Magneetti korut

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Magneetti korut

ViestiKirjoittaja Mallu » 05. Helmi 2012 20:00

Olisiko kellään tietoa magneetti koruista?
Luetellaanko ne sarjaan joogat,homeopatiat ym.uskomushoidot,jotka eivät uskovalle kuulu?
Olisiko sellaista ihan turvallista kokeilla?
Tämä lehtinen jonka löysin työpaikan pukkarista,kertoo että koruista olisi hyötyä migreeniin,nivelrikkoon,selkäkipuun,reumaan,ruoansulatusvaivoihin,korkeaanverenpainee- seen,pään särkyyn,kuukautiskipuihin ym.Korut ovat ihan tavallisten korujen näköisiä.
Mallu
 

Re: Magneetti korut

ViestiKirjoittaja Maria » 05. Helmi 2012 20:57

Mallu kirjoitti:Olisiko kellään tietoa magneetti koruista?
Luetellaanko ne sarjaan joogat,homeopatiat ym.uskomushoidot,jotka eivät uskovalle kuulu?
Olisiko sellaista ihan turvallista kokeilla?
Tämä lehtinen jonka löysin työpaikan pukkarista,kertoo että koruista olisi hyötyä migreeniin,nivelrikkoon,selkäkipuun,reumaan,ruoansulatusvaivoihin,korkeaanverenpainee- seen,pään särkyyn,kuukautiskipuihin ym.Korut ovat ihan tavallisten korujen näköisiä.


Niin minä en ole henk koht niitä koskaan kokeillut, vaikka aikoinaan sitäkin jopa suunnittelin, koska minulla on olut kaikenlaisia vaivoja särkyjä, ym..Mutta kuulin muutamilta ihmisiltä, ettei ne olekaan ihan niin turvallisia ja hyviäkään, kuin väitetään ja jotain epämääräistä niissä oli, joten nyt kartan ajatustakin ostaa magneettikoru. Mutta varmaan mielipiteitä löytyy niiltäkin jotka on niitä käyttäneet.. :think2:

Laitampa kuitenkin erään linkin, jos siitä selviäisi jotakin, minulle ainakin selvisi lisää..
http://hyvaterveys.fi/artikkelit/Magnee ... ukia/1398/

Tulee pakostakin mieleeni mieleen vaikuttava ajatus, saada itsensä uskomaan mitä vaan, nin toimihan se, jos kovasti vaan uskoo, tai niin ainakin keho voi luulla. :?
Maria
 

Re: Magneetti korut

ViestiKirjoittaja tadetski » 05. Helmi 2012 22:55

Minulla on ollut magneettikäsikoru. Itse asiassa näen sen nytkin tuossa pöydällä rikkinäisenä. Ei siitä mitään apua ollut. Sitten on ollut magneettisydän jonka voi laittaa kipukohtaan. Käytin sitä kuukautsikipuihin ja mä uskoin, että siitä oli apuakin. Toisaalta iän myötä mun PMS- oireet kuitenkin muuttuvat kuukaudesta toiseen joten en nyt ole koko sydäntä käyttänyt, kun en ole varma mihin se ns. teho perustuu. Sen voin sanoa, että siitä sydämestä jonka kiinnitin pikkuhousujen etupuolelle tuntui ihan selvästi lähtevän jotain kuumotusta tai vastaavaa. Joskus yölläkin heräsin siihen tunteeseen.

Paha sanoa mihin niiden suosio ja väitetty teho perustuu. Iho tulee ainakin sen magneetinkohdalta mulla vihreäksi ja alkaa kutimaan.
tadetski
 
Viestit: 41
Liittynyt: 28. Joulu 2010 23:53

Re: Magneetti korut

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 07. Helmi 2012 22:22

Vaskisoittimissa käytetään eri metalliseoksia. Mun soittimesta irtoaa joskus (käsien hiotessa ja jos ei ole sellainen nahkainen käsituki paikoillaan) ilmeisesti kuparia, joka muuttaa käden vihertävän harmaaksi. Lisäksi putkien sisäpinnat muuttuvat ajan myötä vihertäviksi hapettuessaan (joutuvat ilman ja kosteuden kanssa tekemisiin).

En tiedä, johtuuko tuo magneettien vihreä väri siitä...
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: Magneetti korut

ViestiKirjoittaja Mallu » 08. Helmi 2012 16:53

Kiitos vastauksista :)
Olen vain miettinyt,että ostaisko korun kun tyttärellä on useinkin pää kipua ja migreeniä.
Mutta taitais mennä rahat hukkaan,jos niistä ei ole luvattua apua.Vaikka voisihan niitä koruja muuten vain pitää.Kyllä siinä lehtisessä oli mainintaa että juuri kupari voi värjätä ihoa vihertäväksi.
Mallu
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa

cron