Yhä Foorumitapaamisesta...

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja todael » 22. Syys 2011 14:14

Jumala siunatkoon keskinäisen tapaamisenne.
Jeesus on Herra.

- todael :prayer4:
todael
 

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 23. Syys 2011 01:26

PetriFB kirjoitti:Minä olen tulossa ja on alustavasti puhuttu, että vaimoni tulisi myös mukaan.


Rauhaa!

Vaimosi on myös sydämellisesti tervetullut :pc:

Siunausta :thumb:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 23. Syys 2011 01:27

todael kirjoitti:Jumala siunatkoon keskinäisen tapaamisenne.
Jeesus on Herra.

- todael


:amen4: todael. Jeesus on Herra! Herran Rauha ja Armo olkoon kanssasi :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 04. Loka 2011 17:58

Täsmennystä foorumitapaamiseen liittyen...

Meille voi tulla jo perjantaina 7.10.11. Voi tulla myös lauantaina 8.10.11, jolloin on suunnitelmissa ruokailu n. klo 13 -14. Erityisruokavalioista voi ilmoittaa minulle vaikkapa yksityisesti. Melko pian ruokailun jälkeen kokoonnutaan rakentumaan vapaasti. Mitään en ole sen suhteen suunnitellut etukäteen, puhunko mahdollisesti jotain vaiko en. Vapaasti saa puhua tai olla puhumatta. Isntrumentteja, kuten kitaran esim. voi tuoda mukanaan. Varmastikin laulamme hengellisiä lauluja. Johdattakoon Herra tässä asiassa. Sunnuntainakin 9.10.11 voidaan olla meillä ja miten kenellekin sopii, niin maanantaihin 11.10.11 asti voi olla yötä, miten kenellekin parhaaksi sopii omien voimien ja aikataulujen suhteen. Minulla ei ole hengellisiä laulukirjoja. Saattaa löytyä pari kappaletta. Virsikirjoja on ja digipiano löytyy, jos jollakin on soittotaitoa. Hyvä on rukoilla tilaisuuden puolesta etukäteen, jotta se olisi siunaukseksi ja rakennukseksi mahdollisimman monelle. Ja jos jollakulla on jotain kysyttävää, niin vapaasti voi kysyä vaikka inboxin kautta.

Siunausta, :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 05. Loka 2011 08:34

Rauhaa!

Vielä ehtii hyvin ilmoittautua foorumitapaamiseen :wise3: . Laittakaa minulle vaikka e-mailia foorumin kautta, niin laitan yhteystiedot ja puhelinnumeron. Varsinainen "pääkokoontuminen" on 8.10.11 ja se alkaa siis ruokailulla n.klo 13-14, kuten 'perinteisesti'. Yöpyä siis voi halutessaan ja mistään ei tarvitse huolehtia. Voi tulla jo perjantaina ja lähteä voi maanantaina tai ihan miten kenellekin sopii.

Siunausta, :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja PetriFB » 05. Loka 2011 21:15

Jukka-Pekka kirjoitti:Rauhaa!

Vielä ehtii hyvin ilmoittautua foorumitapaamiseen :wise3: . Laittakaa minulle vaikka e-mailia foorumin kautta, niin laitan yhteystiedot ja puhelinnumeron. Varsinainen "pääkokoontuminen" on 8.10.11 ja se alkaa siis ruokailulla n.klo 13-14, kuten 'perinteisesti'. Yöpyä siis voi halutessaan ja mistään ei tarvitse huolehtia. Voi tulla jo perjantaina ja lähteä voi maanantaina tai ihan miten kenellekin sopii.

Siunausta, :pc:


Minä ja vaimoni olemme tulossa.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja PetriFB » 09. Loka 2011 11:36

Kiitos Herralle, oli hyvä tapaaminen. Kiitokset Jukka-Pekalle ja Mirkalle vieraanvaraisuudesta. Oli mukava tavata myös päivänsäde sekä muut paikalla olijat.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Yhä Foorumitapaamisesta...

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 09. Loka 2011 18:20

PetriFB kirjoitti:Kiitos Herralle, oli hyvä tapaaminen. Kiitokset Jukka-Pekalle ja Mirkalle vieraanvaraisuudesta. Oli mukava tavata myös päivänsäde sekä muut paikalla olijat.


Rauhaa ja Amen!

Kiitos kaikille paikallaolijoille ja kiitos myös avusta jäjestelyistä Petrille vaimoineen! Meillä olikin ainakin minua siunaava ja monin tavoin rakentava sekä 'liikuttava' kokous. Siellä, missä Herra puhuu rakkaudesta Totuuteen, jota harvoin kuulee, niin minun sydämessäni virtaa ilo ja liikutun, kun Herran Henki hoitaa ja koskettaa lauluin, sanoin, rukouksin. Uskovia oli myös ulkopuolelta foorumin ja uusiakin veljiä ja sisaria tuli tutuksi minulle aivan tästä läheltä. Kiitos Herralle, sillä tämä olikin yksi rukousvastaus.
Jos Herra suo ja eletään, niin toivon mukaan ensi vuonnakin järjestyy tavalla tai toisella foorumitapaaminen, ja Herra johdattaa yhteen omansa.

Siunausta ja Herran ylenpalttinen Rauha ja Armo olkoon kaikkien kanssa, heidänkin, jotka eivät päässeet tulemaan :hearts:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa

cron