Yhä Foorumitapaamisesta...

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 16. Syys 2011 12:21

Ehdotan foorumitapaamista meillä Pohjois-Karjalassa Joensuun kaupungissa 7-9.2011. Meille mahtuu kyllä yöpymään, sillä talo on melko iso;1,5 kerrosta ja neliöitä n. 150. Mukavuudet ovat olemassa, suihku, sauna, 2 x WC ja yöpyjille riittävästi tilaa, ja eiköhän Herra ruokaakin järjestä. Tälläinen on alustava ehdotus ja olen kiinnostunut tietämään a. onko enää kiinnostusta b. keitä mahdollisesti on tulossa.

PS. Itselleni ei muut viikonloput käy ja seuraava mahdollinen on vasta marraskuun puolessa välissä. Inboxiinkin voi vastailla.

Siunausta, JP :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja Lumina* » 16. Syys 2011 15:03

Tarkoitit varmaan lokakuun 7-9 päivää.Jos Herra suo ja eletään ja saan kaverin tuosta naapurista mukaan ,niin voishan sitä lähteä päiväseltään käymäs foorumitapaamises...ja tietysti pitää saada perheen päältä lupa ;gladly:
Lumina*
 

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja Lumina* » 16. Syys 2011 15:07

Oho...olipas teille pitkä matka meiltä, reilut 400 km :shock: ...se saattaa muuttaa vähän asiaa :roll:
Lumina*
 

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 16. Syys 2011 15:47

PAINOVIRHE SIIS: 7-9.10.2011 on oikea päivämäärä. Lumina, hyvä kun huomasit painovirheen, joita minulla sattuu silloin ja tällöin :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja PetriFB » 16. Syys 2011 16:59

Minä voisin tulla.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 16. Syys 2011 20:02

Lumina kirjoitti:Oho...olipas teille pitkä matka meiltä, reilut 400 km :shock: ...se saattaa muuttaa vähän asiaa :roll:


Tervetuloa Lumina! Jospa se jotenkin onnistuisi kuitenkin. :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 16. Syys 2011 20:03

PetriFB kirjoitti:Minä voisin tulla.


Tervetuloa Petri :good2:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja Lumina » 16. Syys 2011 20:07

Jukka-Pekka kirjoitti:
Lumina kirjoitti:Oho...olipas teille pitkä matka meiltä, reilut 400 km :shock: ...se saattaa muuttaa vähän asiaa :roll:


Tervetuloa Lumina! Jospa se jotenkin onnistuisi kuitenkin. :pc:


Kiitos! Toivotaan..pitäis vaan lähteä ajoissa liikkeelle että ehtis olla hetken perillä :) En oo muuten koskaan käyny Joensuus..luulin että se olis paljon lähempänä :think2:
Lumina
 

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja toni t » 17. Syys 2011 18:18

Minulla loppuu työsopimus kuun lopussa ja jatkosta en vielä tiedä. Jos ei siis ole töitä niin tulen mielelläni vaikka matkaa kertyykin n, 400 km.

:drive:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 19. Syys 2011 11:35

toni l kirjoitti:Minulla loppuu työsopimus kuun lopussa ja jatkosta en vielä tiedä. Jos ei siis ole töitä niin tulen mielelläni vaikka matkaa kertyykin n, 400 km.

:drive:


Rauhaa Toni!

Tervetuloa vaan sinullekin yhtä paljon kuin kaikille mahdollisille muillekin sisarille veljille. Ajoin lomalla Kilpisjärveltä Oulun ja Kajaanin kautta Joensuuhun päivän aikana. Matka kesti 13 tuntia ja muutaman kerran pysähdyttiin. Jaksoin ajaa, vaikka viikko Lapissa olikin fyysisesti raskaahkon liikunnallinen. Matkaa kertyi sieltä kautta yli 1000 km. Mutta joillekin voi matkana 100 km olla liian pitkä ja joillekin liian "lyhyt." Julkisetkin kulkuneuvot kulkevat ja silloin ei tarvitse itse ajaa. Autonosto reissulla keväällä istuimme mukavasti junaan. Olen ajanut autoa mielestäni ammatikseni ja yksityisajoakin riittävästi 30:n vuoden ajan. Mukava on istua kyydissäkin. Kyllä tänne voi tulla muutoinkin kuin omalla autolla. Olen ihan tavallinen uskovainen mies. Olen tasavertainen veli Herrassa kenelle tahansa veljelle ja sisarelle, joten rohkaisen tulemaan, jos Herra suo ja elämme. Siunausta :thumb: :good2:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa

cron