Jännä ilmiö osa.3

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Jännä ilmiö osa.3

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 13. Syys 2011 16:08

Apuva papua... meidän kodinhoitohuoneessa on jokin harmaa "mato" vai käärmeenpoikanen... sillä on mustia pilkkuja tai jotain selässä niinkuin käärmeellä, mutta se näyttää madolta, eikä se nyt kovin pieni ole muttei suurikaan... kuollut se on, mutta mitä kauheaa? Olen järkyttynyt... onko tämä hengellistä vai maallista vai mitä?

Voiko olla koiran jotain suolinkaisia tai jotain vai mitä? Siis olen aivan äimänä siis... voiko tuonnäköisiä etukoita olla eläimissä? Tietääkö joku vai osaisiko selittää?

En kyllä uskalla mennä koskemaan. Koiran pedin lähellä se toisaalta oli... mutta eihän se vielä sano mitään.
lonelyrider
 

Re: Jännä ilmiö osa.3

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 13. Syys 2011 16:17

okei, ei kait se mikään käärme ole, vaikka en tuollaisia matoja ole nähnyt ennen. onko ketään koira ihmistä että osaisi sanoa, että voiko koirassa olla tuollaista harmaata etukkaa?

Taas minä ylireagoin tieten... ja aloin nähdä ties mitä ylimaallisia asioita tuossa... varmaan normaali jokin otus ja Jumalan luoma...
lonelyrider
 

Re: Jännä ilmiö osa.3

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 13. Syys 2011 18:04

No, niin sainhan sitten mieheltäni kunnon naurutkin... siis ihan hyväntahtoiset... jonkin lelun osa se sitten oli kun se uskalsi sen jopa nostaa, mitä minä en edes uskaltanut tehdä siis koskea siihen... se näytti aivan oikeasti pieneltä käärmeeltä tai madolta jossa oli käärmeen suomut... siis jonkin etukan häntä kait, jostain kinderistä kuulemma tullut...

Että tämäkö se minun lankeamus on että aina näen jossain jotain ihmeen yliluonnollista... no tulipa ainakin häpeäkynnys heti kerralla heitettyä tännekin :):) siinä on siihen uneenkin selitystä, kun aina kaikessa nään kaikkea... ihan luonnollisetkin asiat muuttuvat heti kertaheitolla ties miksi mun mielikuvituksessa.
lonelyrider
 

Re: Jännä ilmiö osa.3

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 13. Syys 2011 18:35

Vastaan taas itselleni... tässä kun yksinpuhelua harrastan :)

Sanoin miehelleni äsken, ettei varmaan ketään näin tyhmää ole, johan tässä alan itsekin säälimään itseäni... mutta mun mies se osaa olla aina niin ymmärtäväinen, sanoi että "on on"... joo niin varmaan...

Mutta väliäpä sillä, sillä enkö mie ole luojan luoma minäkin... joten, jostain syystä ei hävetä kuitenkaan vaikka ehkä pitäisi... :)
lonelyrider
 

Re: Jännä ilmiö osa.3

ViestiKirjoittaja pekka » 13. Syys 2011 21:13

No, eipä tuossa mitään. Hyvä, että asia selvisi.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa

cron