Profetia ja uni Helsingistä..

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Profetia ja uni Helsingistä..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 05. Heinä 2011 00:08

Kyllä tupakat voitaisiin hyvin hävittää maailmasta.. se on ihan oikein. Mutta samalla tulisi häivyttää myös se suorastaan prkl:eellinen himoja riippuvuus mikä tuohon aineeseen onkaan kaikilla niillä jotka sitä vetävät. :( :( Mutta mielestäni alkoholi tulisi nostaa aivan samalle tasolle tupakan kanssa. Olen siitä kyllä aikas myrtsinä että alkoholia hellitään niin kovin. Tiedän itse mitä tuskia ja kärsimyksiä se aiheuttaa.. Oikein puistattaa ajatuskin niistä pelkotiloista,vapinoista,ääniharhoista ja sun muista päänsisäisistä mitä aiheutti nuo juomaputket...*hrrr*..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Profetia ja uni Helsingistä..

ViestiKirjoittaja pekka » 05. Heinä 2011 01:29

Kiitoksia kirjoituksestasi. Tiedän kyllä liiankin hyvin alkoholin haittavaikutukset koska olen itse aikanaan käynyt läpi koko taistelun vapautuakseni alkoholin kiroista. Herra Jeesus pelasti minut ja vapautti minut alkoholismista ja syvästä masennuksesta ja tietenkin yleensäkin synnin orjuudesta eli olen nyt saanut vaeltaa reilut kymmenen vuotta uskossa, Jumalan Armosta. Nyt pystyn vastustamaan Pyhän Hengen voimassa lihan himoja ja haluja joita maailmassa riittää. Vajavainen olen kuitenkin vaelluksellani vieläkin ja vajavaiseksi jäänkin eli roikun ja riipun loppuun saakka Jeesuksen Armossa.

Joka tapauksessa otin tupakan puheeksi sen takia koska sekin aiheuttaa niin paljon kärsimystä ja kuolemaa. Lyhyesti vielä: Tupakka/savuke sisältää noin 4000 kemikaalia, joista noin 50 on syöpää aiheuttavia. Tupakka aiheuttaa erittäin voimakkaan riippuvuussuhteen tupakoitsijalle. Eurooppaan tupakka tuli !500-luvulla. Silloin sen vaarallisuudesta ei tiedetty varmaankaan mitään. Mutta tänä päivänä tiedetään ja noin myrkyllistä ainetta/tuotetta ei saisi ihmisille kaupoissa myydä!
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Profetia ja uni Helsingistä..

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 10. Heinä 2011 01:18

Alkoholin nauttiminen mm. ruoan kanssa ei ole synti. Ryyppääminen ja riippuvuus, autolla humalassa ajaminen, epäsopiva käytös ja piittamattomuus ovat syntejä. Tupakka tuhoaa ja on terveydelle haitallista myös sivusta seuraajalle. Esimerkiksi jos samassa 15 neliön huoneessa yksi tupakoi toistuvasti, kaksi "passiivisesti tupakoivaa" seuralaista saa osan myrkyistä keuhkoihinsa. Sekä tupakan että alkoholin lainsäädäntöön on kiinnitettävä huomiota, tiukennettava sitä monelta osin.

Viime kesänä oli isoja raekuuroja. Tänä kesänä maa on ollut omakotitalomme pihassa jo kerran valkoisena. Olen miettinyt sitä, etten ole ikinä pelännyt ukonilmalla. Toki olen saattanut säikähtää ukkosenpamahdusta, mutta hysteeristä pelkoa en pode. Eipä uskovien tarvitse pelätä luonnonilmiöiden keskellä :) !

Rukoillaan Suomen ja suomalaisten puolesta!
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: Profetia ja uni Helsingistä..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 11. Heinä 2011 06:11

Tupakka on muuten jo korvattavissa.. Hollannista saa tilattua piipun joka tuottaa nikitiinihöyryä..annokset siinä eivät ole apteekkituotteiden luokkaa, vaan jytkympää.. vastaa kuulemma nortin vetämistä..piippu ei haise millekään mutta savuaa. eräs uskova kaveri joka ei millään kykene lopettamaan tupakkaa.. siirtyi sellaiseen ja se toimii
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Profetia ja uni Helsingistä..

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Heinä 2011 12:28

Hienoa. Vielä kun sitten pääsisi eroon siitä nikotiinihöyrypiipusta. Mutta tärkeintä on kuitenkin, että hän ei siirry takaisin tupakkatuotteisiin. Varmasti hyvin kallista "poltella" tuota nikotiinihöyrypiippua.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa