Foorumi tapaaminen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 17. Elo 2011 19:47

Rauhaa!

Minua kiinnostaa foorumitapaaminen ehdottomasti. Viikonloput yleensä käy ja murehdin aika paljon sitä, että olemme melko yksin, eikä oikein raitista ja tervettä uskovien yhteyttä ainakaan täällä päin ole. Ei se tarkoita kuitenkaan sitä, että eristäytyisin muista veljistä ja sisarista. Suunnitelmissa on alkaa kotona kokoontumaan sen mukaan, mitä Herra voimia antaa. Paikka ja ajankohta vaan on auki vielä, mikä voidaan laittaa rukouksen alle. Herra kuulee rukoukset ja vastaa niihin ja uskoisin asian järjestyvän tavalla tai toisella. Idea on hyvä ja kiitos Tonille siitä. :wise3: (en nyt ihan noin vanha ole...) :hurraa:

:hugehug: :thumb:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja Hessu » 18. Elo 2011 00:01

Olen kiinnostunut tapaamisesta, jos vain ajankohtana ei ole muuta sovittua menoa. Syyskuussa on kylläkin aika paljon kaikkea, mutta aina voi yrittää.
Hessu
 

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja Janne » 18. Elo 2011 16:43

Hei

Minuakin/meitäkin kiinnostaisi tapaaminen, mutta meillä on aika rajallinen mahdollisuus lähteä pitemmälle tämän köörin kanssa.
Mutta kun paikkoja ei ole ehdotettu niin ehdotampa nyt sitten tapaamispaikaksi kotiseutuamme Parikkalaa :o

Meillä olisi täällä mahdollisuus majoittaa sekä ruokkia isompikin porukka.

Tosin hiukan sivussahan tämä on mutta voin koittaa tarvittaessa auttaa matkustus asioissa.

Siinä teille porkkanaa pureksittavaksi :welcome:

Siunatuin terveisin
Janne
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne
 
Viestit: 560
Liittynyt: 15. Joulu 2010 00:00

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja PetriFB » 18. Elo 2011 18:24

Janne kirjoitti:Hei

Minuakin/meitäkin kiinnostaisi tapaaminen, mutta meillä on aika rajallinen mahdollisuus lähteä pitemmälle tämän köörin kanssa.
Mutta kun paikkoja ei ole ehdotettu niin ehdotampa nyt sitten tapaamispaikaksi kotiseutuamme Parikkalaa :o

Meillä olisi täällä mahdollisuus majoittaa sekä ruokkia isompikin porukka.

Tosin hiukan sivussahan tämä on mutta voin koittaa tarvittaessa auttaa matkustus asioissa.

Siinä teille porkkanaa pureksittavaksi :welcome:

Siunatuin terveisin
Janne


Ei sitten muuta kuin heittäkää joku aika kehiin, niin pääsemme asiassa eteenpäin. Minä olisin innokas ja halukas tulemaan sinne teille Janne.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 19. Elo 2011 09:44

Eipä ole meiltäkään Parikkalaan pitkä matka, joten matka ei ainakaan muodostu esteeksi. Viikonloput lähinnä käyvät ja uskoisin näin olevan useimpien kohdalla. Joensuusta Parikkalaan pitäisi olla alle 200 km. Lomalla ajoin välillä pysähtyen Kilpisjärveltä Oulun kautta Joensuuhun 13:sta tunnissa. Matkaa kertyi yli 1000 km. Nyt vaan niitä aikaehdotuksia kehiin niin, että mahdollisimman moni pääsisi tulemaan.
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 24. Elo 2011 11:44

Viikonloppu sopii minulle parhaiten, koska olen arkisin töissä. Pystyn liikkumaan autolla Satakunnan alueelata "minne vaan". Voin ottaa tarvittaessa kyytiin, jos joku tulee samalta suunnalta. Onko omakotitalossa asuvia tai "isoja tiloja". Olisi kiva, ettei tarvitsisi yöpyä missään maksullisessa paikassa, jos esim. tavataan Oulussa. Mistä päin tämän foorumin porukkaa muuten on?
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 24. Elo 2011 12:09

Rauhaa!

No mie asun Joensuussa ja me voidaan myös matkustaa myös lähes minne vain Suomea. Meillä on kyllä iso ok-talo, jonka as.pa on n. 150 neliötä. Meilläkin on huoneita vapaana ja iso aula joka toinen viikonloppu. Itseasiassa alakerrassa on olohuone, jossa voi yöpyä useampi henkilö. Yläkerran aulassa myös usea henkilö, sekä kolmessa muussa huoneessa sama tilanne. Meillä on ollut kotikokous, kotikokuksia, joissa on ollut enimmillään n.30 henkilöä. Tilaa on siis. Mutta meille kuitenkin käy viikonlopuista joka toinen lähteä jonnekin tai tännekin voi tulla. Joensuu on kyllä vähän syrjässä, eikä keskeisellä paikalla Suomea, joten taloudellisesti ehkäpä muille foorumilaisille meidän luo tulo on kalliimpaa, kun ajatellaan rahaa. Mutta asia on rukouksen alla, kuten aiemmin olen tässä ketjussa kirjoittanut.

Siunausta :hugehug:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 24. Elo 2011 22:46

Olenkohan mä ainut joka on täältä "Isosta Omenasta" :D muut on mualaismiähii ja naesii täällä.. :dance: :dance:
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 13. Syys 2011 13:58

Rauhaa!

Minä odotan nyt, että ehdotetaan aikaa ja paikkaa, missä mahdollinen foorumitapaaminen olisi??? Onko ylipäätään enää kenelläkään kiinnostusta asiaan???
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja JoKi » 24. Loka 2011 00:57

Oon uusi kirjoittaja täällä, mutta kiinnostaisi kyllä osallistua tapaamiseen, jos vain matkat eivät ole kovin pitkiä. Asun Vaasassa tällä hetkellä
JoKi
 
Viestit: 331
Liittynyt: 22. Loka 2011 18:16
Paikkakunta: Vaasa

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa