Foorumi tapaaminen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja toni t » 05. Heinä 2011 20:54

Onko foorumilaisilla innokkuutta foorumi tapaamiseen? Minulla olisi. Olen kerran aikaisemmin ollut eli viime vuonna ja oli todella hyvä ja rakentava tapaaminen. Lisäksi minulla on tällä hetkellä uskovien yhteys todella vähäistä. Olisi kiva tavata sanan ääressä tämän foorumin kirjoittajia veljiä ja sisaria Kristuksessa.

Jos on halukkuutta osallistua niin tälle sivulle voi ilmoittaa niin mietitään sitten tarkemmin ajankohtaa ja paikkaa. :pc:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja inka » 06. Heinä 2011 12:52

toni l kirjoitti:Onko foorumilaisilla innokkuutta foorumi tapaamiseen? Minulla olisi. Olen kerran aikaisemmin ollut eli viime vuonna ja oli todella hyvä ja rakentava tapaaminen. Lisäksi minulla on tällä hetkellä uskovien yhteys todella vähäistä. Olisi kiva tavata sanan ääressä tämän foorumin kirjoittajia veljiä ja sisaria Kristuksessa.

Jos on halukkuutta osallistua niin tälle sivulle voi ilmoittaa niin mietitään sitten tarkemmin ajankohtaa ja paikkaa. :pc:

Löytyy innokkuutta, kunhan ei vaan ihan hirmu kaukana ole..:)
Eipä mullakaan ole paljoa uskovien yhteyttä täällä päin ja siksi vähän hankalalta välillä tuntuukin eikä ole ihan varma, että onko edes menossa oikeaan suuntaan. Joku viikonloppu sopisi mulle, kun mies on kotona eikä tarttis välttämättä lasta ottaa mukaan, kun ei sen kanssa kyllä Raamatun luvusta taho tulla mitään. :D
inka
 
Viestit: 177
Liittynyt: 15. Joulu 2010 15:24

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja pekka » 06. Heinä 2011 20:06

Kiitos Herralle, täällä ollaan taas. Tietokoneeni oli nimittäin huollettavana pari päivää ja nyt toimii taas. Kiitos myös insinööriystävälleni joka jälleen hoiti homman alusta loppuun saakka eli toi koneen myös itse takaisin kotiini ja pani piuhat takaisin kiinni, eikä ottanut kuin yhden pikkusetelin vaivannäöstään. Varaosia ei tarvittu.

Kiitos Toni kysymästä. Oikein hyvä idea mutta minun on vaikea päästä lähtemään mihinkään täältä Vaasasta koska olen sidottuna koirien hoitoon. En pääse lähtemään yhtään mihinkään, niin se vain on. Mutta jos liikut Vaasassa päin niin olet tervetullut käymään ja näet koirat samalla.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja Lumina* » 08. Heinä 2011 19:27

Olis kiva lähteä foorumitapaamiseen...missäköhän ootte aikoneet kokoontua jos vaikka Herra suo ja pääsis mukaan?
Lumina*
 

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 10. Heinä 2011 00:21

Kiinnostusta olisi tapaamiseen, jos se mahdollistuu rahan ja ajan puolesta. Itsellä on auto, joten voin liikkua myös pois Satakunnan alueelta... Kunhan vain hyvissä ajoin saa tiedon, missä ja milloin kokoonnutaan.
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja PetriFB » 13. Heinä 2011 18:24

Minuakin kiinnostaa foorumi tapaaminen.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 14. Heinä 2011 00:56

Pidetään se Vantaalla niin mä tulen :hurraa: :hurraa: :hurraa: :hurraa:
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja Lumina* » 01. Elo 2011 21:29

Eipä taida ollakkaan mahdollisuutta lähteä tapaamiseen mikäli se järjestetään,on niin kaikennäköistä menoa ja en kehtaa yksin lähteä.Kiva olis ollu teitä nähdä mutta näin tällä kertaa...siunausta teille sinne sitten kun kokoonnutte :hugehug:
Lumina*
 

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 16. Elo 2011 22:41

Onko kukaan miettinyt aikaa ja paikkaa?

Olen ollut muutamia viikkoja pois oman tietokoneen ääreltä remontin, muuton ja reissun vuoksi. Olen hieman "pihalla". Siunattua elokuuta kaikille.
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumi tapaaminen

ViestiKirjoittaja toni t » 16. Elo 2011 23:13

Onko ehdotuksia ajasta ja paikasta? Asun Oulussa eikä minulla ole täällä paikkaa järjestää, mutta ajelen ilomielin tapaamiseen kunhan se sopii kalenteriin. Jos jollain on hyvä paikka tiedossa jossa tapaamisen voisi järjestää niin voisi ehdottaa paikkaa ja aikaa niin katsotaan monillekko passaisi.

:drive:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa

cron