Suomi äänesti väärin tuomio tulossa!

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Suomi äänesti väärin tuomio tulossa!

ViestiKirjoittaja PetriFB » 24. Tammi 2012 23:08

Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Suomi äänesti väärin tuomio tulossa!

ViestiKirjoittaja systeri » 24. Tammi 2012 23:21

Vaikka en politiikasta kovin paljon ymmärrä niin jotenkin sydän kehoitti äänestämään Väyrystä.Vähän kirpaisi kun jotkut sanoivat että siitä huolimatta että Essayahilla ei oo mahiksia niin tulis olla uskollinen Jumalalle ja KD:lle..silti valistin toisin ja petyin pahasti kun Haavisto ajoi ohitse.
systeri
 

Re: Suomi äänesti väärin tuomio tulossa!

ViestiKirjoittaja todael » 25. Tammi 2012 00:05

Molemmat. niin Sauli Niinistö kuin Pekka Haavistokin edes ajavat antikristillistä uuden maailman järjestystä - hieman eri painotuksilla, mutta päämäärä on aivan sama. Itse todella olen todella "peloissani", sillä Pekka Haavisto on vahvasti nyt esillä mediassa. Peli ei ole pelattu - tässä käydään vahvaa henkivaltojen taistelua, ja siihen kutsutaan uskovia rukouksessa. Valinta on jo tehty, mutta vielä - kuinka lopuksi kansa valitsee. Tässä on kyseessä Suomen kohtalo syvässä mittakaavassa....

Rukoilkaa te jotka tiedätte sydämissänne miten syvälle NYT Suomi voi pudota...

- todael :(
todael
 

Re: Suomi äänesti väärin tuomio tulossa!

ViestiKirjoittaja JHK » 25. Tammi 2012 00:43

Onpas epätavallisen jyrkkä kirjoitus Petriltä. Kiinnostaa tietää miksi esim. Soini olisi ollut huonompi valinta kuin Väyrynen. Sen peruteella mitä minulle ilmaistu, Väyrysen meriitteihin kuuluu mm. epäeettinen rahastaminen "jalasmökillä" ja poliittisten kilpailijoidensa mustamaalaaminen/lokaaminen. Lisäksi mies tuntuu minusta kovin ylpeältä tapaukselta. En pidä häntä sopivana tämän (enkä minkään) kansan johtajaksi. Minusta tuntuu että hän tahtoo korottaa itseään, nousta niin korkealle kuin vain voi oman itsensä vuoksi. Se on ylpeyttä - synneistä ensimmäinen. Vaikka hän sanoisi edustavansa mitä, en pidä häntä sydämeltään sopivana.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavo_V%C3 ... en_salailu
Kohdasta "Kritiikki" löytyy muutamia varsin kiusallisia seikkoja.
JHK
 

Re: Suomi äänesti väärin tuomio tulossa!

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 25. Tammi 2012 01:33

poisto
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 03. Helmi 2014 01:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Re: Suomi äänesti väärin tuomio tulossa!

ViestiKirjoittaja systeri » 25. Tammi 2012 10:26

Sivusta katsottuna Väyrynen vaikutti vähän "naiivin" innokkaalta tehdessään vaalityötä mutta ei se toisaalta haitannu ja mulle jostain syystä herätti luottamusta myös hänen vaimonsa vaikka en tiedä hänestä mitään,näytti jalat maassa seisovalta äiti hahmolta joka tasapainoittaa tätä ukkoansa :)
Soinista taas tuli mieleen takinkääntäjä :shock: ..jostain loukkaantuneena alkoikin suosia häntä ketä en olisi uskonu.Ei oo kypsän ihmisen hommaa sekään.
systeri
 

Re: Suomi äänesti väärin tuomio tulossa!

ViestiKirjoittaja systeri » 25. Tammi 2012 11:48

Varmaan aika heppoisen kuuloiset perusteet multa ,mutta uskon että Jumala voi puhua tämmöstenkin asioitten kautta jollet tiedä asioista kovin syvältä.
Rukoilin illalla ja rukoilen edelleen että nämä ehdokkaat jotka on jäljellä joutuis jostain syystä jättää leikin kesken.Että jotain tapahtuis vaikka niin että Haavisto itse tajuais jäädä pois käsittäen että se ei oo hänen paikkansa eikä tästä hyvää seuraa tai vielä parempi jos sais kovan synnintunnon ja pääsis oikein Jumalan puhutteluun.Ja Niinistölle kans synnintuntoa Jumalan väkevää puhetta tai jotain estettä että joutuis väistyä sivuun.Jeesuksen nimessä tätä pyydän.
systeri
 

Re: Suomi äänesti väärin tuomio tulossa!

ViestiKirjoittaja toni t » 25. Tammi 2012 14:48

pulla kirjoitti:Sivusta katsottuna Väyrynen vaikutti vähän "naiivin" innokkaalta tehdessään vaalityötä mutta ei se toisaalta haitannu ja mulle jostain syystä herätti luottamusta myös hänen vaimonsa vaikka en tiedä hänestä mitään,näytti jalat maassa seisovalta äiti hahmolta joka tasapainoittaa tätä ukkoansa :)
Soinista taas tuli mieleen takinkääntäjä :shock: ..jostain loukkaantuneena alkoikin suosia häntä ketä en olisi uskonu.Ei oo kypsän ihmisen hommaa sekään.


Soini ei kääntänyt takkiaan vaikka tarjolla oli ministerin virka ja suuri palkka. Hän piti sanansa äänestäjilleen vaalien ehdottomasti suurimmssa kysymyksessä eli tukipaketti asiassa jonka perusteella monet antoivat äänensä. Väyrynen taas käänsi takkinsa täysin ympäri kun tippui eduskunnasta pois. Väyrynen joka oli ministeri edellisessä Kiviniemen hallituksessa tuki ja ajoi silloisen hallituksen EU politiikkaa. Kun Väyrynen tippui eduskuntavaaleissa koko eduskunnasta pois vaihtui hänen EU kantansa täysin päinvastaiseksi mitä se oli kun hän istui ministerinä. Tässä valossa Väyrysestä tulee minulle mieleen takinkääntäjä.

Väyrynen myös söi Soinilta hirveästi kannattajia koska he kannattivat samoja asioita. Samoin kun SDP söi perussuomalaisilta eduskuntavaaleissa hirveästi kannattajia ollen vanhoista isoista puolueista ainoa joka vastusti tukipaketteja mutta niin vain vaalien jälkeen takkikääntyi ja SDP:n tukipakettien vastustusäänet muutettiin tukipakettien kannatusääniksi. Perussuomalaiset pitivät tukipakettien vastustusäänet kansalta niiden vastustusääninä.

Olen Jasmiinin kanssa samoilla linjoilla. Niinistö ja Haavisto kummatkin ajavat uutta maailmanjärjestystä mutta Haaviston mukana ajetaan homoseksuaalisuus myös rytinällä läpi ihmisten arvomaailmaan ja se ei ole hyvä. Siksi kahdesta pahasta mielummin Niinistö.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Suomi äänesti väärin tuomio tulossa!

ViestiKirjoittaja systeri » 25. Tammi 2012 15:22

Ok...toni pudottaa aina kivasti maanpinnalle ;) No emmä mistään mitään tiedäkkään..ja nää on vaan noita viimehetken näkemyksiä asioista, ihan oma kohtaisia jotka ei nyt näköjään ollutkaan Jumalan puhetta millään tavalla vaan ilmeisesti jotain omia tunteisiin perustuvia..blääh.

Mutta hyvä kun joku tietää ja tuntee asiat ...siunausta :)
systeri
 

Re: Suomi äänesti väärin tuomio tulossa!

ViestiKirjoittaja systeri » 25. Tammi 2012 16:42

Ehkä tuo takinkääntäjä oli vähän turhan kova ilmaisu mutta jokatapaukses mun mielestä Soini käyttäytyi kuin "pienet kersat" kun kertoikin kannattavansa ehkä Haavistoa.Eihän se nyt niin pitäny mennä :?
Ja miksi muuten peukutit Petrin kirjoitusta Uuden suomen keskustelu palstalla jos Väyrynen on takinkääntäjä :) ??

Ihan vaan huvikseni kyselen kun täs tätä aikaa tuntuu olevan :think2:
systeri
 

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa