Mistä Raamattuohjelmia mp 3:lle

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Mistä Raamattuohjelmia mp 3:lle

ViestiKirjoittaja Lumina* » 14. Syys 2011 20:13

Mulla on uus tuliterä hieno mp 3 soitin :thumb: mutta ei tietoa mistä voi ladata sinne hyvän Raamattuohjelman nopeasti.Yhtä kokeiltiin mutta sen lataus kestää aivan järjettömän kauan,esim yhden luvun lataus 89 min??...onko jollain antaa vinkkejä mistä voi ladata ja löytyykö myös Vanhaa testamenttia?
Lumina*
 

Re: Mistä Raamattuohjelmia mp 3:lle

ViestiKirjoittaja Masa » 14. Syys 2011 20:50

siis halutko raamatun mp3:na vai opetuksia/saarnoja?
kokeiles saarna.net jos on vielä toiminassa.
Sitten monet seurakunnat äänittävät opetuksensa jotka voi sitten imuroida koneelle
esm vapaaseurakunta.fi löytyy jotain.
Jarmo Sormusen opetuksia voi löytää osoitteesta satamaseurakunta.fi
jne jne.

Jos taas ihan raamattu niin suosittelen ostamaan valmiina.. löytyy lähes jokaista verkkokaupasta ja tai tapahtumista jossa on myyntikoju..
Raamattu kansalle voisi olla kiva vaihtoehto tuttujen Raamattujen rinnalle.
Masa
 

Re: Mistä Raamattuohjelmia mp 3:lle

ViestiKirjoittaja Lumina* » 14. Syys 2011 21:04

Kiitti Masa...mä jotenkin osasin pistää "toivoni" suhun :) No tilaahan täs masiinas taitaa olla...joten voin kokeilla vaikka molempia mutta siis Raamattua luettuna tarkoitin,ootko sitä mieltä ettei netistä voi ladata Raamattua??Minähän en tästä tekniikasta ymmärrä edelleenkään mutta "lapsoset ketterät" koittavat avustaa.Vesa aikoinaan antoi jonku ohjelman mutta oon palauttanu sen levykkeen tms hänelle takaisin ja se halppis soitinkin on nyt kateissa :?
Lumina*
 

Re: Mistä Raamattuohjelmia mp 3:lle

ViestiKirjoittaja Lumina* » 14. Syys 2011 21:13

Niin tai olihan se hidas jossa oli uutta testamenttia psalmeja ja sananlaskuja mutta onko se oikeasti niin hidas vai eikö vain osajata :? Oliko se joku Jari Tasasen juttu?
Lumina*
 

Re: Mistä Raamattuohjelmia mp 3:lle

ViestiKirjoittaja Masa » 15. Syys 2011 16:03

Löytyy ääniraamattu netistäkin jonka voi ladata.. mutta itse kyllä sijoittaisin 50 euroa ja lataisin sisällön mp3 soittimeen jonka jälkeen pistäisin usb tikun talteen jos vaikka mp3-soitin katoaisi.

tuolta saa ainakin ostaa raamatun mp3:sena ja onhan noita paikkoja monia mistä voi ostaa.
http://www.kotisatamankauppa.fi/?sid=30 ... id=32&a=20
Masa
 

Re: Mistä Raamattuohjelmia mp 3:lle

ViestiKirjoittaja Lumina* » 15. Syys 2011 16:05

-38 Raamatun uusi testamentti psalmit ja sananlaskut sai ladattua nopeasti täältä,ensin tietokoneelle ja siitä mp3:seen...kiitos Herralle :)

http://www.jeesusonherra.se/raamattump3.htm
Lumina*
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa

cron