Esikartano

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Esikartano

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 18. Syys 2011 22:30

Lumina* kirjoitti:Joo ei täs ollu kysymys siitä etteikö Pekka olisi vastannu mahdollisimman hyvin :think2: Mutta antaa olla...mulla alkaa olla vähän kiintiö täynnä foorumeita.Ei se oikeastaan anna mulle enää niinku ennen...on kyllä ollu antoisiakin aikoja ,että oon kiitollinen niistä vanhoista ajoista,kun sai vastauksia asioihin.Siunattua syksyä teille jokaiselle!


Eikö se ole pääasia että joku vastaa? :) Joskus vaan ei ainakaan itsellä ole mitään sanottavaa ja voi siksi jättää vastaamatta, ehkä näin muillakin kirjoittajilla. Jostain syystä, joihin kirjoituksiin voi enempi olla sanottavaakin, näin varmaan sinullakin.

Minulle on joskus nämä foorumit olleet tosi vaikeita paikkoja, mutta se ei johtunut siitä, ettäkö niissä kanssakirjoittajissa olisi ollut jotain korjattavaa, vaan minun huonosta itsetunnosta ja vääristyneestä minäkuvasta. En tarkoita tällä sinua, en edes tunne sinua millään tavalla, en edes palstan kautta, toin vain esille oman kokemukseni. Sinulla on ehkä toisin tai toiset jutut, miksi palstailu ei toimi.

Antoisia aikoja voi olla edessäpäinkin ja uusia asioita joista keskustella. Tai voit pitää taukoa tai lähteä tai tulla takaisin, sinulla on valinnanvapaus eikä kukaan voi vallita. Siunausta sinulle Lumina, mitä teetkin.
lonelyrider
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa