Oliko tämä profetia Herrasta?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Oliko tämä profetia Herrasta?

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 10. Syys 2011 11:47

HUOM, jotkut tietääkin kenestä puhun ja ketä tarkoian mutta HUOM, tämä profetia tuli jo ENNEN kuin häntä tunsinkaan ja hänet olin tavannutkaan ja tiennytkään esim sitä miltä paikkakunnalta hän on kotoisin. Tämä näky on minua myös kantanut ja rohkaissut kun nyt minulle ollaan hommaamassa tukihenkilöä ja saan sen kahden viikon kuluttua ja minulla on asia vireillä ja eräs ihminen ehdokkaana siihen ensisijaisesti. tosin joku voipi sanoa että "ei se ehi sinua tukemaan", mut en tarttekaan ku noin 1-5 viikon välein tapahtuvia tukikäyntejä/keskusteluja.



sain joskus profetian vasta uskoontulleena siitä, että tulen saamaan tukihenkilön. Ja samasta asiasta minulle on muittenkin taholta profetoitu. profetiassa oli naapuripaikkakunnalla asuva, minulle ennestään tuttu naishenkilö ja näin hänen kapeat kasvonsa ja vaaleat hiuksensa ja näin myös näkyjä keski-Suomesta, Äänekoskesta ja Hankasalmesta ja jostain hänen sukulaisvauvasta jota saan hoitaa ym. Näin näyn jo useita vuosia sitten jo kauan kauan ennen kuin minulle edes oli meinattukaan tukihenkilöä hommata, olikohan vuotta 2008 tai jotain kun ennalta näin ja näin itseni hänen kanssa metsässä kävelemässä ja näin itseni menossa linja-autolla ylämyllylle Liperin kunnan alueelle ja näin hänen olleen henkilö jonka nykyäänkin tiedän ja tunnen mutta muusta asiayhteydestä. voitko rukoilla Herraa ja kertoa minulle, onko tämä profetia oikea vai onko tämä Jumalasta vai sielullinen? näin näyn jo ennen kuin tunsinkaan sitä naapuripaikkakunnalla asuvaa ihmistä. ja minulle jo ennen kuin olin hänet ekan kerran nähnytkään, jo monta vuotta ennen ekaa tapaamistamme näin hengen silmin hänen kasvonsa kun jossain laulettiin virttä nimeltä "Jeesuksesta laulan" tai hengellistä laulua nimeltä "Vain yksin Jeesus". hän on ollut minusta hyvin huolissaan ja auttavainen ja huolehtivainen ja näin hengen silmin jo useita vuosia sitten hänet ja että hän on auttavainen ja huolehtivainen ja jännä mitenkä näin hänellä päällään sen saman takinkin joka hänellä kerran oli kun näin hänet sattumalta kaupassa tässä noin kuukausi sitten.


voitteko kertoa oliko tuo näky Herrasta?
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: Oliko tämä profetia Herrasta?

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 10. Syys 2011 12:03

Ajattelen niin, että jos näky oli Herrasta, se tulee tapahtumaan. Tulet siis aikaa myöten kyllä huomaamaan kenestä näky on.

Voit uskoa sen mitä sinulle on näytetty, asiat tulevat aikaa myöten selviämään. Tietenkin jos näky olisi sinusta, voisi se olla toive ikäänkuin jota itse odotat. Kuitenkaan varmaan kukaan kirjoittajista ei voi varmasti sanoa kenestä näky oli tuon kertomasi perusteella, se täytyy sinun itse koetella, asioihin ei ole helppoja vastauksia, joihin voisi ihmisiltä kysellä miten jokin menee, ikävä kyllä.

Siunausta taipaleellesi.
lonelyrider
 

Re: Oliko tämä profetia Herrasta?

ViestiKirjoittaja JHK » 10. Syys 2011 15:32

Miten koet sisimmässäsi, uskotko näkyyn?
JHK
 

Re: Oliko tämä profetia Herrasta?

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 10. Syys 2011 19:41

Kyllä minä siihen vahvasti uskon. Sen näyn toteutuminen on inhimillisesti katsottuna aika kaukaa haettua, mutta voisitteko ystävällisesti rukoilla että näky toteutuisi niinkuin Herran tahto on? Olen nähnyt useita näkyjä tästä jo kauan ja ne ovat ihania ja turvallisia ja koen, että saan olla Herran käytössä ja Jumalan valtakunnan työssä hänen kohdallaan, en tietenkään itseni vuoksi, vaan Jumalan armosta. Lenkkeilykaverina ja mukavana tukihenkilönä, joka ymmärtää ja auttaa ja pitää huolta ja opettaa minua esim hoitamaan vauvoja ja muutakin kivaa saan yhdessä hänen kanssa kokeilla, niin just semmoisena minä hänet näen ja koen hengessäni ja tiesin jotain ja aavistin tästä jotain jo ennen kuin tunsinkaan ja jotenkin koen, että näyn yllä on Jeesuksen veren leima. Ja että hän on Jumalan minulle antama lahja. Kiittäkäämme siis Herraa Jeesusta kun näin auttaa ja vahvistaa ja Jeesukselle tästä kunnia kun haluaa käyttää minua ja pelastaa hänet sisareksi Herrassa :GBU: :jew: :hugehug: :toghether: :good2: :unity: :amen4:
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: Oliko tämä profetia Herrasta?

ViestiKirjoittaja JHK » 10. Syys 2011 20:37

:)
Jos uskot profetiaan, niin toimi uskosi mukaan, siunausta.
JHK
 

Re: Oliko tämä profetia Herrasta?

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Syys 2011 00:48

Toivon sinulle päivänsäde kaikkea mahdollista hyvää Herran Jeesuksen nimessä.

Tuli tässä mieleen näistä näkyasioista. Eli, että Jumala ilmoittaa meille uskoville tulevaisia asioita. Minulla on ollut myös muutamia tällaisia uninäkyjä matkani varrella. Osa on liittynyt koskemaan koko ihmiskuntaa ja osa henkilökohtaisia asioitani. Yhteistä kaikille näille on kuitenkin ollut se, että kaikissa on ollut kysymys Jumalan tahtoon liittyvistä asioista.

Ja sen olen huomannut, että jos niitä uninäkyjä tulee niin ne tulevat jos on tullakseen, me emme saa niitä kun itse haluamme. Jumala tietää kaiken ja toimii kuten haluaa ja parhaakseen näkee mitä meille pienille ja mitättömille ihmisille haluaa ilmoittaa ja näyttää.

Omaan elämääni liittyviä ja siis hengellisiin asioihin liittyviä uninäkyjä tulevaisista asioista ja tapahtumista olen nähnyt harvakseltaan mutta osa on oikeasti elävässä elämässä jo tapahtunut niin kuin olin nähnyt tai minulle näytettiin. Mutta ne mitä olen nähnyt ovat olleet kaiketi lähes aina vertauskuvallisia ja toteutuneet omalla tavallaan elävässä elämässä, kuitenkin juuri niin kuin uninäyssäni on ollut tai sanottu.

Sielullisia vai Jumalalta saatuja? Kuinka siihen minä osaisin vastata. Kiitän kuitenkin Herraa jos kuitenkin olisivat olleet Häneltä saatuja. Olen vain pieni ihminen ja näen mitä näen ja jos minulle jotain annettaisiinkin nähtäväksi niin ihmettelen sitä kovasti.

No, tämä tästä mutta ajattelin kuitenkin kirjoittaa omat kokemukseni ja vajavaiset tietoni tästä aiheesta.

Isän Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa kaikille foorumilaisille.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa

cron