Silmätysten riivaajahengen kanssa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Silmätysten riivaajahengen kanssa

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 26. Huhti 2013 22:25

Sinänsä en ihmettelisi, vaikka jokin sisäänpääsy niillä tänne olisi, jos ajatellaan sillä tavoin että jokin esine tai asia sen voi aikaansaada... kun en oikeastaan ole ajatellut, että millään esim. esineellä olisi itsessään mitään voimaa, jos niille ei sitä anna ajatuksissaan ja kun meillä mies ei ole uskossa, niin en ole koskaan sen vuoksi rajoittanut kotielämässä muiden perheenjäsenten "tahtotilaa" mitä saa meillä olla ja mitä ei. Esimerkkinä, mieheni toi kiinalaisten yritysvieraiden tuoman lahjatavaran, en kyllä tykännyt lahjasta, kun en usko että se virkattu risti olisi kristittyjen juttu, eli jokin virkattu ristinmuotoinen punainen "lärpäke" sieltä tuli ja kaitpa se tuolla jossain on. Joskus hävitin erään ihmisen antamia esineitä joita hän oli tehnyt, tämä siksi että hän ei palvellut Jumalaa vaan kirosi kaikki kristityt ja ajatteli vain itse olevansa ainoa joka voi ansaita pelastuksen, hänen oppinsa ei ollut raamatunmukaista... tosin, en muista nyt tästäkään... voisiko jotain jostain löytyä jos etsii... eli en koe ehkä riittävää fanatismia näiden esineiden poissaattamiseksi kodistani, tosin en ole varma, voiko esineellä mitään porttireittiä ollakaan...

Kun odotin poikaani... alkuraskaudessa näin unen.. susi kuvastaa unissani perkelettä. Näin unessa pienen lapsen vastapäätä taloa postilaatikoiden luona ja sen lapsen vieressä istui susi ja se susi katsoi lasta täynnä vihaa, mutta se ei tehnyt hänelle mitään. Katsoin tätä ikkunasta, kävin hakemassa lapsen sisälle taloon turvaan. Unessa talo oli turva, jonne paha ei päässyt.

Mitä se öljy voi olla, ei kait ihan rypsiöljy käy sentään?


Mr Kerimäki kirjoitti:Lonely Rider ,,,minulla oli tuo samanlainen tilanne aikoinaan ,että ylimääräistä disco valaistusta välähteli huoneessa .Saastaiset henget ei kuulu kristityn taloon.Joku portti niillä on mistä ne tulee teille.Se tai ne portit on suljettava.Jotkut sanoo ,että öljy on epä raamatullista ,mutta minä sanon että siunaa öljy ja sivele sitä kaikkiin ikkunan ja oven sisäpieliin ja rukoile .Tämä talo on siunattu Jeesuksen Kristuksen nimeen.Rukoile ja pyhitä asuntosi Herralle .Jos tuntuu ,että itse et osaa tms niin pyydä joku vanhempi Herran oma se tekemään ,jolla on ymmärrystä asiasta.Tämä oli vaan kokemuksen vinkki jos kelpaa .Taistelu on aina käynnissä.
lonelyrider
 

Re: Silmätysten riivaajahengen kanssa

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 26. Huhti 2013 22:32

Sitten kuitenkin tulee muistaa, ettei polkuni ole ollut tavallisen kristityn polku ja se tarkoittaa sitä kaikkinensa. Ehkä voi olla mahdollista, että näen tiettyjä asioita mitä muiden ei tarvitse nähdäkään.
lonelyrider
 

Re: Silmätysten riivaajahengen kanssa

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 26. Huhti 2013 23:58

itsellä on tuollaista Israelista ,,ruusuöljy tai sen tapainen lienee aika yleistä ja niitä voi ostaa aika monesta kristillisestä paikasta ,mutta luulen tavallisen oljynkin käyvän ,kunhan rukoilee ja pyhittää .Niihin portteihin mistä henget saastaiset tulee lienee monia siis huone tilaan..... Elokuvat .Seksi ,raaka väkivalta ,saatanalliset videot tai yleensä pahan ympärillä toimivat elokuvat .Tietoa on näistä oudoista talon nurkkien narisuttajista useammasta paikkaa ja asia on täyttä totta ja siihen on parasta suhtautua vakavuudella.Murrosikäiset helposti tuovat sellaista sopimatonta elokuvaa sisään eikä kummemmin ajattele tai tarkista mitä sisältää.Heavy musiikki on saatanan musiikkia ja siellä niitä sanoituksia riittää joka lähtöön .Mutta nykyaikana monet eksyvät ja menevät maailman mukana kun pitäisi olla toisin päin.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Silmätysten riivaajahengen kanssa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 27. Huhti 2013 08:15

Itse ajattelen, että vain ihmisen sisimmässä ovat portit pimeyden henkivalloille, jotka voi joko avata tai sulkea Jeesuksen nimessä. Jos sisimmän portit ovat auki vain elämän lähteen suuntaan, niin mikään paha ei pysty meihin. Sillä ei ole merkitystä, vaikka olisimme ympäröidyt kaikenlaisella okkultistisella tavaralla. Jos talossani on joku tavara, jota on käytetty vaikka saatananpalvontamenoissa, niin ei se tavara itsessään mitään tee tai sisällä. Eihän sitä uskaltaisi omistaa juuri mitään, jos esineet imisivät itseensä henkivaltoja tms... Luulen, että tämä raamatunpaikka soveltuu ruuan lisäksi myös esineisiin: "Jos joku, joka ei usko, kutsuu teitä ja te tahdotte mennä hänen luokseen, niin syökää kaikkea, mitä eteenne pannaan, kyselemättä mitään omantunnon tähden. Mutta jos joku sanoo teille: 'Tämä on epäjumalille uhrattua', niin jättäkää se syömättä hänen tähtensä, joka sen ilmaisi, ja omantunnon tähden; en tarkoita sinun omaatuntoasi, vaan tuon toisen; sillä miksi minun vapauteni joutuisi toisen omantunnon tuomittavaksi (1.kor.10:27-29)?" Eli esineissä itsessään ei ole mitään, mutta jos ne tuovat ihmisille mieleen jotain sellaista, mikä ei ole uskovalle sopivaa, niin emme tietenkään tarkoituksella sellaista tavaraa pidä kodissamme.

Mutta nyt täytyy taas mennä vaihtamaan pikkuisen vaippa ja sitten vähän ulkoilemaan :happy: Tänään onkin kiva päivä tiedossa, kun ensin mennään syömään yhden uskovan perheen luo koko porukalla ja sitten illemmalla on seurakunnan grillijuhla ja olisi gospel-konserttikin, johon me ei kyllä taideta jäädä... :think2:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Silmätysten riivaajahengen kanssa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 27. Huhti 2013 09:00

Mr Kerimäki kirjoitti:vaisuliini ,,ehkä me molemmat oltiin Herran asialla silloin ja ihmeellinen käsittämätön varmuus ,jossa ei ole pelkoa niin sen me koimme. Jeesus sisällämme antaa sen voiman ja samalla ymmärryksen ,kuinka voimakkaita me todella olemme Herrassa .Siis todellista Jumalan voimaa ja kaikki Rakastavan Jumalan armosta.Niin ja sitä pelottomuutta olen todella miettinyt n miljoona kertaa ,koska sitä ei oikein järjellä ymmärrä.Tai oikein osaa kertoa.


Niin...olisi vielä kysyttävää. Kun Jumala avaa uskovan silmät näkemään henkimaailman - eikö se tarkoita että on henkien erottamisen armolahja koska se näkee henkimaailman? Sinähän näit lohikäärmeen.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Silmätysten riivaajahengen kanssa

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 27. Huhti 2013 10:35

Olen tätä asiaa pohtinut ja selvittänyt tätä Pyhän Hengen armolahjaa .Itsellä on sellainen ymmärrys tällä hetkellä henkien eroittamisesta ,että tuntuu toimivan hieman eri tavalla eri ihmisissä .Jotkut sanovat jo huoneeseen tullessa vaikka eka kertaa näkee ,että siinä tulee kaksi miestä ,jotka ovat täynnä Pyhää Henkeä ,kuten itselle ja kaverille kävi ,ku mentiin nuorten iltaan "lasten vahdeiksi".Joku toinen saattaa näkeä vaikka pahan hengen mustana möykkynä tai varjona ihmisen jonkun kehon osan päällä .En tiedä mikä on täydellinen totuus tässä asiassa ,mutta toivon ja haluan saada selville sen jos Jumala sen suo.Sen vanhan lohikäärmeen näkeminen vaan tuntui olevan ennakkoon varoitus tulevasta ja siitä kuinka se pitää minua vastustajana ,jonka kimppuun se halusi käydä ja sota on edelleen päällä .En kerskaa ,mutta en pelkää sitä ,mutta Jumalaa minä pelkään ja samalla Rakastan.Joillakin henkien eroittamisen lahja todella tuntuu olevan voimakas ja ns aina päällä ,mutta lieneekö se lahja myös niin ,että kun ihminen kasvaa myös tässä asiassa ja haluaa olla "erikoistua" armosta tähän osa alueeseen niin se lahja voimistuu sitten ja etenkin ku sitä käytetään ja aisteja myös samalla harjaannutetaan vaikka onkin lahjasta kysymys. Liekkö silloin on ihminen omalla paikallaan mihin on se herran kutsumus.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Silmätysten riivaajahengen kanssa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 27. Huhti 2013 11:37

*
Ok, kiitos vastauksestasi, Mr Kerimäki!

Minulla on sama kokemus kuin sinulla. Yksi uskova yritti salata synnin mutta minä näin kerran mustan möykyn joka oli hänessä ja siitä mustasta möykystä lähti hyvin pienet palat...

Niin on hyvä pelätä Jumalaa ja se on pyhä Jumalan pelko. Pari vuotta sitten minä sain kokea Jumalan Pyhyyden rinnalla minun syntillisyyteni ja pienuuteni kuin muurahainen kun silloin Jumala tuli kohtaamaan aamuyönä... Minusta tuntui että olen likainen ja syntinen Jumalan Pyhyyden rinnalla ja huusin tai sanoin Jumalalle: Isä armahda minua syntistä,...

Annan pari lohdullista kohtaa sinulle luettavaksi.

Minä olen kiinnittänyt katseeni heihin heidän parhaakseen, ja minä tuon heidät takaisin tähän maahan. Minä rakennan heidät enkä hajota, minä istutan heidät enkä revi pois.
Minä annan heille sellaisen sydämen, että he tuntevat minut, sillä minä olen Herra. Koska he palaavat minun luokseni kaikesta sydämestään, he ovat minun kansani ja minä olen heidän Jumalansa. Jer. 24:6-7 RK

:good2: :thumb:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Silmätysten riivaajahengen kanssa

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 27. Huhti 2013 15:53

sinulla lienee sitte armolahjana tuo näkeminen .Sitä ei pidä piilottaa sängyn alle vaan reippasti käyttää ja totutella ja harjoittaa aisteja toimimaan kaikkea yhdessä.Sitä se kasvaminen on ja olla puhe rukous yhteydessä Jeesukseen ja Pyhän Hengen kanssa sellaisessa toiminta valmiudessa eli ei jäkitä vastaan ,vaan rauhasta käsin toimia.Se pieneksi tulo on kyllä aika rajua kun sen kokee ,mutta silti tuntuu ,että sitä ns pienuutta tulee sen verran just ku hartiat kestää.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Silmätysten riivaajahengen kanssa

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 29. Huhti 2013 19:52

Mr Kerimäki kirjoitti:itsellä on tuollaista Israelista ,,ruusuöljy tai sen tapainen lienee aika yleistä ja niitä voi ostaa aika monesta kristillisestä paikasta ,mutta luulen tavallisen oljynkin käyvän ,kunhan rukoilee ja pyhittää .Niihin portteihin mistä henget saastaiset tulee lienee monia siis huone tilaan..... Elokuvat .Seksi ,raaka väkivalta ,saatanalliset videot tai yleensä pahan ympärillä toimivat elokuvat .Tietoa on näistä oudoista talon nurkkien narisuttajista useammasta paikkaa ja asia on täyttä totta ja siihen on parasta suhtautua vakavuudella.Murrosikäiset helposti tuovat sellaista sopimatonta elokuvaa sisään eikä kummemmin ajattele tai tarkista mitä sisältää.Heavy musiikki on saatanan musiikkia ja siellä niitä sanoituksia riittää joka lähtöön .Mutta nykyaikana monet eksyvät ja menevät maailman mukana kun pitäisi olla toisin päin.


Kuinka vahva tieto on noista elokuvista yms, meinaan minä keräilin lihis aikoinani elokuvia ja minulla on juurikin noita silpomis, murhaus, kidutus , tappo, vampyyri, kummitus, moottorisahamurhaaja, riivattu, kirottu, tappo yms elokuvia vielä muutama tuolla hyllyssä, kun en laiskana ja saitana niitä ole kerinny/halunnut poisheittää.

Kirjoissa sama, kauhua, väkivaltaa okkultiikkaa sotaa, fantasiaa magiaa ja okkultiikkaa ja näistäkin heitin valtaosan pois mutta joitakin kalliita ja harvinaisia teoksia jätin taas ahneena ja saitana hyllyyn.

Meinaanko kenties olla niin rakastava kristitty että myyn ne että voivat eksyttää ja saastuttaa jonkun toisen ihmisen mielen? Mitä tämä pelleily on ? Pitääpä tehdä uusi roskis kierros!

Pariviikkoa sitten heitettiin iso appelsiinilaatikollinen pahimpia pois onneksi, mutta jos on vahvaa tietoa että niistä voi tulla mitään ylimääräistä henkivalloilta niin kyllä roskiksen luukku taas heilahtaa! Ja heilahtaapa varmuudeksi muutenkin.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Silmätysten riivaajahengen kanssa

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 29. Huhti 2013 21:05

Vahva epäilykin kelpaa! Ei ole pakko olla mikään todistettu juttu kuvilla ja lähdetiedoilla !
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa