Jumalan johdatus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Jumalan johdatus

ViestiKirjoittaja Minä vain » 10. Syys 2011 17:04

Johata minua, oi Jumala....
Sanoi henkilö ja jäi odottamaan johdatusta.
Hän odotti ja odotti, muttei mitään tapahtunut, ei salamoiden väläyksiä, ei enkeleiden kuoron ilmestymistä.
Hän oli edelleen yksin ja odotti, että jotain varmasti tapahtuisi, mutta ei.
-Tässäkö sinun johdatuksesi, sinä suuri ja kaikkivoipa? Itsekin pystyisin parempaan kuin tämä, että jäisin odottamaan tyhjää!
Näin henkilö huusi vihaisena nyrkkiään heristäen Jumalalle.
Ja samassa hän tajusi, että kun hän oli lakannut odottamasta ja ottanut ensimmäisen "askeleensa", hän oli saanut johdatuksensa oman suunsa kautta.
Niin hän pyysi anteeksi ja kiitti Jumalaa, että hän oli vastannut niin nopeasti ja tavalla joka oli ihmeellinen.


Jes 51:16 Ja minä olen pannut sanani sinun suuhusi, minä olen kätkenyt sinut käteni varjoon, pystyttääkseni taivaan ja perustaakseni maan ja sanoakseni Siionille: "Sinä olet minun kansani".

Jes. 59:21 Herra sanoo heille: "Tämä on minun lupaukseni: ei väisty minun henkeni sinun yltäsi eikä katoa minun sanani, jonka olen suuhusi antanut, ei sinun suustasi, ei jälkeläistesi eikä sinun jälkeläistesi jälkeläisten suusta", sanoo Herra, "ei nyt eikä milloinkaan."

:pc:
Minä vain
 

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa