Yhä Foorumitapaamisesta...

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 19. Syys 2011 11:39

Lumina* kirjoitti:
Jukka-Pekka kirjoitti:
Lumina* kirjoitti:Oho...olipas teille pitkä matka meiltä, reilut 400 km :shock: ...se saattaa muuttaa vähän asiaa :roll:


Tervetuloa Lumina! Jospa se jotenkin onnistuisi kuitenkin. :pc:


Kiitos! Toivotaan..pitäis vaan lähteä ajoissa liikkeelle että ehtis olla hetken perillä :) En oo muuten koskaan käyny Joensuus..luulin että se olis paljon lähempänä :think2:


Rauhaa Lumina!

Matka ei ole pitkä kuitenkaan minun näkövinkkelistä. Joensuu on kaunis kaupunki ja kertahan se olisi ensimmäinenkin käydä täällä myös Joensuuta katsomassa ja hengellisesti rakentumassa toinen toistemme kanssa. Mutta älä ota paineita. Jos Herra suo, niin matka järjestyy ja kaikki sen ohessa muukin. Siunausta sinulle :thumb:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 19. Syys 2011 12:46

milloin tää tapaaminen olisi? voitteko ilmoittaa minulle tästä. mie asun ihan lähellä joten pääsen helposti tulemaan.
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 19. Syys 2011 13:08

Rauhaa päivänsäde :)

Se on, jos Herra suo, ilmoitettuna ajankohtana 7-9.11 meillä tässä ihan lähellä. Kunhan vaan ilmoittautujia vaan tulee enemmän tai vähemmän kokoon. Sinä asut lähellä, joten et varmasti ainakaan jää minkään inhimillisen esteen vuoksi tulematta. Katsotaan, miten paljon tulee niin sisaria kuin veljiä mukaan ja Herra johdattaa asiassa. "Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä." Matt.18:20. Siunausta päivänsäde ja varmasti tulet tietämään, milloin olemme koolla :good2: :wise3:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 19. Syys 2011 14:56

Minulle sopii tuo viikonloppu. Jes :) !!!! Lokakuun 1. viikonloppuna on kokous ja 15.10 soittokeikka, mutta tuolloin ei ole mitään. Rukoillaan vielä, että saan laskut maksettua, että saan autoon bensat :)! Viikonloppua odotellessa.

Eli siis 7.-9.10.2011 olisi ajankohta. Töiden puolesta pääsen lähtemään ajamaan perjantaina klo 17.30. Luultavasti olisi järkevää yöpyä ystävän luona Jyväskylässä, ettei tule liian raskasta ajomatkaa täältä asti. Liittyisin seuraan siis lauantaina. Jos siis lauantaina on Jyväskylän suunnalta mukaan tulevia, niin kyytiin mahtuu.
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 20. Syys 2011 11:00

Hei!

En pääsekään tulemaan foorumitapaamiseen. Mieheni alkoi kyselemään, onko järkeä lähteä niin kauas rahallisesti ja ajallisesti. Täytyy myöntää, että hän oli tässä asiassa oikeassa. Taloudellisesti meillä on tiukkaa, ja välillä haluan kuitenkin käydä tapaamassa veljen poikaani ja vanhempiani (menee siihenkin bensaa kiitettävästi). Lisäksi olisin ajomatkan vuoksi todella väsynyt maanantaina töissä (+monta viikonloppua putkeen jotain menoa, tekemistä). Ehkä minun tulee keskittyä nyt etsimään seurakuntayhteyttä täältä kotiseudultani eikä juosta "hienojen tilaisuuksien" perässä ympäri Suomea. Ymmärrätte ehkä mitä tarkoitan. Jos foorumitapaaminen järjestetään lähempänä, vaikka täällä Satakunnassa, yritän päästä paikalle.

Siunattua tapaamista kaikille. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee sinne ja saatte viettää ihanan viikonlopun toistenne ja Herran seurassa... Olen pettynyt, mutta ehkä näin on parempi.
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 20. Syys 2011 21:14

päivänsäde kirjoitti:milloin tää tapaaminen olisi? voitteko ilmoittaa minulle tästä. mie asun ihan lähellä joten pääsen helposti tulemaan.


Rauhaa päivänsäde!

Se on meillä ihan tässä naapurissa siis 7-9.10 , joten tervetuloa :good2:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 20. Syys 2011 21:21

lara.tomb.raider kirjoitti:Hei!

En pääsekään tulemaan foorumitapaamiseen. Mieheni alkoi kyselemään, onko järkeä lähteä niin kauas rahallisesti ja ajallisesti. Täytyy myöntää, että hän oli tässä asiassa oikeassa. Taloudellisesti meillä on tiukkaa, ja välillä haluan kuitenkin käydä tapaamassa veljen poikaani ja vanhempiani (menee siihenkin bensaa kiitettävästi). Lisäksi olisin ajomatkan vuoksi todella väsynyt maanantaina töissä (+monta viikonloppua putkeen jotain menoa, tekemistä). Ehkä minun tulee keskittyä nyt etsimään seurakuntayhteyttä täältä kotiseudultani eikä juosta "hienojen tilaisuuksien" perässä ympäri Suomea. Ymmärrätte ehkä mitä tarkoitan. Jos foorumitapaaminen järjestetään lähempänä, vaikka täällä Satakunnassa, yritän päästä paikalle.

Siunattua tapaamista kaikille. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee sinne ja saatte viettää ihanan viikonlopun toistenne ja Herran seurassa... Olen pettynyt, mutta ehkä näin on parempi.


Rauhaa!

Tervetullut olet, jos vaan vielä haluat. Annetaan Herran johtaa tässä asiassa. "Hienosta tilaisuudesta" ei ole kyse, vaan Herraan uskovien tapaamisesta meillä. Meille ei tule A-luokan uskovia, vaan sisaria ja veljiä Herrassa. Ei tule myöskään siten B-luokankaan uskovia, koska sellaisia ei ole. Siunausta ja Rauhaa Herrassa sinulle lara.tomb.raider :thumb:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja inka » 21. Syys 2011 13:00

minä kyllä mieluusti päiväseltään tulisin, mutta matka on pitkä ja pieni lapsikin on, eikä mieskään tykkää, että yksin lähen hänelle tuntematemattomien ihmisten luo yöksi, joten täytyy nyt jättää tällä kertaa tulematta. siunausta teille kaikille foorumitapaamiseen ja muutenkin! :hugehug:
inka
 
Viestit: 177
Liittynyt: 15. Joulu 2010 15:24

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 21. Syys 2011 14:36

inka kirjoitti:minä kyllä mieluusti päiväseltään tulisin, mutta matka on pitkä ja pieni lapsikin on, eikä mieskään tykkää, että yksin lähen hänelle tuntematemattomien ihmisten luo yöksi, joten täytyy nyt jättää tällä kertaa tulematta. siunausta teille kaikille foorumitapaamiseen ja muutenkin!


Rauhaa inka!

Ole inka rauhallisella mielellä. Matkaa meille on vähän joka suunnasta aika paljon. Ja pieni lapsikin sinulla hoidettavana. Minä en ole kovinkaan "tunnettu" julkisuudessa kuin ehkäpä eräät toiset täällä. Joillakin saattaa olla se kynnyskysymys, mietin. En tarkoita inka sinua, enkä ketään muitakaan erityisesti. Meillä vaan on tilaa tälläiseen järjestelyyn ja halua järjestää foorumitapaminen - niitä on tietääkseni pidetty kuitenkin. Paljoa ei ainakaan tässä vaiheessa ole tulossa. Mutta johdattakoon Herra tässäkin asiassa itse kutakin.

Siunausta sinulle ja Herran Armo ja Rauha kanssasi :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja PetriFB » 22. Syys 2011 12:52

Minä olen tulossa ja on alustavasti puhuttu, että vaimoni tulisi myös mukaan.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa

cron