Foorumi tapaaminen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja pekka » 24. Loka 2011 11:13

Hei JoKi! Asun myös täällä Vaasassa, Palosaaren torin ja kirjaston vieressä. Missä päin Vaasaa sinä asut? Tuossa oikeassa kulmassa on ystäväni Annabellan kotisivut ja sieltä löytyy myös minun puhelinnumeroni. Jos haluat voit soittaa minulle ja voimme jutella asioista kuin asioista. Jumalan siunausta sinulle.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja PetriFB » 24. Loka 2011 11:20

JoKi kirjoitti:Oon uusi kirjoittaja täällä, mutta kiinnostaisi kyllä osallistua tapaamiseen, jos vain matkat eivät ole kovin pitkiä. Asun Vaasassa tällä hetkellä


Foorumi tapaamisia järjestetään aina silloin tällöin. Yleensä kerran tai pari kertaa vuodessa. Mutta tietenkin voimme järjestää foorumi tapaamisen aina silloin kun siihen löytyy halukkaita sekä sopiva paikka.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja JoKi » 24. Loka 2011 11:35

Melaniemellä asun. Otan tuon numeron ylös, niin ollaan yhteydessä ihan sitäkin kautta jossain vaiheessa.
JoKi
 
Viestit: 331
Liittynyt: 22. Loka 2011 18:16
Paikkakunta: Vaasa

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja pekka » 24. Loka 2011 12:01

Ok, kiitoksia paljon.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa