kuin ilmestyskirja auki ja ajatukset jakoon


Tottakai..koko Raamattu on tarkoitettu luettavaksi :thumb: Sen minäkin oon raamatusta lukenut että ei kukaan tiedä milloin Jeesus tulee noutamaan omans,mutta kun luen Raamattua niin vaikuttaa ihan päivän selvältä että kyllä uskovat täällä vielä vihan aikana on.


Juu se on selvää, enkä ole kuullut kenenkään sitä kieltävän. Olen kuullut niiden jotka uskovat tempaukseen ennen vihan aikoja selittävän kahdella tavalla nuo uskovat. Toisten mukaan ne ovat tempauksen jälkeen uskoontulleita, ja toisten mukaan ne ovat valvomattomia kristittyjä jotka jäävät jälkeen tempauksesta ja heräävät sitten valvomaan. Siitä on tehty aika suosittu leffasarjakin, joka on varmasti vaikuttanut monen näkemykseen ja tulkintaan aiheesta. En välttämättä suosittele katsomaan...


Herman tarkoittaa ilmeisesti "viimeisien päivien valellus" sarjaa. Olen katsonut kaikki kolme elokuvaa jotka kirja sarjasta on tehty.
Kirjasarjassahan on 12 kirjaa (minulla on ne kaikki :-P )
Jos kommentoisin jotain niin elokuvat pärjäävät kirjoille hyvin harvoin ja niin kävi tässäkin tapauksessa.
Toinen seikka mikä meidän mielestäni pitäisi huomioida on se, että kirjasarjan lähtökohta on romaani, joka on fiktiota. Kuitenkin aihe on ilmestyskirjasta - joten on hyvin tärkeää muistaa ettei pidä kirjasarjaa totuutena, mutta väitän kuitenkin, että jossain kohdissa on todella hyviä oivalluksia. Voisin sanoa, että voisivat jopa pitää paikkansa.
Korostan kuitenkin kirjasarjan olevan suurimaksi osaksi fikitota, mutta en nyt laittaisi sitä pannaankaan ehdoin tahdoin.
Ne lukekoot jotka ovat oman uskonsa kautta vapaat lukemaan ja ne, jotka kokevat pahennukeksi, älkööt lukeko.
väittäisin, että moni ns. opetuskirjallisuus on pahemmin vinoutunutta, koska opetuskirjallisuus lähtee liikkeelle totuuden etsimisestä. Viimeisien päivien vaellus- sarja ei tiettävästi ole tarkoitettu opetuskirjallisuudeksi.
Masa
 

Re: Vihan aikana tai sitä ennen vai jälkeen?

ViestiKirjoittaja Herman » 21. Helmi 2012 19:09

Juu Masa juuri kyseistä sarjaa tarkoitin. En tiedä onko sitä tehty opetuksellisessa mielessä, mutta jos ei sellaista ajatusta ole tekijällä ollut ollenkaan, niin ihmettelen oikeastaan vielä enemmän. Mitä järkeä uskovana tehdä lähinnä uskoville suunnattua kirjaa/elokuvaa joka käsittelee Raamatun asioita, ilman että sillä koitetaan jotain opettaa? (Tietysti tulee heti mieleen raha, mutta en tahdo uskoa pahaa ihmisistä joten lähtökohtaisesti uskon että tarkoitus on sittenkin enemmän opetuksellinen). Ja minusta vaikuttaa siltä, että monet uskovat ovat omaksuneet juuri kyseisestä sarjasta perustan omalle opilliselle näkemykselle. Mikä tietysti kertoo enemmänkin uskovien pinnallisuudesta ja välinpitämättömyydestä. Mutta jokainen lukekoon/katsokoon tätä sarjaa jos haluaa, kunhan muistaa kolme asiaa: Koetella, koetella ja koetella. :)
Herman
 

Re: Vihan aikana tai sitä ennen vai jälkeen?

ViestiKirjoittaja Masa » 22. Helmi 2012 19:39

Herman kirjoitti:Juu Masa juuri kyseistä sarjaa tarkoitin. En tiedä onko sitä tehty opetuksellisessa mielessä, mutta jos ei sellaista ajatusta ole tekijällä ollut ollenkaan, niin ihmettelen oikeastaan vielä enemmän. Mitä järkeä uskovana tehdä lähinnä uskoville suunnattua kirjaa/elokuvaa joka käsittelee Raamatun asioita, ilman että sillä koitetaan jotain opettaa? (Tietysti tulee heti mieleen raha, mutta en tahdo uskoa pahaa ihmisistä joten lähtökohtaisesti uskon että tarkoitus on sittenkin enemmän opetuksellinen). Ja minusta vaikuttaa siltä, että monet uskovat ovat omaksuneet juuri kyseisestä sarjasta perustan omalle opilliselle näkemykselle. Mikä tietysti kertoo enemmänkin uskovien pinnallisuudesta ja välinpitämättömyydestä. Mutta jokainen lukekoon/katsokoon tätä sarjaa jos haluaa, kunhan muistaa kolme asiaa: Koetella, koetella ja koetella. :)



Voihan se olla noinkin :) Sen verran vielä ett elokuvan kolmas osio perustuu todella löyhäisesti kirjaan sarjaan jos ollenkaan sanoisin jopa elokuvan perustuvan yhteen kappaleeseen jos siihenkään .. joten kannattaa lukea ensin ja sitten vasta kun on lukenut tekee ehdottomat johtopäätöksen, näin ainakin suosittelisin.
Olen kuitenkin samaa mieltä koetelkaa moneen kertaan jokainen uskovan kirjoitus olkoot ns. opetusta tai ei.
Masa
 

Re: Vihan aikana tai sitä ennen vai jälkeen?

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Helmi 2012 19:55

Haluaisiko joku kertoa mitä noissa kirjoissa tai niistä tehdyssä tv-sarjassa sitten oikein tapahtuu? Tiivistelmä tai saa kertoa niin paljon kuin haluaa. Tuli vain mieleen kun niistä on nyt puhuttu mutta sisällöstä ei ole kerrottu juuri mitään.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Vihan aikana tai sitä ennen vai jälkeen?

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Helmi 2012 20:32

No niin, löysinkin jo mitä kyselin eli tästä seuraavasta linkistä löytyy kirjasarjan sisältö: http://fi.wikipedia.org/wiki/Viimeisten ... en_vaellus
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Vihan aikana tai sitä ennen vai jälkeen?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 26. Heinä 2018 08:47

*
En löytänyt asiaankuuluvan ketjun, kuin tämän. Kai tämä kelpaa?

No uskovien keskuudessa puhutaan kaksi eri asiaa, joko 7 vuoden vihan ajan jakso ja toisaalta 3½ vuoden vihan ajan jakso. :wtf: :?: Mutta kumpiko olisi Raamatun mukainen vihan ajan jakso? 7 vuoden vai 3½ vuoden vihan ajan jakso? Ollaanko jo siinä vihan ajan jaksossa? Mielipiteitä?

No toinen kysymys vielä. Kun helteissä nyt me elämme, niin Raamattu puhuu määnjäristyksistä, tulvista ja muista asioista, ne ovat kuulemma Jeesuksen tulemuksen merkkejä, joista on se helle eli kuumuus. Mielipiteitä?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 19 vierailijaa