Eurot pois siru tulee..

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Eurot pois siru tulee..

ViestiKirjoittaja inka » 22. Elo 2011 18:11

Oletteko lukeneet Mark Hitchcockin kirjaa Eurot pois siru tulee? Jos olette, mitä mieltä olitte siitä? On vissiin saanu suurta kiinnostusta, kun ihan myyty loppuun tv7:n nettikaupassa..
inka
 
Viestit: 177
Liittynyt: 15. Joulu 2010 15:24

Re: Eurot pois siru tulee..

ViestiKirjoittaja Lumina* » 23. Elo 2011 00:12

Tästä kuulin eilen että amerikoissa kauheasti puuhastellaan sirua jonka odoteltais tulevan käyttöön 2017???
Lumina*
 

Re: Eurot pois siru tulee..

ViestiKirjoittaja inka » 23. Elo 2011 17:32

Lumina* kirjoitti:Tästä kuulin eilen että amerikoissa kauheasti puuhastellaan sirua jonka odoteltais tulevan käyttöön 2017???

hui :shock: mä en tiedä tästä kirjasta sen enempää, mut yks ystävä vaan sanoi, että on kovassa suosiossa.
Kyllä Jumala kuitenkin varmasti huolen omistaan pitää!
Siunausta! :hugehug:
inka
 
Viestit: 177
Liittynyt: 15. Joulu 2010 15:24

Re: Eurot pois siru tulee..

ViestiKirjoittaja Lumina* » 23. Elo 2011 23:21

Anteeks Inka..tää "tieto" ei ollu tuosta kirjasta,minä en tiedä siitä mitään :)
Lumina*
 

Re: Eurot pois siru tulee..

ViestiKirjoittaja Mallu » 30. Elo 2011 09:46

Kuinkahan ne jotka eivät ota "pedon merkkiä",voivat täällä toimi?.Ostaa yleensä ruokaa,maksaa lainojaan,tankata autoa,käydä työssä tai tehdä yleensä mitään.Kyllä tämän merkkisysteemin vuoksi uskovat ovat ahtaalle ajetut.Entä jos perheessä uskosta osaton ottaa merkin ja toinen puoliso ei?
Tällaisia vaan pohdin,kun pitäs tästä lähteä kauppaan :?
Mallu
 

Re: Eurot pois siru tulee..

ViestiKirjoittaja Lumina* » 30. Elo 2011 11:35

Mallu kirjoitti:Kuinkahan ne jotka eivät ota "pedon merkkiä",voivat täällä toimi?.Ostaa yleensä ruokaa,maksaa lainojaan,tankata autoa,käydä työssä tai tehdä yleensä mitään.Kyllä tämän merkkisysteemin vuoksi uskovat ovat ahtaalle ajetut.Entä jos perheessä uskosta osaton ottaa merkin ja toinen puoliso ei?
Tällaisia vaan pohdin,kun pitäs tästä lähteä kauppaan :?


Satuin just aamulla lukemaan ilm.kirjaa ja otti silmään 14:11-12

11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
12 Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

Merkin ottaneillakaan ei oo lepoa päivällä eikä yöllä, joten parempi kärsiä ilman merkkiä Jumalan huolenpidossa :think2:
Lumina*
 

Re: Eurot pois siru tulee..

ViestiKirjoittaja toni t » 30. Elo 2011 12:21

Lumina* kirjoitti:
Mallu kirjoitti:Kuinkahan ne jotka eivät ota "pedon merkkiä",voivat täällä toimi?.Ostaa yleensä ruokaa,maksaa lainojaan,tankata autoa,käydä työssä tai tehdä yleensä mitään.Kyllä tämän merkkisysteemin vuoksi uskovat ovat ahtaalle ajetut.Entä jos perheessä uskosta osaton ottaa merkin ja toinen puoliso ei?
Tällaisia vaan pohdin,kun pitäs tästä lähteä kauppaan :?


Satuin just aamulla lukemaan ilm.kirjaa ja otti silmään 14:11-12

11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
12 Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

Merkin ottaneillakaan ei oo lepoa päivällä eikä yöllä, joten parempi kärsiä ilman merkkiä Jumalan huolenpidossa :think2:


:amen4: sisar.

Ilm.3:10. Ettäs pidit minun kärsivällisyyteni sanat, niin minä tahdon sinun varjella kiusauksen hetkestä, joka koko maan piirin päälle tuleva on, niitä kiusaamaan, jotka maan päällä asuvat.

Jumala varjelee omiaan jotka pysyvät Hänen sanassaan kiusauksen hetkellä joka tulee koko maailmaa kiusaamaan.

:thumb:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Eurot pois siru tulee..

ViestiKirjoittaja pekka » 30. Elo 2011 12:40

Kiitoksia Lumina kirjoituksestasi ja kiitokset kaikille muillekin kirjoittajille. Noin minäkin olen asian ymmärtänyt kuten Lumina kirjoitit. Että parempi kärsiä niukkuudesta kuin ruokkia maallista lihaansa ja ottaa merkki itseensä ja mennä kadotukseen.

Olen mielestäni valmistautunut hengellisesti jo usean vuoden ajan hyväksymään tuon tosiasian, että jos joudun kokemaan tuon viimeisen antikristuksen ajan maan päällä niin olen valmis kärsimään ja kuolemaan Kristuksen nimen tähden. Jumala minua silloin auttakoon ja armahtakoon.


Tulimme eilen illalla noin viikon kestäneeltä lomareissulta Bergön saaristosta takaisin kaupungin hulinaan ja syntiseen menoon. Ensimmäiseksi tuli kaupungissa "vastaan" pakokaasut ja saastunut ilma ja voisi kait sanoa, että myös saastunut ilmapiiri saatanan vaikutuksesta. Kun tuli oltua tuolla saaristossa niin tuntui, että koko muu maailma oli vähäksi aikaa kadonnut. Olin päivittäin hiljentynyt puhtaan luonnon keskellä kunnioittamaan Jumalaa ja Herraa Jeesusta eli äärimmäisen Pyhyyden edessä tunsin itseni niin pieneksi ja mitättömäksi mutta tunsin sydämessäni koko ajan Jumalan läheisyyden.

Kun siinä olin pitkiä aikoja päivittäin hiljentyneenä rukouksessa niin lopulta ei mielessäni sanoiksi pukeutunut enää kuin sanat Jumala...

Ja Jeesus Kristus...

Sanoja ei tullut enää rukouksiin, tunsin vain sydämeni hengellisen yhteyden Jumalaan ja Jeesukseen, meidän Herraamme.

Olin myös murheellisena tuolla saaristossa koska kissamme oli monia päiviä kateissa mutta tunsin kuinka Jumala puhui sydämelleni pari päivää sitten, että kissa löytyy vielä... ja tänään Annabella soitti Bergöstä ja sanoi, että kissa on tullut takaisin ja itki ja kiitti Jumalaa niin kuin minäkin. Nyt Annabellakin voi tulla välillä käymään kotona, tänne Vaasaan.


Jumalan siunausta teille kaikille uskonveljet ja -sisaret HERRASSAMME JEESUKSESSA KRISTUKSESSA!
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Eurot pois siru tulee..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 31. Elo 2011 00:30

Kun pedonmerkki tulee.. mä katoan Amazonasin viidakoihin :thumb: :thumb:
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Eurot pois siru tulee..

ViestiKirjoittaja Lumina* » 31. Elo 2011 10:42

Musta tuntuu että mä pysyn täällä kun se tulee :) Mua jotenkin lohduttaa se että ymmärrän ,että vielä on mahdollisuus parannuksen tekoon kärsivällä merkin ottaneella esim. ilm 16:9 perusteella.Onko se heidän "paimentaminen" ja kalastaminen voimavara siihen, "tässä on pyhien kärsivällisyys jotka uskovat ja pitävät Jumalan käskyt" lupaukseen...joka perustuu uskoon toivoon ja rakkauteen ,loppuun asti.
Lumina*
 

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa