Jeesus auttaa sinua

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Jeesus auttaa sinua

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 26. Syys 2011 23:34

Petri kirjoitti mielestäni hienosti tästä asiasta.

Varmaan aika moni uskova ja uskoontullut odottaa, että ne toiset uskovat näkisivät todellisen minuuden, joka meissä on. Voin kertoa omasta kokemuksesta, että se hyväksynnän etsiminen, voi johtaa loppujen lopuksi uskovankin ihmisen syvempään ahdinkoon ja kriisiin.

Aivan viimeaikoina, on jotenkin valjennut se mitä tarkoittaa, että vain Jumala tietää mitä tekoa me olemme ja vain pystyy ja kykenee ymmärtämään ja näkemään meidät todellisessa valossa. Kukaan toinen ihminen ei siihen pysty. Jumala hyväksyy minut ja meidät sellaisena kuin olemme, omana itsenämme, ei Hän arvostele, vaan Luoja rakastaa luotuaan.

Tietenkin voimme olla erossa Jumalan rakkaudesta oman rikkinäisyytemme kautta ja omien tekojemme vuoksi, emme kykene vastaanottamaan sitä hyvyyttä joka on meille tarjolla. Mutta se on jokaiselle meille tarjolla, ketään Jumala ei hyljeksi.

Minullakin on ollut ahdinkoni ja suruni, mutta ymmärrän nyt, että Jumala ei niitä enää muistele ja ne on Hänelle taakse jäänyttä, silloin se on myös minulle. Se on osa vapautta Herrassa.

Viimeaikoina olen miettinyt juuri tätä asiaa, kuinka suuri se Jumalan rakkaus on ja millaisena Jumala näkeekään meidät, se on juuri sitä rakkautta mitä ihmiset etsivät, mutta usein saaden vain laihaa "korviketta" ja kuluttaen itsensä loppuun.

Sellaisia ajatuksia loppuiltaan.
lonelyrider
 

Re: Jeesus auttaa sinua

ViestiKirjoittaja toni t » 03. Joulu 2012 00:21

1.Pie.5:6 Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, että hän ajallansa teidät korottaisi,
5:7 ja "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen."


Psalmi.86:10 Sillä sinä olet suuri ja teet ihmeitä, sinä ainoa olet Jumala.
86:11 Neuvo minulle tiesi, Herra, että minä vaeltaisin sinun totuudessasi. Kiinnitä minun sydämeni siihen yhteen, että minä sinun nimeäsi pelkäisin.
86:12 Kaikesta sydämestäni minä kiitän sinua, Herra, minun Jumalani, ja kunnioitan sinun nimeäsi iankaikkisesti;
86:13 sillä sinun armosi on suuri minua kohtaan, sinä olet pelastanut minun sieluni tuonelan syvyydestä.
86:14 Jumala, julkeat ovat nousseet minua vastaan, väkivaltaisten joukko etsii minun henkeäni; eivät he pidä sinua silmäinsä edessä.
86:15 Mutta sinä, Herra, olet laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen, suuri armossa ja totuudessa.
86:16 Käänny minun puoleeni, ole minulle armollinen, anna voimasi palvelijallesi, auta palvelijattaresi poikaa.
86:17 Tee merkki minulle, minun hyväkseni. Häpeäksensä minun vihaajani nähkööt, että sinä, Herra, minua autat ja lohdutat.


Biblia.Psalmi.86:10. Ettäs niin suuri olet, ja teet ihmeitä; ja sinä olet yksinäs Jumala.
11. II. Osoita minulle, Herra, sinun ties, vaeltaakseni sinun totuudessas*: kiinnitä minun sydämeni siihen yhteen, että minä sinun nimeäs pelkäisin.
12. Minä kiitän sinua, Herra minun Jumalani, kaikesta sydämestäni, ja kunnioitan sinun nimeäs ijankaikkisesti.
13. Sillä sinun hyvyytes on suuri minussa, ja sinä olet pelastanut sieluni syvimmästä helvetistä.
14. III. Jumala! ylpiät karkaavat minua vastaan, ja julmain joukot väijyvät minun sieluani, ja ei pidä sinua silmäinsä edessä.
15. Mutta sinä, Herra Jumala, olet armollinen ja laupias, kärsiväinen ja sangen hyvä ja vakaa.
16. Käännä itses minuun päin, ole minulle armollinen; vahvista palveliaas sinun voimallas*, ja auta piikas poikaa.
17. Tee merkki minun kanssani, että minulle hyvin kävis, ja he sen näkisivät, jotka minua vihaavat, ja häpeäisivät, että sinä Herra autat ja lohdutat minua.


:GBU:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa

cron