Vainottu seurakunta on Jumalan rakkauteen pukeutunut

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Vainottu seurakunta on Jumalan rakkauteen pukeutunut

ViestiKirjoittaja JHK » 24. Marras 2011 17:50

Todael ja JHK,

te molemmat nyt aivan selvästi jatkatte epäraamatullisen sanomanne levittämistä täällä foorumilla, nyt vain eri ketjuissa. Olette molemmat jumittuneet virhetulkintaan tuossa esivalta ja "älä tapa" asioissa.

Teidän kirjoituksissanne on nyt mukana eksytyksen henki. En edelleenkään syyllistä teitä, enkä tuomitse mistään, haluan vain auttaa teitä ja pysyä Pyhän Hengen voimassa totuudessa.

Jumalan siunausta teille molemmille.

Astut yli rajan veli, olet ryhtynyt syyttäjäksi.
Sanaakaan en ollut kirjoittanut tähän ennenkuin jo hyökkäät minua vastaan.

Ja henkivaltasyytöksiä ei kannata heitellä ympärilleen tuolla tavalla, syytä lihallisuudesta jos haluat, mutta varo sen enempää täällä uhoamasta.
JHK
 

Re: Vainottu seurakunta on Jumalan rakkauteen pukeutunut

ViestiKirjoittaja pekka » 24. Marras 2011 18:13

JHK,

Etkö sinä nyt hyökkää minua vastaan kuin vihainen karhu. Mutta ei se mitään, kyllä minä sen sinulle anteeksi annan, sydämestäni.

Enkä ole syyttänyt sinua tai tuominnut, sinä nyt itse tulkitset asian tuolla tavalla ja sinulla on oikeus tulkita asiat aivan kuten itse haluat ja tahdot. Saat suuttua minulle jos tahdot mutta minä en suutu sinulle vaan annan anteeksi sinulle.

Herran Jeesuksen Armoa sinullekin.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Vainottu seurakunta on Jumalan rakkauteen pukeutunut

ViestiKirjoittaja JHK » 24. Marras 2011 18:19

Lue lainaukseni yllä, jos se ei ole syytös, niin mikään ei ole.
Siunaat sanoillasi, mutta parjaat teoillasi.

Hurskastelua.

En ole vihainen, ärtynyt kylläkin. On aina yhtä mieltäylentävää kuulla olevansa väärän hengen vaikutuksen alla.
Rauhaa myös sinulle. :lol: On niin kaksinaamaista toivottaa rauhaa kun samalla on riidoissa.
JHK
 

Re: Vainottu seurakunta on Jumalan rakkauteen pukeutunut

ViestiKirjoittaja Masa » 24. Marras 2011 18:32

JHK kirjoitti:Lue lainaukseni yllä, jos se ei ole syytös, niin mikään ei ole.
Siunaat sanoillasi, mutta parjaat teoillasi.

Hurskastelua.

En ole vihainen, ärtynyt kylläkin. On aina yhtä mieltäylentävää kulla olevansa väärän hengen vaikutuksen alla.
Rauhaa myös sinulle. :lol: On niin kaksinaamaista toivottaa rauhaa kun samalla on riidoissa.



JHK annan noiden saippuapala uskovien olla - he eivät tee koskaan mitään väärää ja vaikka tekisivät vika aina jossain muualla et niitä kiinni saa. Helpomalla pääsee kun menee pihalle ja hakaa päätä männyn kupeseen - tulee ittele vähempi vahinkoa. :)
Masa
 

Re: Vainottu seurakunta on Jumalan rakkauteen pukeutunut

ViestiKirjoittaja JHK » 24. Marras 2011 18:34

Kenties, mutta kunnioittakaamme silti myös solvaajiamme. Saatoin mennä liiallisuuksiin itse äskeisellä postillani.
JHK
 

Re: Vainottu seurakunta on Jumalan rakkauteen pukeutunut

ViestiKirjoittaja Masa » 24. Marras 2011 18:41

JHK kirjoitti:Kenties, mutta kunnioittakaamme silti myös solvaajiamme. Saatoin mennä liiallisuuksiin itse äskeisellä postillani.


kunnioittaa (kunnioitus pitää ansaita, sitä ei oteta) kyllä mutta olen sitä mieltä että jos jota kuta ojennetaan niin ojentajan pitää myös asettua samaan asemaan jos on tarvis - muuten ei toteudu se miten Jumala haluaa meidän toimivan.
Ei se peli voi mennä niin että toiset pistää kylmän viileesti vääränhengen alaisuuteen mutta jos heitä laitetaan "ruotuun" se muuttuu riidan haastamiseksi, tms.
Ymmärrä kyllä ettei saippuapalan kanssa voi olla tasa vertainen - lähtökohta on siis aina väärä.

Toivottavasti ymmärrä mitä tarkoitan.
Masa
 

Re: Vainottu seurakunta on Jumalan rakkauteen pukeutunut

ViestiKirjoittaja JHK » 24. Marras 2011 18:48

ymmärrän.
JHK
 

Re: Vainottu seurakunta on Jumalan rakkauteen pukeutunut

ViestiKirjoittaja toni t » 24. Marras 2011 19:08

pekka ei ole riidoissa kenenkään kanssa eikä halua riidellä. Minä ymmärsin pekan viestit niin ettei hän tuomitse ketään vaan koittaa auttaa. En usko että pekka tarkoitti eksytyksen hengellä sitä että esimerkiksi JHK olisi riivattu. En usko että pekka sitä tarkoitti koska pekka tietää ettei uskova voi olla riivattu. Ymmärsin että pekka tarkoitti että Raamatun vastainen opetus juontaa eksytyksen hengestä. Eksytyksen henki voi vaikuttaa ulkoapäin vääriä ajatuksia ihmiseen. Kukaan meistä ei ole täydellinen ja minäkin olen monesti ollut väärässä ja eksynyt uskomaan vääriä oppeja jotka ovat eksytyksen hengestä lähtöisin.

JHK annan noiden saippuapala uskovien olla - he eivät tee koskaan mitään väärää ja vaikka tekisivät vika aina jossain muualla et niitä kiinni saa. Helpomalla pääsee kun menee pihalle ja hakaa päätä männyn kupeseen - tulee ittele vähempi vahinkoa.


Miksi masa et itse sitten noudata omaa ohjettasi vaan kovasti olet nyt heittelemässä vettä kuumalle kiukaalle...
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Vainottu seurakunta on Jumalan rakkauteen pukeutunut

ViestiKirjoittaja pekka » 24. Marras 2011 19:40

toni l kirjoitti:pekka ei ole riidoissa kenenkään kanssa eikä halua riidellä. Minä ymmärsin pekan viestit niin ettei hän tuomitse ketään vaan koittaa auttaa. En usko että pekka tarkoitti eksytyksen hengellä sitä että esimerkiksi JHK olisi riivattu. En usko että pekka sitä tarkoitti koska pekka tietää ettei uskova voi olla riivattu. Ymmärsin että pekka tarkoitti että Raamatun vastainen opetus juontaa eksytyksen hengestä. Eksytyksen henki voi vaikuttaa ulkoapäin vääriä ajatuksia ihmiseen. Kukaan meistä ei ole täydellinen ja minäkin olen monesti ollut väärässä ja eksynyt uskomaan vääriä oppeja jotka ovat eksytyksen hengestä lähtöisin.

JHK annan noiden saippuapala uskovien olla - he eivät tee koskaan mitään väärää ja vaikka tekisivät vika aina jossain muualla et niitä kiinni saa. Helpomalla pääsee kun menee pihalle ja hakaa päätä männyn kupeseen - tulee ittele vähempi vahinkoa.


Miksi masa et itse sitten noudata omaa ohjettasi vaan kovasti olet nyt heittelemässä vettä kuumalle kiukaalle...



Kiitos Herralle.

Toni on ymmärtänyt aivan oikein mitä olen "näillä" kirjoituksillani tarkoittanut. Lyhyesti vielä: AUTTAA eikä riidellä. Mutta kyllä minä sen tiedän vallan hyvin, että kun vajavaisia olemme kaikki uskonvaelluksellamme niin väärinymmärretyksi tulee aina silloin tällöin. En minäkään ole täydellinen, juuri sen vuoksi turvaudun joka hetki Herraan Jeesukseen.

Isän Jumalan Siunausta ja Herran Jeesuksen Armoa kaikille foorumilaisille.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Vainottu seurakunta on Jumalan rakkauteen pukeutunut

ViestiKirjoittaja JHK » 24. Marras 2011 21:43

JHK,

Etkö sinä nyt hyökkää minua vastaan kuin vihainen karhu. Mutta ei se mitään, kyllä minä sen sinulle anteeksi annan, sydämestäni.

Enkä ole syyttänyt sinua tai tuominnut, sinä nyt itse tulkitset asian tuolla tavalla ja sinulla on oikeus tulkita asiat aivan kuten itse haluat ja tahdot. Saat suuttua minulle jos tahdot mutta minä en suutu sinulle vaan annan anteeksi sinulle.

Herran Jeesuksen Armoa sinullekin.

¨Sitä ollaan auliisti "antamassa anteeksi ja siunaamassa. Sanaakaan en kirjoittanut tähän keskusteluun, ennenkuin kiirehdit jo sanomaan:
Todael ja JHK,

te molemmat nyt aivan selvästi jatkatte epäraamatullisen sanomanne levittämistä täällä foorumilla, nyt vain eri ketjuissa. Olette molemmat jumittuneet virhetulkintaan tuossa esivalta ja "älä tapa" asioissa.

Mistä en ole suustasi kuullut anteeksipyyntöä.
Hurskaasti anteeksi annat kyllä minulle että suutuin. Vähät minä sinun anteeksiannostasi välitän, en ole hyökännyt sinua vastaan, väittänyt sinun levittävän täällä harhaoppia väärässä hengessä.
JHK
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa

cron