demonihenget

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: demonihenget

ViestiKirjoittaja PetriFB » 14. Elo 2011 13:53

Lumina* kirjoitti:No okei.. mutta toni selitti samalle miehelle samoista demonihengistä kuin pekka vai eikö selittänyt...mulla on varmaan oikeasti pääs jotain vikaa ??


Kun seuraa koko keskustelua, niin huomaa, että Toni lainasi Pekan viestiä, josta käy ilmi, että Toni kirjoitti sen esille mitä Pekka oli kirjoittanut niistä demonihengistä. Eli Toni ei ole Pekka, joka esiintyisi Pekkana.

Tiedän sen, että Toni ja Pekka on kaksi eri henkilöä.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: demonihenget

ViestiKirjoittaja Lumina* » 14. Elo 2011 13:58

Ahaa ..no olisitte heti sanonu. Mä oon kyllä lukenu nää kaikki mutta tuosta sai sen kuvan että toni selitti että hän kertoi :-P Ja pekan kuvia en ollu ennen kattellu...anteeksi tosi paljon molemmille.
Lumina*
 

Re: demonihenget

ViestiKirjoittaja pekka » 14. Elo 2011 14:35

Luminalle, ja Masallekin: eipä tuossa mitään, hyvä, että asia/asiat (väärinkäsitykset) selvisivät. Suuret kiitokset Tonille ja Petrille avustanne.

Suurin kiitos Herralle!

Jumalan siunausta teille kaikille.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: demonihenget

ViestiKirjoittaja pekka » 14. Elo 2011 17:02

Olisin varmastikin hyvin mielelläni halunnut vielä rukoilla vaikkapa ääneen tuon vanhan miehen puolesta hänen läsnäollessaan, Herran Jeesuksen nimessä. Mutta mies kun alkoi lähtemään tilanteesta pois niin lopuksi sanoin hänelle "Jumalan siunausta sinulle". Hänen korvansa/sydämensä ei ollut vielä valmis vastaanottamaan totuutta Herran Jeesuksen nimessä ja suuressa armossa.

Murehdin sydämessäni tuon vanhan miehen kärsimyksiä.

Rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitos, että autat ja armahdat tuota vanhaa miestä. Tapahtukoon sinun tahtosi hänen elämässään. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: demonihenget

ViestiKirjoittaja Lumina* » 15. Elo 2011 10:27

Onko toni pystyny antaa mulle anteeksi tämän erehdyksen :?:
Lumina*
 

Re: demonihenget

ViestiKirjoittaja toni t » 15. Elo 2011 14:02

Lumina* kirjoitti:Onko toni pystyny antaa mulle anteeksi tämän erehdyksen :?:


Tottakai sisar. :toghether: :thumb:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: demonihenget

ViestiKirjoittaja Lumina* » 15. Elo 2011 22:26

toni l kirjoitti:
Lumina* kirjoitti:Onko toni pystyny antaa mulle anteeksi tämän erehdyksen :?:


Tottakai sisar. :thumb:


kiitti toni ;gladly:
Lumina*
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa