Älä pelkää Jumalan kansa - Herra Jeesus palaa !!

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Älä pelkää Jumalan kansa - Herra Jeesus palaa !!

ViestiKirjoittaja todael » 30. Marras 2011 18:44

Kansat vellovat kuin meren aallot. Media yrittää synnyttää jopa pelkoa - jota selvästi näkyy jo ihmisten keskellä. Tuleeko muslimit Euroopan ylitse voimalla ja väkevyydellä ?? Mistä nousee kadotuksen lapsi ?? Maailma etsii turvaa politiikasta, rahataloudesta - muiden maiden mahdollisesta taloudellisesta tuesta pelastaa EU suurelta lamalta.

Muista !! Jeesus on KUNINGASTEN KUNINGAS ja HERRAIN HERRA !! Hän tulee tuhoamaan kadotuksen lapsen suunsa henkäyksellä. Jumalan valtakunta tulee voimassa ja kunniassa !!

2Tess.2:7-10 "Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua."

Psalm.56:5 "Jumalaan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa, Jumalaan minä turvaan enkä pelkää. Mitä liha minulle tekisi?"

Jumala nauraa Psalmissa 2 maailman valtakunnille, jotka kuvittelevat kukistavansa Herran Voidellun. Tämä taistelu on veljet ja sisaret jo VOITETTU !! JEESUS ON HERRA !!

Israel on Jumalan silmäterä ja Hänen rakas poikansa. jaakobin ahdistus tulee olemaan suuri päivä, mutta mihin se päättyykään :

Jer.30:8-9 "Ja sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä särjen ikeen sinun kaulastasi ja katkaisen sinun siteesi. Eivät tee enää muukalaiset heitä palvelijoikseen, vaan he saavat palvella Herraa, Jumalaansa, ja Daavidia, kuningastansa, jonka minä heille herätän."

- todael

MARAN ATA -TULE HERRA JEESUS !!! :hurraa:
Viimeksi muokannut todael päivämäärä 30. Marras 2011 19:14, muokattu yhteensä 1 kerran
todael
 

Re: Älä pelkää Jumalan kansa - Herra Jeesus palaa !!

ViestiKirjoittaja toni t » 30. Marras 2011 19:07

todael kirjoitti:Kansat vellovat kuin meren aallot. Media yrittää synnyttää jopa pelkoa - jota selvästi näkyy jo ihmisten keskellä. Tuleeko muslimit Euroopan ylitse voimalla ja väkevyydellä ?? Mistä nousee kadotuksen lapsi ?? Maailma etsii turvaa politiikasta, rahataloudesta - muiden maiden mahdollisesta taloudellisesta tuesta pelastaa EU suurelta lamalta.

Muista !! Jeesus on KUNINGASTEN KUNINGAS ja HERRAIN HERRA !! Hän tulee tuhoamaan kadotuksen lapsen suunsa henkäyksellä. Jumalan valtakunta tulee voimassa ja kunniassa !!

2Tess.2:7-10 "Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua."

Psalm.56:5 "Jumalaan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa, Jumalaan minä turvaan enkä pelkää. Mitä liha minulle tekisi?"

Jumala nauraa Psalmissa 2 maailman valtakunnille, jotka kuvittelevat kukistavansa Herran Voidellun. Tämä taistelu on veljet ja sisaret jo VOITETTU !! JEESUS ON HERRA !!

- todael

MARAN ATA -TULE HERRA JEESUS !!! :hurraa:


:amen4: :GBU:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron