Kuunteletko maallista musiikkia?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Kuunteletko maallista musiikkia?

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 14. Elo 2011 11:29

Rauhaa!

Suoraan vastaukseen suora vastaus :) . Kun olin töissä, minulla oli autossa radio päällä ja kuuntelin uutisia. Uutisten välillä tuli maallista musiikkia. Jossain vaiheessa se alkoi tuntua vastenmieliseltä ja nykyään onkin käynyt niin, että harvemmin kuuntelen juuri minkäänlaista musiikkia esim. ollessani yksin. Koen erittäin vastenmielisenä KAIKEN kovaäänisen musiikin ja rakastan enemmän hiljaisuutta. Toki jonkin verran kuuntelen hengellistä musiikkia, joissa sanat ovat uutta luomusta rakentavia ja lohduttavia. En oikein Radio Deitäkään kärsisi kuunnella, sillä siellä on aika paljon levotonta "hengellistä" musiikkia. Pidän kyllä klassisesta rauhallisesta musiikista ja kadonnutta soittotaitoani elvyttelen soittamalla pianolla klassista musiikkia ja hengellistä myös. Uskon Jumalan Hengen vaikuttaneen sen, että kaikki se, mikä ei ole Jumalan tuotosta musiikissakaan, tuntuu epämiellyttävän vastenmieliselle. Mutta ei tästä sen enempää, sillä näistä asioista on keskustelun täsmäavauksia tehty toisaalla tällä foorumilla.

Herran Armo ja Rauha olkoon kaikkien Hänen omien kanssa! :thumb: :hearts: :hugehug:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Kuunteletko maallista musiikkia?

ViestiKirjoittaja Lumina* » 15. Elo 2011 10:08

Kuuntelen työpaikalla radio deitä ja joskus käännän ääntä hiljaiselle kun tulee jotain mitä ei kärsi kuunnella.

Jukka-Pekka:Uskon Jumalan Hengen vaikuttaneen sen, että kaikki se, mikä ei ole Jumalan tuotosta musiikissakaan, tuntuu epämiellyttävän vastenmieliselle.


Näin minäkin uskon, mutta mikä sitten tekee sen että samasta laulusta toinen voi kokea että se on Jumalasta ja toinen kokee että Perkeleestä.Silloinhan se on niin että toinen kuulee Pyhän Hengen äänen ja toinen ei, vai niin että toinen on harjaantuneempi tai vastaavasti haavoilla ja keskeneräinen ja siksi tunnistaa tai ei tunnista mistä lähtöisin musiikki on?? Miksi joku tietty kappale loukkaa toista mutta toista ei..voiko syynä olla että jos ei loukkaa on vapaa asioista tai jos loukkaa, on vielä kahleissa jonku asian takia ?

SYDÄMEN SILMÄNI AVAA HERRA
SYDÄMEN SILMÄNI
SUT TAHDON MÄ NÄHDÄ,
SUT TAHDON MÄ NÄHDÄ

NÄHDÄ KOROITETTUNA, LOISTAEN KIRKKAUTTASI
LASKE VOIMASI YLLENI, KUN LAULAN PYHÄ PYHÄ PYHÄ

PYHÄ PYHÄ PYHÄ
PYHÄ PYHÄ PYHÄ
PYHÄ PYHÄ PYHÄ
SUT TAHDON MÄ NÄHDÄ :musics: :hearts:
Lumina*
 

Re: Kuunteletko maallista musiikkia?

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 15. Elo 2011 23:27

Autolla ajaessa saattaa kuulua Judas Priest tai Iron Maiden :oops: :oops: :oops:
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Kuunteletko maallista musiikkia?

ViestiKirjoittaja todael » 16. Elo 2011 00:32

tuomarisimson777 kirjoitti:Autolla ajaessa saattaa kuulua Judas Priest tai Iron Maiden :oops: :oops: :oops:


Herra Jeesus johtaa meitä uuteen elämään, ja se on minullakin ollut pitkä ja kivinen muutoksen tie. Itse kuuntelin Slayeriä, Iron Maidenia ja muuta moskaa. Enää en. Herra Jeesus on kykenevä muuttamaan ja tulee sellainen sisäinen tahdon muutos, että ei enää halua kuunnella. Rukoilen että pääset vapaaksi.

- todael :prayer4:
todael
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa

cron