Jumalan pyhyys erottautuu maailmasta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Jumalan pyhyys erottautuu maailmasta

ViestiKirjoittaja todael » 09. Elo 2011 04:32

Olen surullinen tänään - hyvin surullinen. Jumalan kansa on sekoittunut ja sekoituu maailmaan ja puolustelee sitä omalla kohdallaan. Jumala kärsii tästä niinkuin me kaikki, jotka tunnemme Herran mielen. Useilla foorumeilla sama uusi opetus "Jumala pyhittää maailman mukaisia asioita omalla kunnialleen". Suurin petos ja Jumalan häpäiseminen.

Hiljennyn ja menen pois Isän Jumalan eteen - vuodatan sydämeni ja itken niiden puolesta jotka häpäisevät Jumalaa tekemällä Jumalasta epäpyhän. Jumala on lohduttanut minua - HÄN TULEE PALAUTTAMAAN KUNNIANSA SEURAKUNTAAN...

1Joh. 2:15 Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.

- todael
todael
 

Re: Jumalan pyhyys erottautuu maailmasta

ViestiKirjoittaja PetriFB » 09. Elo 2011 09:18

todael kirjoitti:Olen surullinen tänään - hyvin surullinen. Jumalan kansa on sekoittunut ja sekoituu maailmaan ja puolustelee sitä omalla kohdallaan. Jumala kärsii tästä niinkuin me kaikki, jotka tunnemme Herran mielen. Useilla foorumeilla sama uusi opetus "Jumala pyhittää maailman mukaisia asioita omalla kunnialleen". Suurin petos ja Jumalan häpäiseminen.

Hiljennyn ja menen pois Isän Jumalan eteen - vuodatan sydämeni ja itken niiden puolesta jotka häpäisevät Jumalaa tekemällä Jumalasta epäpyhän. Jumala on lohduttanut minua - HÄN TULEE PALAUTTAMAAN KUNNIANSA SEURAKUNTAAN...

1Joh. 2:15 Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.

- todael


Koen samoin kanssasi veljeni. Jumalan siunausta sinulle!
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Jumalan pyhyys erottautuu maailmasta

ViestiKirjoittaja JHK » 10. Elo 2011 21:08

Todael, haluasitko jakaa niitä asioita joita sydämelläsi on? Mitä sellaista olet nähnyt joka on liikuttanut ihan kyyneliin asti? Kuinka on Jumalan kansa maailmaan sekoittumassa?
JHK
 

Re: Jumalan pyhyys erottautuu maailmasta

ViestiKirjoittaja todael » 16. Elo 2011 00:39

On kyse Jumalan pyhyyden kokonaisvaltaisesta ymmärtämisestä ja siitä SUURESTA muutoksen voimasta joka meille Jeesuksessa Kristuksessa annetaan. Se on hälvennyt, tilalla on materialismi, maallinen viihdytys sekä oman lihallisen vapauden puolusteleminen. En halua eritellä asioita, koska sellaisen luettelon tekeminen ei tekisi oikeutta murheelle jonka Jumala on sydämelleni laskenut.

Olin työpaikalla - julkijumalattomassa työympäristössä, ja Jumalan Henki tuli päälleni siellä, jumalattomien ihmisten keskellä ja jouduin pidättelemään itkua ja surua joka sydämeeni laskettiin. Suunnaton huoli kadonneista ja eksyneistä lampaista, ja siitä kuinka uskovat eivät ole saaneet oikeaa ravintoa päästäkseen siihen Jeesuksen elämään, jonka Jumala itse on rakkaudellaan meille antanut. On paljon riitaa, lihallista kunnian etsimistä, mutta todellinen Jumalan rakkaus puuttuu uskovien keskeltä - näin asia sydämeeni laskettiin.

Tahdon uudistus ja syvä sitoutuminen - ja vielä, Jumalan rakkaus veljiä ja sisaria kohtaan. Olen siitä kirjoittanutkin (linkki : http://uloskutsuttu.blogspot.com/2011/0 ... ihaan.html)

Jumala on lohduttanut minua Sanallan, että Hän on VIELÄ kokoava kansansa ja lohduttava sitä, sekä antava voimansa ja pyhyyteensä sen keskelle. Silti, kannan murhetta ja surua hyvin paljon sydämessäni, ja hyvä niin - koska se saa minut rukoilemaan kaikkien uskovien, ja myös jumalattomien puolesta.

Tässä myös teksti jonka olen Jumalalta saanut liittyen tulevaan ahdistukseen, Jumalan seurakunnan seulontaan ja siihen, että HÄN - iankaikkinen Jumala, tulee suojelemaan ja varjelemaan niitä, jotka pysyvät Hänen sanassaan eivätkä kiellä Hänen nimeään (linkki : http://uloskutsuttu.blogspot.com/2011/0 ... otaan.html)

Herran Jeesuksen armossa
- todael
todael
 

Re: Jumalan pyhyys erottautuu maailmasta

ViestiKirjoittaja toni t » 16. Elo 2011 08:19

Tässä myös teksti jonka olen Jumalalta saanut liittyen tulevaan ahdistukseen, Jumalan seurakunnan seulontaan ja siihen, että HÄN - iankaikkinen Jumala, tulee suojelemaan ja varjelemaan niitä, jotka pysyvät Hänen sanassaan eivätkä kiellä Hänen nimeään (linkki : http://uloskutsuttu.blogspot.com/2011/0 ... otaan.html)



:amen4:

Todella hyvä kirjoitus tuossa linkissä kiitos siitä todael. todael on tuonut siinä esille todella hyviä Raamatun paikkoja mm VT:n puolelta. Kirjoitus oli todella rohkaiseva.

:GBU:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Jumalan pyhyys erottautuu maailmasta

ViestiKirjoittaja Lumina* » 16. Elo 2011 11:59

Mä taidan poistaa tämän tästä välistä :think2:
Viimeksi muokannut Lumina* päivämäärä 16. Elo 2011 22:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Lumina*
 

Re: Jumalan pyhyys erottautuu maailmasta

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 16. Elo 2011 18:28

todael kirjoitti:Olen surullinen tänään - hyvin surullinen. Jumalan kansa on sekoittunut ja sekoituu maailmaan ja puolustelee sitä omalla kohdallaan. Jumala kärsii tästä niinkuin me kaikki, jotka tunnemme Herran mielen. Useilla foorumeilla sama uusi opetus "Jumala pyhittää maailman mukaisia asioita omalla kunnialleen". Suurin petos ja Jumalan häpäiseminen.

Hiljennyn ja menen pois Isän Jumalan eteen - vuodatan sydämeni ja itken niiden puolesta jotka häpäisevät Jumalaa tekemällä Jumalasta epäpyhän. Jumala on lohduttanut minua - HÄN TULEE PALAUTTAMAAN KUNNIANSA SEURAKUNTAAN...

1Joh. 2:15 Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.

- todael


Koen ihan samoin ja se välillä masentaakin minua. Blogisi on rohkaisevaa tekstiä. Laitoin sen kirjanmerkkeihin. Kiitos Herralle esim. todael-veljestä :wise3: :hurraa: Siunausta sinulle ja jatketaan matkaa kuitenkin iloiten Herrassa :hearts:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Jumalan pyhyys erottautuu maailmasta

ViestiKirjoittaja pekka » 20. Elo 2011 12:39

todael kirjoitti:On kyse Jumalan pyhyyden kokonaisvaltaisesta ymmärtämisestä ja siitä SUURESTA muutoksen voimasta joka meille Jeesuksessa Kristuksessa annetaan. Se on hälvennyt, tilalla on materialismi, maallinen viihdytys sekä oman lihallisen vapauden puolusteleminen. En halua eritellä asioita, koska sellaisen luettelon tekeminen ei tekisi oikeutta murheelle jonka Jumala on sydämelleni laskenut.

Olin työpaikalla - julkijumalattomassa työympäristössä, ja Jumalan Henki tuli päälleni siellä, jumalattomien ihmisten keskellä ja jouduin pidättelemään itkua ja surua joka sydämeeni laskettiin. Suunnaton huoli kadonneista ja eksyneistä lampaista, ja siitä kuinka uskovat eivät ole saaneet oikeaa ravintoa päästäkseen siihen Jeesuksen elämään, jonka Jumala itse on rakkaudellaan meille antanut. On paljon riitaa, lihallista kunnian etsimistä, mutta todellinen Jumalan rakkaus puuttuu uskovien keskeltä - näin asia sydämeeni laskettiin.

Tahdon uudistus ja syvä sitoutuminen - ja vielä, Jumalan rakkaus veljiä ja sisaria kohtaan. Olen siitä kirjoittanutkin (linkki : http://uloskutsuttu.blogspot.com/2011/0 ... ihaan.html)

Jumala on lohduttanut minua Sanallan, että Hän on VIELÄ kokoava kansansa ja lohduttava sitä, sekä antava voimansa ja pyhyyteensä sen keskelle. Silti, kannan murhetta ja surua hyvin paljon sydämessäni, ja hyvä niin - koska se saa minut rukoilemaan kaikkien uskovien, ja myös jumalattomien puolesta.

Tässä myös teksti jonka olen Jumalalta saanut liittyen tulevaan ahdistukseen, Jumalan seurakunnan seulontaan ja siihen, että HÄN - iankaikkinen Jumala, tulee suojelemaan ja varjelemaan niitä, jotka pysyvät Hänen sanassaan eivätkä kiellä Hänen nimeään (linkki : http://uloskutsuttu.blogspot.com/2011/0 ... otaan.html)

Herran Jeesuksen armossa
- todael




Kiitos sinulle todael hyvin puhuttelevasta kirjoituksestasi. Jumalan siunausta sinulle ja kaikille muillekin uskonveljille ja -sisarille Herrassa.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa

cron