Presidentinvaalit

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Presidentinvaalit

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 06. Helmi 2012 09:37

tadetski kirjoitti:1. Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta,
2. kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.
3. Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme,
4. joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.

1 kirje timoteukselle 2


Rauhaa!

Juuri näin! :amen4:

Siunausta :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Presidentinvaalit

ViestiKirjoittaja Herman » 06. Helmi 2012 09:44

Rukoillaan kestävästi Sauli Niinistön puolesta seuraavien 6 vuoden ajan.
Herman
 

Re: Presidentinvaalit

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Helmi 2012 10:24

*
6v? Luulen että 4v...(?)

Rukoillaan myös että Niinistö vaimon kanssa tulisi uskoon... :prayer4: :amen4: :thumb:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Presidentinvaalit

ViestiKirjoittaja onefortruth » 07. Helmi 2012 01:46

Kyllä Suomessa on 6 v. presidentin valtakausi tai mikä lie työkausi, Vaisuliini.
On myös viisasta siunata ja rukoilla aina esivallankin puolesta, vaikka näyttää siltä ettei esivalta aina välitä mihin meitä vie.
Itse en nyt sen autuaammaksi itseäni tunne vaikka Niinistö valittiin pressaksi...
onefortruth
 
Viestit: 194
Liittynyt: 12. Joulu 2010 09:20

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron