Uskon synnyttäminen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Uskon synnyttäminen

ViestiKirjoittaja toni t » 21. Joulu 2011 13:55

Ilosanomaa Herrasta Jeesuksesta tulee julistaa totuuden mukaan. Jumalan sana on kokonaansa totuus. Kukaan ei muista Raamattua ulkoa eikä se haittaa, ilosanomaa voi julistaa omin sanoin kunhan pysyy totuudessa.

Psalmi.10:17 Sinä kuulet nöyrien halajamisen, Herra, sinä vahvistat heidän sydämensä, sinä teroitat korvasi

Psalmi.12:6 "Kurjien sorron tähden, köyhien huokausten tähden minä nyt nousen", sanoo Herra, "tuon pelastuksen sille, joka sitä huoaten ikävöitsee."


:thumb: :GBU:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Uskon synnyttäminen

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 21. Joulu 2011 18:22

toni l kirjoitti:Ilosanomaa Herrasta Jeesuksesta tulee julistaa totuuden mukaan. Jumalan sana on kokonaansa totuus. Kukaan ei muista Raamattua ulkoa eikä se haittaa, ilosanomaa voi julistaa omin sanoin kunhan pysyy totuudessa.

Psalmi.10:17 Sinä kuulet nöyrien halajamisen, Herra, sinä vahvistat heidän sydämensä, sinä teroitat korvasi

Psalmi.12:6 "Kurjien sorron tähden, köyhien huokausten tähden minä nyt nousen", sanoo Herra, "tuon pelastuksen sille, joka sitä huoaten ikävöitsee."


:thumb:


Minä nyt ymmärrän, vihdoski! Kiitos tästä, Herra! Ja sinulle, Toni! :thumb: :pc:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron