Ihmisten silmissä huonoin kelpaa Jeesukselle

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Ihmisten silmissä huonoin kelpaa Jeesukselle

ViestiKirjoittaja todael » 17. Tammi 2012 21:47

Luuk. 5:32 "En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä parannukseen."

Mark. 2:17 "Sen kuullessaan Jeesus sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."

Room. 5:20 "Mutta laki tuli väliin, että rikkomus suureksi tulisi; mutta missä synti on suureksi tullut, siinä armo on tullut ylenpalttiseksi,"

Kaikkein epäonnistunein ihminen, muiden ihmisten hylkimä ja halveksuma - syrjäytynyt, yksinäinen, synnin raastama ja kiusaama, langennut ja itseensä luottamuksen menettänyt - hänet Jeesus tahtoo parantaa ja pelastaa. Veri Kristuksen on halvimman ja kurjimman arvo - olla Jumalan lapsi, olla Jumalalle rakas ja äärimmäisen tärkeä.

Ps. 34:6 (34:7) "Tässä on kurja, joka huusi, ja Herra kuuli ja pelasti hänet kaikista hänen ahdistuksistansa."

Jer. 30:17 "Sillä minä kasvatan umpeen sinun haavasi ja parannan sinut saamistasi iskuista, sanoo Herra, sinut, Siion, jolla on nimenä 'hyljätty', 'se, josta ei kukaan välitä'."

Jes. 35:3-6 "Vahvistakaa hervonneet kädet, voimistakaa horjuvat polvet. Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät." Silloin avautuvat sokeain silmät ja kuurojen korvat aukenevat. Silloin rampa hyppii niinkuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa; sillä vedet puhkeavat erämaahan ja aromaahan purot."

Kiitos Herrani Jeesus - ihmeellinen pelastaja !! :hurraa:

todael - :good2:
todael
 

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 12 vierailijaa

cron