Luonnottomat "lihanhimot"

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Luonnottomat "lihanhimot"

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 06. Heinä 2011 19:32

Juudaan kirje:
1:7 samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta


Ottavatko gayseksuaalisuus, jne vallalle päästessään aina vain rajumpia ilmenemismuotoja..? :o :o

1.Moos 19:19:4 Ennenkuin he olivat laskeutuneet levolle, piirittivät kaupungin miehet, sodomalaiset, sekä nuoret että vanhat, koko kansa kaikkialta, talon.
19:5 Ja he huusivat Lootia sanoen hänelle: "Missä ne miehet ovat, jotka tulivat luoksesi yöllä? Tuo heidät tänne meidän luoksemme, ryhtyäksemme heihin."
19:6 Silloin Loot meni ulos heidän luokseen portille ja sulki oven jälkeensä
19:7 ja sanoi: "Älkää, veljeni, tehkö niin pahoin.
19:8 Katsokaa, minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät vielä miehestä tiedä. Ne minä tuon teille, tehkää heille, mitä tahdotte. Älkää vain tehkö näille miehille mitään pahaa, sillä he ovat tulleet minun kattoni suojaan."
19:9 Mutta he vastasivat: "Mene tiehesi!" Ja he sanoivat: "Tuo yksi on tullut tänne asumaan muukalaisena, ja yhtäkaikki hän alati pyrkii hallitsemaan. Nytpä me pitelemmekin sinua pahemmin kuin heitä." Ja he tunkeutuivat väkivaltaisesti miehen, Lootin, kimppuun ja kävivät murtamaan ovea.

Ottaako homoseksuaalisuus lopulta esim paljon rajumpia ilmenemismuotoja kuin nykyään näemme. Alkavatko he raiskata ihmisiä lopulta? Lopulta himot kasvavat niin suuriksi, että on hyökättävä vieattomien kimppuun ja raiskattava heidät..Sodomassa ilmeisesti oltiin päästy asioissa jo astetta pidemmälle.. :o :o

Katsokaapa mtv3 tekstikanavan sivua 897 joka on gay-chat ja seuranhalupalsta..siellä ei ole mitään parisuhteen hakua vaan toinen toistaan irstaampia tekstiviestejä.. :shock: :shock: Nämä eivät koske pelkästään gaymaailmaa. venäjällä on Venäläisen miehen kertoman mukaan metsissä bileitä, joissa on huumeita.. siellä on satoja ihmisiä paikalla ja seksiä harrastetaan mistään mitään välittämättä, ryhmissä kaikkien muiden nähden.. :o :o
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Luonnottomat "lihanhimot"

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 10. Heinä 2011 01:03

Usuttaako Loot tässä kohdassa miehet tyttäriensä kimppuun, jotta he voivat tehdä mitä haluavat (raiskata)??? Onko raiskaus pienempi synti kuin homous? Entä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö: jos aikuinen mies sekaantuu vaikkapa 8-vuotiaaseen tyttöön, onko se pienempi haitta kuin homous? Kertokaa joku, joka Raamatun historiaa ja ajatusta enemmän tunnette. Jos jonkun naisen isä usuttaisi vieraan miehen/ miehet kimppuuni, niin ei tarvitsisi miettiä, kuinka rakas on isälleen...

Varmasti homous tulee lisääntymään. Se tulee saamaan, valitettavasti, yhä räikeämpiä ilmenemismuotoja. Nämä homojen "metsäjuhlat" eivät ole mikään uusi asia. Ennen se oli homojen ainoa paikka tavata toisiaan "katseilta suojassa". Nykyään on homobaareja ja muita, joissa he kokoontuvat. Enää monet homot eivät edes yritä piilotella tapojaan ja tekojaan. En tiedä, kumpi on sitten huonompi: piilossa vai julkisesti. Jumala kuitenkin näkee sydämen, on sitten piilossa tai esillä oleva homo. Salassa oleva suojelee lapsia, vaikka törmäävät he tähän(kin) asiaan aikuistuessaan.

Yhä enemmän homous saa palstatilaa ja tv-aikaa... Katson tv:tä, jossa tulee rakennusliike ByggMaxin mainos. Näin monta kertaa mainoksen kiinnittämättä siihen huomiota. Mainoksessa esiintyy kaksi miestä, joiden kuvittelin olevan työkavereita/ rakennuskumppaneita. En tiedä, mistä satuin kerran kuuntelemaan heidän puheensa, mutta niissä käy rivien välistä selvästi ilmi, että kyse on homoparista.

Juuri muutama päivä sitten uutisissa oli uutinen "homoparin kanssa rukoilusta". Luterilaisen kirkon tämän hetkinen ohje on, ettei rukoushetkessä saa käyttää samoja elementtejä kuin avioliittoon vihkimisessä (kuten sormusten vaihto). Kirkko ei laadi mitään yleisiä eikä epävirallisia ohjeita papeille tästä asiasta. Eli nyt asia on pappien omantunnon varassa! Läheinen naispappi kysyi kerran minun suhtautumistani homoihin. Minulla ei silloin ollut juurikaan kantaa asiaan, mutta tämän tutun papin mielestä on "ok siunata homoparin elämä". Tämän kaltainen kanta tulee vahvistumaan luultavasti monien seurakuntien piirissä. Ne papit, jotka pitävät Raamatusta kiinni, joutuvat ahtaammalle. Rukoilkaamme näiden "oikeiden pappien" puolesta!

Miten suhtautua läheisiin homoseksuaaleihin ihmisiin? Ymmärrän sen olevan Raamatun mukaan synti. Jotenkin olen pitkään (varmasti väärin perustein) ollut jotenkin asiaa vastaan. Toivon jokaiselle ihmiselle tasapainoista parisuhdetta. Jos hyvä ystäväni on tasapainoinen ja ei-uskova, joka paljastuu homoksi, miten siihen tulisi suhtautua? Miten hän voi "kääntää" rakkauden osoittamaan heteroseksuaalisuuden suuntaan? En osaa pukea tätä kysymystä kovin hyvin sanoiksi, mutta toivottavasti ymmärrätte.
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: Luonnottomat "lihanhimot"

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 10. Heinä 2011 09:16

Huomenta Tuomarisimson777! Minä äsken kahvikupin kanssa luin sinun kirjoitusta niin sit muistin mitä PetriFB kertoi kirjoittaessaan tuossa ketjussa. Se tuntuu liittyvän tuohon mitä sinä kirjoitit. No lainaan tännepäin...

Re: Kirkko ja homous

ViestiKirjoittaja PetriFB » 29. Maalis 2011 07:38
Iltasanomat julkaisi 14.04.2009 artikkelin josta tulee ilmi ikävällä tavalla se kuinka jotkut (ei kaikki) homoseksuaalit painostavat ympäristöään seksuaalisuutensa kautta.

Pääkaupunkiseudun helsinkiläisessä ja espoolaisessa yläkoulussa tytöt ovat painostaneet toisia tyttöjä lesbosuhteisiin. Tyttöjä on uhkailtu ja painostettu suutelemaan toista tyttöä. Erään opettajan puuttuessa koulussa tapahtuvaan tyttöjen väliseen kähmintään, eräs tytöistä vastasi hänelle: "Onko sinulla jotain lesboja vastaan? Aina meitä syrjitään!"

Olen huomannut, että hyvin usein homoseksuaalisesti suuntautunut ihminen ylikorostaa omaa seksuaalisuuttaan ja "taistelee" omien oikeuksiensa puolesta. Tämä johtaa usein siihen, että jotkut homoseksuaalit painostavat ja jopa uhkaavat muita hyväksymään seksuaalisuutensa. Iltalehden artikkelista käy myös ilmi se minkä olen itse havainnut, että jotkut homoseksuaalit eivät tyydy pelkästään itse olemaan homoja ja lesboja, vaan yrittävät saada muita (heteroita) panostamalla tekemään samoja tekoja kuin mitä he homoseksuaaleina tekevät.

Tämä ei tietenkään tarkoita sitä että kaikki homoseksuaalit painostavat muita, mutta hyvin usein heidän keskuudessaan kuitenkin tapahtuu sitä. Kähmintä (seksuaaliset aktiiviteetit) ja fyysinen kanssakäyminen ei kuulu julkisiin tiloihin. Iltalehden artikkelista tulee esille myös se kuinka jotkut homoseksualistit luovat ja provosoivat tilanteen, jossa he tuovat esille kuinka heitä syrjitään.

Homoseksualistit sanovat, että heitä syrjitään ja heidän ihmisoikeuksiaan loukataan jos homous sanotaan synniksi tai poikkeavaksi seksuaalisuudeksi. Iltalehden artikkelista käy ilmi huomio ja toiminta, jonka olen myös itse havainnut. Jotkut homoseksualistit (ei kaikki) syyllistyvät siihen mistä he muita syyttävät. Iltalehden artikkelista käy ilmi, että jotkut homoseksuaali tytöt uhkasivat ja painostivat heteroita toimimaan seksuaalisesti homoseksuaalisuuden tavoin. He loukkasivat näiden heterotyttöjen identiteettiä ja ihmisoikeuksia. Valitettavasti tämä puoli asiassa usein unohtuu eikä siitä puhuta. Tämä Iltasanomien artikkeli on harvinaisuus uutistulvan viidakossa, sillä hyvin usein asia uutisoidaan siten kuinka kristityt loukkaavat homoseksuaalien ihmisoikeuksia.

Raamatun opetuksen mukaan jokaista ihmistä tulee rakastaa lähimmäisenä, mutta myös synti tulee sanoa synniksi. Raamatun mukaisessa terveessä uskossa oleva ihminen ei koskaan painosta homoseksuaaleja tulemaan heteroiksi. Herran Jeesuksen opetuslapsi uskoo Raamatun sanaan ja tuo esille sen mitä sana opettaa, mutta ei painosta ketään, vaan jättää valinnat ihmisen omalle vastuulle.


Jumalan siunausta foorumilaisten kesäpäiviin! :pc:
*tää hörhö mökkeilee* :D
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Luonnottomat "lihanhimot"

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 11. Heinä 2011 06:08

Joskus Jumala voilaittaa meidät koetteelle. Olemme matkalla jonnekin mutta näemme homoseksuaalin tienvarressa piestynä, ja tiedämme sen olevan homoseksuaali..kuinka reagoimme..= :think2: :think2:
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Luonnottomat "lihanhimot"

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Heinä 2011 12:48

Toivottavasti emme kävele ohi vaan menemme rohkeasti auttamaan. Oli hänen syntitaakkansa mikä tahansa. Ettemme turhaan lisäisi omaa syntitaakkaamme.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Luonnottomat "lihanhimot"

ViestiKirjoittaja Horseman » 17. Heinä 2011 21:42

Mistä tämä homous oikein tulee? Luomiskeromuksessahan sanotaan: Mieheksi ja naiseksi Hän heidät loi... Lunnotontahan se on. Tiede selittää geeneillä ja monilla muilla asioilla esim. nuoruuden kasvuympäristöllä mutta onko se Jumalan tarkoitus?.
Ihminen on kuin ruoko, kun tuuli käy hänen ylitsensä, ei häntä enää ole.
Horseman
 
Viestit: 3
Liittynyt: 10. Joulu 2010 18:48

Re: Luonnottomat "lihanhimot"

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 21. Heinä 2011 15:59

Koraani ilmoittaa vääristellen Jumalaa ja julmasti.. Koraanin mukaan Jumala määrää ihmisiä syntiin ja kadotukseen. Jumala on koraanin mukaan luvannut täyttää helvetin osalla ihmisistä.. :( :( :(
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Luonnottomat "lihanhimot"

ViestiKirjoittaja Masa » 07. Elo 2011 14:48

tuomarisimson777 kirjoitti:Juudaan kirje:
1:7 samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta


Ottavatko gayseksuaalisuus, jne vallalle päästessään aina vain rajumpia ilmenemismuotoja..? :o :o

1.Moos 19:19:4 Ennenkuin he olivat laskeutuneet levolle, piirittivät kaupungin miehet, sodomalaiset, sekä nuoret että vanhat, koko kansa kaikkialta, talon.
19:5 Ja he huusivat Lootia sanoen hänelle: "Missä ne miehet ovat, jotka tulivat luoksesi yöllä? Tuo heidät tänne meidän luoksemme, ryhtyäksemme heihin."
19:6 Silloin Loot meni ulos heidän luokseen portille ja sulki oven jälkeensä
19:7 ja sanoi: "Älkää, veljeni, tehkö niin pahoin.
19:8 Katsokaa, minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät vielä miehestä tiedä. Ne minä tuon teille, tehkää heille, mitä tahdotte. Älkää vain tehkö näille miehille mitään pahaa, sillä he ovat tulleet minun kattoni suojaan."
19:9 Mutta he vastasivat: "Mene tiehesi!" Ja he sanoivat: "Tuo yksi on tullut tänne asumaan muukalaisena, ja yhtäkaikki hän alati pyrkii hallitsemaan. Nytpä me pitelemmekin sinua pahemmin kuin heitä." Ja he tunkeutuivat väkivaltaisesti miehen, Lootin, kimppuun ja kävivät murtamaan ovea.

Ottaako homoseksuaalisuus lopulta esim paljon rajumpia ilmenemismuotoja kuin nykyään näemme. Alkavatko he raiskata ihmisiä lopulta? Lopulta himot kasvavat niin suuriksi, että on hyökättävä vieattomien kimppuun ja raiskattava heidät..Sodomassa ilmeisesti oltiin päästy asioissa jo astetta pidemmälle.. :o :o

Katsokaapa mtv3 tekstikanavan sivua 897 joka on gay-chat ja seuranhalupalsta..siellä ei ole mitään parisuhteen hakua vaan toinen toistaan irstaampia tekstiviestejä.. :shock: :shock: Nämä eivät koske pelkästään gaymaailmaa. venäjällä on Venäläisen miehen kertoman mukaan metsissä bileitä, joissa on huumeita.. siellä on satoja ihmisiä paikalla ja seksiä harrastetaan mistään mitään välittämättä, ryhmissä kaikkien muiden nähden.. :o :o



Miksi meidän pitäisi katsoa ja toiseksi mitä itse teet lukemassa ko. sivua?
Masa
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa

cron