Onko Televisio minun paimeneni ?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Onko Televisio minun paimeneni ?

ViestiKirjoittaja todael » 18. Heinä 2011 03:17

Eräs saarnaaja puhui tämän päivän uskovista, että heillä näyttää olevan kaukosäädin yhdessä kädessä ja jääkaapin kahva toisessa sekä nenä tietokone ruudussa googlaten netistä vaikka mitä... tämä muistutti minua Kaarlo Syvännön lyhyestä tekstistä koskien TV.tä :

Televisio on minun paimeneni. Minulta puuttuu kaikki hengellinen. Mukavassa nojatuolissa TV saattaa minut lepäämään illat pitkät. En voi tehdä mitään sieluni autuuden hyväksi, koska se vie kaiken vapaa-aikani. Televisio estää minua tekemästä velsollisuuteni kristittynä, koska se tuo niin paljon kiehtovaa ohjelmaa, jota en voi olla katselematta. Se suuntaa mieleni ja ajatukseni tämän maailman asioihin ja estää minua rukoilemasta ja tutkimasta Jumalan Sanaa. Se pitää minut kaukana Jumalan huoneesta ja pyhien seurakunnasta. Vaikka eläisin satavuotiaaksi, tahtoisin aina viipyä katselemassa TV:tä. Niin kauan kuin elän, katson sitä, sillä se on aina lähellä sydäntäni. Sen ääni ja kuvat viihdyttävät minua jatkuvasti, aina vanhuuteen asti. Se ruokkii minun lihallista mieltäni ja kattaa viettelysten pöydän minun eteeni. Se täyttää minun sieluni ja mieleni ajatuksilla ja kuvilla, jotka ovat kaukana Jumalan valtakunnasta, ja täyttää sydämeni tämän maailman saastalla. Mikään hyvä ei voi seurata minua elämäni päivinä, koska TV ei anna minulle aikaa etsiä ja kysyä Jumalan tahtoa. Ja niin minä saan asua paholaisen saastuttamassa kodissa elämäni loppuun asti, ellen saa silmiäni auki ja tee tosi parannusta.

Nykyihmiselle tämä sopii netissä hyörimiseen yhtä paljon.... onko siis internet minun paimeneni ???

JEESUS ANNA MINUN OLLA ARVOLLINEN KÄYSKENTELEMÄÄN SINUN KANSSASI VALKEISSA VAATTEISSA !!
(Ilm.3:4) HERRA ARMAHDA ETTÄ EN TAHRAISI VERELLÄ PUHDISTAMIASI VAATTEITA MAALLISELLA SAASTALLA !! JEESUS OLE MINULLE JA SEURAKUNNALLESI ARMOLLINEN !!!

Jeesuksen nimessä.

- todael :cry:
todael
 

Telekkari..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 03. Maalis 2013 22:59

Viimeksi muokannut Juha päivämäärä 24. Syys 2017 11:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: ketju yhdistetty
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Telekkari..

ViestiKirjoittaja pekka » 03. Maalis 2013 23:14

Kiitos linkistä. Ei ole minullakaan telekkaria....

Eikä ole tietokonneellakaan telekkariyhteyttä koska se olisi maksanut ja en halunnut maksaa siitä sontaluukun katseluoikeudesta.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Telekkari..

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 04. Maalis 2013 13:09

Televisio ei itsessään ole yhtään sen pahempi kuin esim. vaikkapa meidän tietokoneemme. Se mitä sieltä elektronisesta laitteessa katselee, ja miää itseään ruokkii onkin sitten eri asia. Vuoden alusta tuli voimaan mediavero, jota maksavat kaikki paitsi he, joilla ei ole tuloja. Minä kuulun siihen tuloluokkaan, joka maksaa kalliimman mukaan, vaikkei tulot ole kummoiset suomalaisetn keskituloihin suhteutettuna. Mutta en silti kannusta ketään hankkimman televisiota, jos ei sen katselua pysty hallitsemaan. Jos on toimivat internet-yhteydet, kuten kaikilla tällä foorumilla on ;) niin tätäkin kautta onnistuu myös kaiken saastan katseleminen, joskin myös joitain harvoja rakentavaisia, hyviä ohjelmia katselemaan. Mutta hyvä, että tämäkin asia otettiin käsiteltäväksi. Ja nyt lastenlaulu meille Jumalan lapsille,

http://www.youtube.com/watch?v=I0rUTa9cQt8

Siunausta ja Rauhaa Herrassa, :pc: :thumb:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Telekkari..

ViestiKirjoittaja pekka » 04. Maalis 2013 13:57

Tuosta Jukka-Pekan kirjoituksesta tuli mieleen vähän laajentaa tätä keskustelualuetta....

Lainaus:


"Internetin olemuksesta

Internet muuttaa maailmaa

Internet ei ole vain tekninen tietorakenne. Ihmiskunnan historiassa tiedonvälityksen suuret mullistukset ovat johtaneet syvällisiin yhteiskunnallisiin ja jopa ihmisrotua koskeviin muutoksiin. Kieli synnytti abstraktin ajattelun, tieteet, taiteet ja teknologian. Kirjoitustaito oli välttämätön edellytys valtioiden synnylle. Kirjapainotaito aloitti omalta osaltaan nykytieteen voittokulun ja lännen teknologisen ylivoiman. Tietokoneet, tietokoneverkot ja Internet ovat joidenkin mukaan edellisiin tiedonvälityksen vallankumouksiin verrattava muutos.

Kuten kirjoitustaito tai symbolien tallentaminen (vertaa inkojen solmukirjoitus), oli välttämätön valtion, kompleksisen uudentasoisen erikoistumiseen perustuvan suuren organisaation synnylle ja hallinnalle, globaali automaattinen tietojen käsittely ja välittäminen on välttämätön globaalille hallinnalle. Globaali tietotekniikka ja globaalit tietokoneverkot ennakoivat siis tässä mielessä globaalia tasoa ja sen hallintaa.

Internetin vaikutus on vaikeasti ennustettava, mutta joka tapauksessa merkittävä. Se luo globaaliin yhteisöön aivan uusia sovellutuksia. Internet on jo välttämätön monella alalla: esimerkiksi vuonna 2004 Internet ohitti Suomessa sanomalehdet asunnon ostajien tiedonlähteenä. Alkuvuodesta 2005 Helsingin Sanomat kirjoitti, että opettajien käyttämästä digitaalisesta aineistosta lähes 90 prosenttia tulee Internetistä. Wikipedia on yksi esimerkki Internetin mahdollisuuksista.

Internet uuden tiedon muokkaajana

Uusi tieto syntyy, kun tarkasteltavalla alalla vanha tieto saavuttaa tietyn uuden tiedon saavuttamisen edellyttävän tason, määrän. Uusi tieto syntyy siis vanhasta tiedosta. Mitä enemmän vanha tieto kommunikoi vanhan tiedon kanssa sitä enemmän uutta tietoa syntyy. Uuden tiedon syntymisnopeus riippuu siis käytettävissä olevista tiedon levittämisvälineistä ja tiedon käsittelijöiden määrästä.

Ihminen oppii kirjoittamaan todennäköisesti riippumatta siitä minkä ikäinen on. Kirjapainotaito mahdollisti saman asia paljon laajemmin ja halvemmalla.

Internet mahdollistaa vanhan tiedon kommunikoida vanhan tiedon kanssa aivan uudella reaaliaikaisuuden, levinneisyyden ja halpuuden tasolla. Internet luo siis uutta tietoa tehokkaammin kuin edelliset tiedon levittämisen tavat.

Kirjan tekemiseen menee suuruusluokkana vuosi. Vasta sen jälkeen tieto on muiden kommentoitavissa laajemmin. Internetissä tieto on periaatteessa heti kommentoitavissa ja laajasti käytännössä hakukoneiden uuden indeksointikierroksen jälkeen. Vertaa jälleen Wikipedia.

Toiseksi tietokonetekniikka mahdollistaa tiedon käsittelijöiden laajentamisen radikaalisti. Ihmisen rinnalle on tullut tiedon alimpien tasojen käsittelijäksi kasvavassa määrin tietokonetekniikka. Yksinkertainen esimerkki on hakukoneet. Jos saman tiedon joutuisi etsimään kirjasta tai kirjastoista, etsimisen tehokkuus laskisi oleellisesti. Tämä tarkoittaa, että uuden tiedon tekemisen hinta kasvaisi merkittävästi.

Internet ja tietoyhteiskunta

Internet on epäilemättä ollut tärkein niistä modernin tietotekniikan ilmiöistä, jotka ovat olleet ja ovat edelleenkin tietoyhteiskunnan tekninen perusta ja ajuri. Sen olennainen merkitys on erilaisen verkottuneen toiminnan transaktiokustannusten laskeminen lähes olemattomiin aiempaan verrattuna. Tätä kautta se on omalta osaltaan tehnyt mahdolliseksi yritysverkostojen toiminnan ja sitä kautta raivannut esteitä yritysten ei-ydintoimintojen ulkoistamiselta ja uudelleenjärjestämiseltä. Internet on siten yksi globalisaation ajureista. Toisaalta Internet tekee ainakin periaatteessa myös mahdolliseksi kehittää ja suunnata yhä laajemman kirjon eri tarpeisiin suunnattuja digitaalisia palveluja kuluttajille ja kansalaisille.

Internetin ongelmat

Internetin romahtamista on välillä ennustettu erittäin vakavien tietoturvaongelmien vuoksi (esimerkiksi roskaposti, virukset, haitta- ja vakoiluohjelmat sekä käytössä olevien ohjelmistojen tietoturvapuutteet). 1990-luvulla jotkut ajattelivat internetin kaatuvan liiallisesta roskasta ja mainostamisestalähde?. Yksi parannushanke on yhdysvaltalainen Internet2. Toisaalta on esitetty, että Internetin korvaaminen olisi niin työlästä, että todennäköisempää on yritysten välisten ja suljettujen palvelujen käytön sekä tietosuojausmenetelmien ja kryptauksen käytön kasvaminen.[4]

Kaatumisen ehkäisemiseksi Internetin juuripalvelimet on pyritty jakamaan eri puolille maailmaa yhteensä 22 eri paikkaan. Tietoturva-asiantuntija Mikko Hyppösen mukaan teoriassa pommi-iskut näihin paikkoihin voisivat kaataa Internetin. Hänen mielestään moiselle terrori-iskulle olisi hankala löytää motiivia, sillä harva hyötyisi Internetin kaatamisesta.[5]

Monet vanhemmat ovat hyvin huolissaan lasten ja nuorten internetinkäytöstä. Internetin keskustelualue on erittäin yleinen käsite ja tuottaa vanhemmille päänvaivaa, koska välttämättä ei tiedä, kenen kanssa todella keskustelee netin välityksellä. Internetin käyttöön voi syntyä sosiaalinen riippuvuus, jossa reaalimaailman aktiviteetit ja todelliset ihmissuhteet korvautuvat virtuaalisilla."

Ja tässä linkki koko kirjoitukseen:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Internet
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Telekkari..

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 04. Maalis 2013 14:12

Kuinkahan monelle televisio ja tietokone, ovat jollain lailla riippuvuutta aiheuttavia välineitä ja sitovia jollain tasolla, kuluttavat aikaa, jonka voisi käyttää Herraa rukoillen, sanaa tutkien.

Virtuaalinen yhteisö... hienoa... paitsi, että kuinka moni, jos ei olisi virtuaalimaailmaa, todella pyrkisi löytämään paikallisyhteyttä seurakunnista(en nyt tarkoita tätä palstaa ja kirjoittajia). Tietenkin meillä on ympäröivässä maailmassa monia houkuttimia, joihin ihminen voi vähänkin "turhan" aikansa kuluttuu ja näin kuluttaa elämäänsä "turhuudessa". Ehkä hyvä keksintö, jolla meidän uskovatkin saadaan pois barrikadeilta ja lähtemästä viemään evankeliumin sanomaa kanssaihmisille kasvoikkain.

Käytän tietokonetta ja katson tv:tä... tosin, tv:ssä minulla on pienoinen ohjelmalakko eli olen pyrkinyt karsimaan pois huonon viihteen, joka on esteenä Hengelliselle kasvulle ja Jumalan läsnäolon kokemiselle. On hyvä hetki rauhoittua ja olla hiljaisuudessa. Minulle tv:n katselun vähentäminen tai tietynlaisen sonnan katselun vähentäminen on hyväksi ja suosittelen sitä kyllä muillekin, nimittäin sen ajan jossa katsoo jotain turhaakin turhempaa sarjaa, jossa petetään, murhataan, kieroillaan... voi hiljentyä ja käyttää ajan Jumalan läsnäolossa rukouksessa, raamatun lukemisessa, ylistämisessä tai ihan vain ajatuksissa ja Hänen armossa leväten.

Ketään kuitenkaan soimaamatta, nimittäin ihmisyytemme on heikko, mutta Henkemme ei. :)

Mutta ajatuksen aihetta minusta olisi miettiä(en tarkoita tällä edelleenkään palstalaisia), miksi Jumalan seurakunta saa niin vähän aikaan paikallisesti... ehkä yleensäkin se maailmassa olo ja kaikki kiire, kaikki huolet ja lisäksi on niin mukava työpäivän päätteeksi vähän aivoja leputtaa tv:n ääressä ;)
lonelyrider
 

Re: Telekkari..

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 06. Maalis 2013 00:30

pekka kirjoitti:Tuosta Jukka-Pekan kirjoituksesta tuli mieleen vähän laajentaa tätä keskustelualuetta....

Lainaus:


"Internetin olemuksesta

Internet muuttaa maailmaa

Internet ei ole vain tekninen tietorakenne. Ihmiskunnan historiassa tiedonvälityksen suuret mullistukset ovat johtaneet syvällisiin yhteiskunnallisiin ja jopa ihmisrotua koskeviin muutoksiin. Kieli synnytti abstraktin ajattelun, tieteet, taiteet ja teknologian. Kirjoitustaito oli välttämätön edellytys valtioiden synnylle. Kirjapainotaito aloitti omalta osaltaan nykytieteen voittokulun ja lännen teknologisen ylivoiman. Tietokoneet, tietokoneverkot ja Internet ovat joidenkin mukaan edellisiin tiedonvälityksen vallankumouksiin verrattava muutos.

Kuten kirjoitustaito tai symbolien tallentaminen (vertaa inkojen solmukirjoitus), oli välttämätön valtion, kompleksisen uudentasoisen erikoistumiseen perustuvan suuren organisaation synnylle ja hallinnalle, globaali automaattinen tietojen käsittely ja välittäminen on välttämätön globaalille hallinnalle. Globaali tietotekniikka ja globaalit tietokoneverkot ennakoivat siis tässä mielessä globaalia tasoa ja sen hallintaa.

Internetin vaikutus on vaikeasti ennustettava, mutta joka tapauksessa merkittävä. Se luo globaaliin yhteisöön aivan uusia sovellutuksia. Internet on jo välttämätön monella alalla: esimerkiksi vuonna 2004 Internet ohitti Suomessa sanomalehdet asunnon ostajien tiedonlähteenä. Alkuvuodesta 2005 Helsingin Sanomat kirjoitti, että opettajien käyttämästä digitaalisesta aineistosta lähes 90 prosenttia tulee Internetistä. Wikipedia on yksi esimerkki Internetin mahdollisuuksista.

Internet uuden tiedon muokkaajana

Uusi tieto syntyy, kun tarkasteltavalla alalla vanha tieto saavuttaa tietyn uuden tiedon saavuttamisen edellyttävän tason, määrän. Uusi tieto syntyy siis vanhasta tiedosta. Mitä enemmän vanha tieto kommunikoi vanhan tiedon kanssa sitä enemmän uutta tietoa syntyy. Uuden tiedon syntymisnopeus riippuu siis käytettävissä olevista tiedon levittämisvälineistä ja tiedon käsittelijöiden määrästä.

Ihminen oppii kirjoittamaan todennäköisesti riippumatta siitä minkä ikäinen on. Kirjapainotaito mahdollisti saman asia paljon laajemmin ja halvemmalla.

Internet mahdollistaa vanhan tiedon kommunikoida vanhan tiedon kanssa aivan uudella reaaliaikaisuuden, levinneisyyden ja halpuuden tasolla. Internet luo siis uutta tietoa tehokkaammin kuin edelliset tiedon levittämisen tavat.

Kirjan tekemiseen menee suuruusluokkana vuosi. Vasta sen jälkeen tieto on muiden kommentoitavissa laajemmin. Internetissä tieto on periaatteessa heti kommentoitavissa ja laajasti käytännössä hakukoneiden uuden indeksointikierroksen jälkeen. Vertaa jälleen Wikipedia.

Toiseksi tietokonetekniikka mahdollistaa tiedon käsittelijöiden laajentamisen radikaalisti. Ihmisen rinnalle on tullut tiedon alimpien tasojen käsittelijäksi kasvavassa määrin tietokonetekniikka. Yksinkertainen esimerkki on hakukoneet. Jos saman tiedon joutuisi etsimään kirjasta tai kirjastoista, etsimisen tehokkuus laskisi oleellisesti. Tämä tarkoittaa, että uuden tiedon tekemisen hinta kasvaisi merkittävästi.

Internet ja tietoyhteiskunta

Internet on epäilemättä ollut tärkein niistä modernin tietotekniikan ilmiöistä, jotka ovat olleet ja ovat edelleenkin tietoyhteiskunnan tekninen perusta ja ajuri. Sen olennainen merkitys on erilaisen verkottuneen toiminnan transaktiokustannusten laskeminen lähes olemattomiin aiempaan verrattuna. Tätä kautta se on omalta osaltaan tehnyt mahdolliseksi yritysverkostojen toiminnan ja sitä kautta raivannut esteitä yritysten ei-ydintoimintojen ulkoistamiselta ja uudelleenjärjestämiseltä. Internet on siten yksi globalisaation ajureista. Toisaalta Internet tekee ainakin periaatteessa myös mahdolliseksi kehittää ja suunnata yhä laajemman kirjon eri tarpeisiin suunnattuja digitaalisia palveluja kuluttajille ja kansalaisille.

Internetin ongelmat

Internetin romahtamista on välillä ennustettu erittäin vakavien tietoturvaongelmien vuoksi (esimerkiksi roskaposti, virukset, haitta- ja vakoiluohjelmat sekä käytössä olevien ohjelmistojen tietoturvapuutteet). 1990-luvulla jotkut ajattelivat internetin kaatuvan liiallisesta roskasta ja mainostamisestalähde?. Yksi parannushanke on yhdysvaltalainen Internet2. Toisaalta on esitetty, että Internetin korvaaminen olisi niin työlästä, että todennäköisempää on yritysten välisten ja suljettujen palvelujen käytön sekä tietosuojausmenetelmien ja kryptauksen käytön kasvaminen.[4]

Kaatumisen ehkäisemiseksi Internetin juuripalvelimet on pyritty jakamaan eri puolille maailmaa yhteensä 22 eri paikkaan. Tietoturva-asiantuntija Mikko Hyppösen mukaan teoriassa pommi-iskut näihin paikkoihin voisivat kaataa Internetin. Hänen mielestään moiselle terrori-iskulle olisi hankala löytää motiivia, sillä harva hyötyisi Internetin kaatamisesta.[5]

Monet vanhemmat ovat hyvin huolissaan lasten ja nuorten internetinkäytöstä. Internetin keskustelualue on erittäin yleinen käsite ja tuottaa vanhemmille päänvaivaa, koska välttämättä ei tiedä, kenen kanssa todella keskustelee netin välityksellä. Internetin käyttöön voi syntyä sosiaalinen riippuvuus, jossa reaalimaailman aktiviteetit ja todelliset ihmissuhteet korvautuvat virtuaalisilla."

Ja tässä linkki koko kirjoitukseen:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Internet


Kiitos linkistä Pekka! Kyllä internetissä on myös vaaransa....on ollut vähän kiireinen päivä ja kiireisiä päiviä....en ole oikein joutanut kommentoimaan esim. tätä aihetta. Katsotaan huomenna, millainen päivä on edessä, jos Herra suo ja elämme.

Siunausta Pekka! :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Telekkari..

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 06. Maalis 2013 00:47

lonelyrider kirjoitti:Kuinkahan monelle televisio ja tietokone, ovat jollain lailla riippuvuutta aiheuttavia välineitä ja sitovia jollain tasolla, kuluttavat aikaa, jonka voisi käyttää Herraa rukoillen, sanaa tutkien.

Virtuaalinen yhteisö... hienoa... paitsi, että kuinka moni, jos ei olisi virtuaalimaailmaa, todella pyrkisi löytämään paikallisyhteyttä seurakunnista(en nyt tarkoita tätä palstaa ja kirjoittajia). Tietenkin meillä on ympäröivässä maailmassa monia houkuttimia, joihin ihminen voi vähänkin "turhan" aikansa kuluttuu ja näin kuluttaa elämäänsä "turhuudessa". Ehkä hyvä keksintö, jolla meidän uskovatkin saadaan pois barrikadeilta ja lähtemästä viemään evankeliumin sanomaa kanssaihmisille kasvoikkain.

Käytän tietokonetta ja katson tv:tä... tosin, tv:ssä minulla on pienoinen ohjelmalakko eli olen pyrkinyt karsimaan pois huonon viihteen, joka on esteenä Hengelliselle kasvulle ja Jumalan läsnäolon kokemiselle. On hyvä hetki rauhoittua ja olla hiljaisuudessa. Minulle tv:n katselun vähentäminen tai tietynlaisen sonnan katselun vähentäminen on hyväksi ja suosittelen sitä kyllä muillekin, nimittäin sen ajan jossa katsoo jotain turhaakin turhempaa sarjaa, jossa petetään, murhataan, kieroillaan... voi hiljentyä ja käyttää ajan Jumalan läsnäolossa rukouksessa, raamatun lukemisessa, ylistämisessä tai ihan vain ajatuksissa ja Hänen armossa leväten.

Ketään kuitenkaan soimaamatta, nimittäin ihmisyytemme on heikko, mutta Henkemme ei. :)

Mutta ajatuksen aihetta minusta olisi miettiä(en tarkoita tällä edelleenkään palstalaisia), miksi Jumalan seurakunta saa niin vähän aikaan paikallisesti... ehkä yleensäkin se maailmassa olo ja kaikki kiire, kaikki huolet ja lisäksi on niin mukava työpäivän päätteeksi vähän aivoja leputtaa tv:n ääressä ;)


Niin...internetin voi valjastaa hyvän käyttöön ja jopa evankeliumin eteenpäin viemiseksi. Sanan lukemisenkin kautta voi tulla uskoon ja kyllähän sen sinä tiedätkin. Minulla on joskus taipumus liiaksi uppoutua internetin ääreen ja yleensä tutkin erilaisia ihan uskonelämään kuulumattomia asioita ja huomaankin, että ohops' kylläpäs kahdeksan tuntia on kulunutkin nopeasti. Tätä ei kyllä meidän vauvaperheessä tapahdu juurikaan enää, mutta joutavasta internetissä notkumisesta olen joutunut/saanut Jumalan Armosta tehdä parannusta.

Tosin täällä tulee luettua Sanaakin ja se paperinen versio näyttää aika lukemattomalta..on se aika uusikin...Hyvät puolet molemmissa ja ehkäpä alan enemmän lukemaan Sanaa Raamatun lehdiltä. Ei kohta enää muista suorilta, että missä mitäkin on paperisessa versiossa. Minkään asian emme saa antaa vallita niin, että siitä tulee ikäänkuin epäjumala. Helposti niin voi käydä, mutta aina on mahdollisuus parannukseen. Kyllä Totuuden Henki muistuttaa sisimmässä, milloin saa tehdä parannusta.

Monilla on työelämä kaikkine työmatkoineen jopa 12-tuntinen, ellei pidempikin. En itse enää ole ko. oravanpyörässä, jonka jälkeen ei jaksa kissaa sanoa. Näinkin on ollut joskus kohdallani, eikä ole jaksanut muuta suurinpiirtein kuin kaatua nukkumaan töistä tultua. Vapaapäiviä oli viikossa yleensä kaksi, jotka menivät toipumiseen työstä....Onhan se Jumalan siunaus työ, jokapäiväinen leipä, mutta nykyään työelämässä vaaditaan 110%:n työpanos. Kun näin totesin eräälle työelämän asiantuntijalle, sen tutkijalle niin hän korjasi, että tarvitaan vielä 10 % enemmän :shock: Niinpä useimmin taitaakin olla.

Siunausta lonelyriderille myös, :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Telekkari..

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 06. Maalis 2013 14:50

Juu... ei tv ja netti ole pelkästään pahasta, vaan voi palvella myös hyvää. :) Siunausta myös Jukka-Pekalle.
lonelyrider
 

Re: Telekkari..

ViestiKirjoittaja pekka » 06. Maalis 2013 15:06

Jumalan siunausta sinulle Jukka-Pekka ja perheellesi.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa

cron