Äiti Amma

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Äiti Amma

ViestiKirjoittaja paa » 31. Loka 2015 12:53

Aamu-Usva kirjoitti:Ihmiset elää täällä vailla sellaista lempeää kosketusta ja siksi jotkut jopa menevät halaamaan jotain ihan vierasta tyyppiä, joka halauksia tarjoaa. Itse kukin kaipaa välillä sitä, että joku ottaisi hyväksyvään syliinsä juuri sellaisena kuin on. Tämänkin kaipauksen voi todella täyttää vain meidän rakastava Isämme Jeesuksessa. Välillä saamme kokea olevamme pieniä huolettomia lapsia Hänen sylissään.

Amma on tainnut vain kehittää länsimaalaisiin hyvin uppoavan bisnesidean.


Juuri näin, hyvin sanottu.

Tuli muuten mieleen, että onkohan naiset jotenkin alttiimpia tämmöisille jutuille? Kuinkahan moni noista halaajista on miehiä?
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Äiti Amma

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 31. Loka 2015 15:24

Naisia varmaan halittavista suurin osa on. Kyllä miehetkin kaipaavat kosketusta yhtä paljon mutta tämä äiti Amma ehkä uppoaa joihinkin naisiin paremmin. Minä en yleensä pidä vieraiden ihmisten kosketuksesta enkä ole kova halailemaan muita kuin lapsiani. Sain kuitenkin perjantaina jotenkin ihanan läksiäishalauksen yhdeltä työntekijältä, joka lähti kohti uusia haasteita. Hän halasi pitkään ja lämpimästi ja aidosti. Kyyneleet silmissä lähdin kotiin päin. Ehkä ihmiset hakevat samanlaista kokemusta Ammalta. Mutta ei se kyllä ole kovin aitoa jos jossain jonossa marssitaan halattavaksi..
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Äiti Amma

ViestiKirjoittaja paa » 06. Marras 2015 14:59

No toi on just se juttu miks en tajua tämän ammailun suosiota: miksi jonkun ventovieraan halaaminen on niin hienoa.. Tarttuukohan Ammasta jokin kundaliinihomma mukaan? Siunaako Amma halaamaan tulleet?
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Äiti Amma

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 06. Marras 2015 20:05

En minäkään kyllä tajua tuon homman ydintä.
Olen kyllä paljon viime aikoina miettinyt toisen ihmisen kosketusta. Sitä kaivataan todella paljon. On ihmisiä, joita kukaan ei tule lähelle, halaa tai kosketa lempeästi. Esimerkiksi vanhuksia yksin kodeissaan tai laitoksissa.
Itse olen nyt päässyt vieraan ihmisen kosketuksen makuun kun olen käynyt tuolla fysioterapeutilla hierottavana. Olin luullut, että kokisin sen epämiellyttävänä, mutta kyllä se tuntuu hyvältä. Nytkin olo on hieronnan jäljiltä mukavan raukea.
Kosketus tekee ihmiselle sekä fyysisesti että psyykkisesti hyvää. Se on suorastaan elintärkeää. Vielä kuollessaankin useimmat ihmiset haluavat pitää toista ihmistä kädestä kiinni. Kosketuksen puutteen vuoksi ihmissuhteiden somettuminen on vaarallista.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa

cron