Hengelliset videot

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 03. Huhti 2016 21:37

Kiitos Pekka. :thumbup: Yritin sitä laittaa tuon ohjeen mukaan mikä tulee tuosta youtube napin alta. Mutta en sittenkään osannut. Mua on niin siunannut ja jotenkin innostanut tuo Jannen puhe. Meinaan kuunnella sen vielä uudestaankin.
Isoäiti
 

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja pekka » 03. Huhti 2016 21:55

Isoäiti kirjoitti:Kiitos Pekka. :thumbup: Yritin sitä laittaa tuon ohjeen mukaan mikä tulee tuosta youtube napin alta. Mutta en sittenkään osannut. Mua on niin siunannut ja jotenkin innostanut tuo Jannen puhe. Meinaan kuunnella sen vielä uudestaankin.


Kiitos viestistäsi Isoäiti.

Tarkoitat varmaan Juhan (Juha N) puhetta eikä Jannen?

Otan yhteyttä foorumin valvojaan Juhaan josko hän voisi sinua opastaa hiukan lisää tuon youtube-kuvakkeen laittamisen kanssa.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja systeri » 04. Huhti 2016 09:50

Isoäiti kirjoitti:Olipas hyvä opetus/saarna Juha Norolammelta. Illalla kuuntelin ja tykkäsin.



En muista kuinka linkitettiin niin, että tulee kuvake mukaan? :think2:


Kuuntelin kans...kiitos Herralle että vielä löytyy opettajia jotka aralla tunnolla julistavat väkevästi Jumalan Sanaa.Jaksoin kuunnella kyllä vaikka pitkä oli :D....mutta oli innostava ja murtavakin,täyttä asiaa!
systeri
 

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 04. Huhti 2016 10:47

Hups.. Mistähän tuo Janne tuli? Juha tietysti siis. Menee nimet sekaisin. Sori. :)
Isoäiti
 

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 04. Huhti 2016 10:50

Systeri mulla menee just toista kertaa. Pian loppuu. Iloitsen samasta, että löytyy puhujia, jotka puhuu voimallisesti totuuden puolesta. :wise3: Tosin harvinaisia lintuja näinä aikoina.
Isoäiti
 

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja hrmn2 » 22. Huhti 2016 10:08

hrmn2
 
Viestit: 495
Liittynyt: 30. Kesä 2014 11:41

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja PetriFB » 26. Huhti 2016 12:08

Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 26. Huhti 2016 18:18

Hyvää opetusta Petriltä! Kiitos Herralle! :thumb:
Isoäiti
 

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 26. Huhti 2016 18:36

Voisitko Petri tai joku muu tehdä sellaisen lyhyen ja ytimekkään opetuksen puhuttuna tai kirjoitettuna tuosta uudesta ja vanhasta viinistä? Sekä leileistä ja siitä paikasta ja vanumattomasta kankaasta ja mitä siihen nyt liittyikään? Löysin Petri sivuiltasi jonkun. Sulla oli hyvää opetusta siinä, mutta ehkä liian pitkä jaettavaksi ja se liittyi johonkin vanhaan liikehdintään. Oon etsinyt sellaista lyhyttä ja selkeää opetusta, jossa on pääasiat tälle ajalle. Ei löydy muuta sellaista jonka kokisin raamatun mukaiseksi. Nyt kun opetetaan, että pitää tehdä uus seurakunta, kun uutta viiniä ei voi laskea vanhoihin leileihin. :shock: Vanhat uskovat vissiin nakataan romukoppaan, kun leilit on joidenkin mielestä vanhoja. :think2:

Tekisin itse jonkun, mutta ei oo taitoja, että siitä tulis lyhyt ja samalla ymmärrettävä, enkä pian itsekkään ymmärrä asiaa oikein. :lol:

Mutta sen oon ajatellut, että ainakin, kun tullaan uskoon leili uudistuu ja sinne lasketaan uusi viini, eli Pyhä Henki. Oonko kartalla? Mutta sitten vanha viini liittyy myös vanhaanliittoon ja uusi viini uuteenliittoon. :think2: Mutta ei tässä video-osastossa sen enempää tästä.
Isoäiti
 

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja PetriFB » 27. Huhti 2016 11:28

Isoäiti kirjoitti:Voisitko Petri tai joku muu tehdä sellaisen lyhyen ja ytimekkään opetuksen puhuttuna tai kirjoitettuna tuosta uudesta ja vanhasta viinistä? Sekä leileistä ja siitä paikasta ja vanumattomasta kankaasta ja mitä siihen nyt liittyikään? Löysin Petri sivuiltasi jonkun. Sulla oli hyvää opetusta siinä, mutta ehkä liian pitkä jaettavaksi ja se liittyi johonkin vanhaan liikehdintään. Oon etsinyt sellaista lyhyttä ja selkeää opetusta, jossa on pääasiat tälle ajalle. Ei löydy muuta sellaista jonka kokisin raamatun mukaiseksi. Nyt kun opetetaan, että pitää tehdä uus seurakunta, kun uutta viiniä ei voi laskea vanhoihin leileihin. :shock: Vanhat uskovat vissiin nakataan romukoppaan, kun leilit on joidenkin mielestä vanhoja. :think2:

Tekisin itse jonkun, mutta ei oo taitoja, että siitä tulis lyhyt ja samalla ymmärrettävä, enkä pian itsekkään ymmärrä asiaa oikein. :lol:

Mutta sen oon ajatellut, että ainakin, kun tullaan uskoon leili uudistuu ja sinne lasketaan uusi viini, eli Pyhä Henki. Oonko kartalla? Mutta sitten vanha viini liittyy myös vanhaanliittoon ja uusi viini uuteenliittoon. :think2: Mutta ei tässä video-osastossa sen enempää tästä.


Katsellaan ja ollaan asian kanssa rukouksessa.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 24 vierailijaa