Hengelliset videot

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Raamattuun liittyviä dokumenttejä/ohjelmia

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Kesä 2013 21:29

*
Minä sain äsken hyvän ajatuksen. :!:
Voi sitä tositarinaan perustuvaa leffaa käyttää evankelioitavana niille ei-uskoville.
Vissiin ei-uskovat katsoisivat sitä ja alkaisi liikuttua - kyynelehtivin silmin ja se leffa varmaan koskettaisi heitä syvästi. Eikö oo hyvä ajatus? :thumb:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Alkuperäinen Raamatun kristinusko

ViestiKirjoittaja PetriFB » 14. Tammi 2014 10:53



Saulus-Lähetys julkaisu alkuperäinen Raamatun Kristinusko. Tutki ja koettele Jumalan sanalla. Soveltuu myös evankeliumin sanoman eteenpäin levittämiseen.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja systeri » 22. Syys 2014 17:41

"Veilon setähän" latas semmosen saarnan oksat pois.Sitä jaetaan Facebookissa ja hämmästellään...mitä mieltä tästä??

http://www.radiocity.fi/vapaalla/suomal ... oima-12926
systeri
 

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja Juha » 22. Syys 2014 19:19

systeri kirjoitti:"Veilon setähän" latas semmosen saarnan oksat pois.Sitä jaetaan Facebookissa ja hämmästellään...mitä mieltä tästä??

http://www.radiocity.fi/vapaalla/suomal ... oima-12926


Luin tuon uutisen, en kuunnellut puhetta, mutta lukemani perusteella sanon että eiköhän mene puheet pahasti överiksi. Taikauskoisen kuuloista. Eri asia tietenkin silloin jos ottaa jonkun tatuoinnin/lävistyksen siksi että haluaa sen kautta antaa ylistystä epäjumalille/vieraille uskonnoille...
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja PetriFB » 22. Syys 2014 19:28

systeri kirjoitti:"Veilon setähän" latas semmosen saarnan oksat pois.Sitä jaetaan Facebookissa ja hämmästellään...mitä mieltä tästä??

http://www.radiocity.fi/vapaalla/suomal ... oima-12926


Olen parhaillaan kirjoittamassa tämän perusteella uutta kirjoitusta sivulleni. Veilolla meni tässä kohden pahasti homma överiksi.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja systeri » 22. Syys 2014 21:05

No hyvä...sitä odotellessa Petri :thumbup:
systeri
 

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja Siivetön » 23. Syys 2014 05:21

Kyseinen puhe täytyisi ensinnäkin kuulla kokonaisuudessaan, ennen kuin siihen voisi paremmin ottaa kantaa.

Mutta mikä on oma näkemykseni tatuoinneista?

En minä kykenisi mennä ottamaan tatuointia puhtaalla omallatunnolla, vaikka nyt vasta ensimmäisen kerran kuulin tällaisen puheen kyseisestä asiasta.

Olen kauneutta rakastava ja ehkä hieman tateellinenkin ihminen ja muistan eräässä elämäni vaiheessa, kun jostain sain päähäni, miten jokin pienen pieni värillinen perhonen, sydän tms. saattaisi olla kaunis esim. nilkassa.

Kun tuon asian puolesta aloin rukoilla, että mikä on Jumalan näkemys tatuoinneista, huomasin vähitellen tatuointi-ajatukseni näyttävän ihan naurettavalta.

Eli aivan kuin Isä olisi nauranut minulle hyväntahtoisesti, että miten sinä ollenkaan kyselet tuollaista asiaa ja tulet eteeni ikäänkuin saamaan siunausta tuollaiselle teolle? Etkö tosiaankaan ymmärrä, että nyt vihollinen pyrkii viemää sinua, kuin pässiä narussa tuon asian kautta, tekemällä siitä mielessäsi kauniin asian.

Eli nyt kun kuulin tuon portti teoria, voin hyvinkin yhtyä tuohon, sillä jotain tuollaista koin Isän minullekin pyrkivän tuomaan julki, vaikkakin eri ilmaisulla, että tuon kautta vihollisella olisi ikäänkuin sidos minuun, jolla hän voisi kuljettaa minua kuin pässiä narussa.

Kun sitten Jeesuksen nimessä sanouduin irti tuosta ajatuksesta, silmäni avautuivat näkemään, miten sokea tosiaan olinkaan ollut tuon kiusauksen edessä ja miten saatana kykeni minunkin, jo pitkään uskossa olleen ihmisen silmiä sumentamaan kyseisen asian kohdalla.

Eli omalla kohdallani sanon myöskin totaalisen - EI - :n tatuoinnelle ja tuon nimenomaan omalla kohdallani, eli en näe oikeudekseni tuomita muita, mutta minulle henk.kohtaisesti ainakin Isä teki selväksi, että eivät ole Hänen mielensä mukaisia, eivät edes ristin kuvat tms.

Mutta näkisin, että tästä asiasta on aika tavalla turha mennä puhumaan uskosta osattomalle, koska hän ei kykene näkemään sitä siten, kuin uskovat sen näkevät.

Mielenkiinnolla odotan esim. Petrin näkemystä tähän asiaan, kuin teidän muidenkin ja ehkäpä tämän olisi voinut laittaa kokonaan jopa omaksi ketjukseen, mutta ylläpito tehköön sen, jos näkevät tarpeelliseksi.
Siivetön
 

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja Lily » 23. Syys 2014 16:09

Minäkin kovasti odottelen tuota Petrin kirjoitusta... tatuoinneista kai jatketaan lisää tuolla toisessa ketjussa...

Itse tuli kuunneltua tälläinen opetus tänään Tapani veljeltä, oli kovin virvoittava :thumbup:

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=34444
Lily
 

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja Siivetön » 24. Syys 2014 10:37

Hyvää opetusta! :thumbup:

"Kuuliaisuus on astinlauta näkemiseen!"
Siivetön
 

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja Lily » 24. Syys 2014 10:45

Minäkin olen vuosien saatossa paljon Herraa kiitellyt siitä, että Hän Tapani Suonnon kautta on minua siunannut. Tapanilla on kovin nöyrä ja hiljainen sydän, ei tuo itseään esille niinkuin monet, vaan pyrkii kirkastamaan Herraa. Opetus on raitista ja onhan Tapani käynyt kovat koetukset läpi elämässään, hyvää hedelmää kantaa Tapanin oksat :thumbup:
Lily
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa

cron