Profetia ja uni Helsingistä..

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Profetia ja uni Helsingistä..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 03. Heinä 2011 17:27

Joku pastori Etelä-Afrikasta joka ei ole koskaan kuullutkaan Helsingistä. Näki untä ja näkyä Helsingistä. En ymmärrä tekstiä videossa niin että sen kokonaisvaltaisesti ymmärtäisin. Sanoja jää välistä ymmärtämättä. Mutta katsokaa..

http://www.youtube.com/watch?v=ir1430zKGPI
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Profetia ja uni Helsingistä..

ViestiKirjoittaja pekka » 03. Heinä 2011 19:01

Kiitoksia vain sinulle linkistäsi. En minäkään ihan kaikkea ymmärtänyt mutta olisiko täällä joku joka osaisi kertoa vähän tarkemmin mitä kaikkea tuossa oikeastaan sanottiin?
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Profetia ja uni Helsingistä..

ViestiKirjoittaja Maria777 » 03. Heinä 2011 21:49

Suomensin nopeesti.

Eteläafrikkalaisen uni Helsingistä 2.7.-11

”Näin unta että kävelin tiellä, joka kulki järven vierellä. Järvi oli jäätynyt. Tiesin, että olin Helsingissä, Suomessa. (En ollut koskaan ollut siellä, enkä todellakaan tiennyt siitä paikasta mitään.) Yhtäkkiä taivaalta tullut esine läpäisi jäätyneen järvenpinnan, vaikutti siltä, kuin se vapautti jään pinnan alla olleen paineen. Jää muuttui kuin huovaksi, joka nousi ylös korkealle ja räjähti. Valtava virta jääkuutioita (pesäpallon kokoisia tai suurempia) levisi tielle ja talojen yli, jotka ympäröivät järveä. Kun toinen esine taivaalta (saattoi olla meteoriitti) lävisti jäähuovan, useampia jäävirtoja kohosi kuin lähde ja tulvi yli ympäröivän alueen. Järvi tulvi, kuin sen alla olisi ollut valtava lähde. Veden taso oli korkealla taivaassa kuin aalto tai jäätsunami.

Kommenttini:
Jumala puhuu maailmalle yliluonnollisten merkkien ja katastrofien kautta että se katuisi, kääntyisi synneistään ja vastaanottaisi Jeesuksen Herranaan. Enemmän on tulossa, harva ottaa huomioon.”
Maria777
 

Re: Profetia ja uni Helsingistä..

ViestiKirjoittaja pekka » 04. Heinä 2011 00:18

Kiitoksia käännöksestäsi. Ehkä joku haluaa kommentoida tuota profetiaa? Samansuuntaisia on paljonkin eli, että myös Suomen ylpeätä kansaa tulee Jumala kurittamaan (ahdistuksella ja kärsimyksellä) niin, että se kääntyisi huutamaan hädässänsä Herraa Jeesusta avukseen. Koska jos näin jatkuu, että eletään vain huoletonta yltäkylläistä elämää niin ihmiset kadottavat Luojansa kunnioittamisen yhä kauemmaksi. Toisaalta Raamattu sanoo, että synnin mitan täyttyessä Jumala sallii ahdistuksen tulla ihmisille...

Ovatko suomalaiset jo tehneet pohjanoteeraukset kaikilla synnin osa-alueilla? Ei varmaankaan ainakaan puutu enää paljoa. Ekumenian valhe ei ole vielä tehnyt pohjakosketusta, eikä vielä ole sallittu mies miehen kanssa ja nainen naisen kanssa mennä avioliittoon. Mutta rahan ahneudessa on varmasti jo Suomessa tehty pohjanoteeraukset/pohjakosketus.

Kuitenkin vain Kaikkivaltias Jumala tietää ajat ja koska synnin malja on täyttymässä tai täyttynyt. Varmastikin myös Suomessa tulee jossakin vaiheessa kurjuus kaikkien ihmisten keskuuteen, niinhän Raamatun profetiat meille selkeästi kertovat.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Profetia ja uni Helsingistä..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 04. Heinä 2011 00:21

En tiedä onko tämä Jumalasta mutta itse olen kokenut että Herra on vihastunut siihen miten suomalaiset palvoo ja hellii alkoholia :( Ruuan hinta on kohonnut mutta alkoholin ei juurikaan. Salliiko Jumala Suomalaisten saada sitäö mitä he himoitsivat, eli viinaa tuutin täydeltä kuten tapahtui erämaassa kun kansa himoitsi lihaa. :? :?
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Profetia ja uni Helsingistä..

ViestiKirjoittaja JHK » 04. Heinä 2011 11:09

Onhan sitä kuultu puhetta kaikenlaisesta suuresta, upeasta, mykistyttävästä, karmeasta ja järkyttävästä. Kun nyt vielä jotain joskus tapahtuisikin...
JHK
 

Re: Profetia ja uni Helsingistä..

ViestiKirjoittaja John » 04. Heinä 2011 11:59

tuomarisimson777 kirjoitti:En tiedä onko tämä Jumalasta mutta itse olen kokenut että Herra on vihastunut siihen miten suomalaiset palvoo ja hellii alkoholia :( Ruuan hinta on kohonnut mutta alkoholin ei juurikaan. Salliiko Jumala Suomalaisten saada sitäö mitä he himoitsivat, eli viinaa tuutin täydeltä kuten tapahtui erämaassa kun kansa himoitsi lihaa. :? :?


Alkoholilla ja lihansyönnillä on se ero, että lihan syöminen ei sinänsä ole syntiä, toisin kuin alkoholista juopuminen. Mutta erämaassa asian teki synniksi se, että lihaa ei ollut silloin saatavilla ja kansa alkoi kapinoida Jumalaa vastaan kun ei ymmärtänyt omaa parastaan, eli siellä kysymys oli mielestäni ennemminkin epäuskosta.

Muutoin olen kyllä samoilla linjoilla siinä, että alkoholin asemaan Suomen maassa pitäisi puuttua... JA RAJULLA KÄDELLÄ!

Sellainen positiivinen esimerkki tosin tuli alkukesästä vastaan, että ollessani junassa matkalla Tampereelta Helsinkiin tuli kondyktööri sanomaan eräälle olutta litkivälle matkustajalle, että ravintolavaunu on toisessa suunnassa, ja jos kallis kalja ei kelpaa niin sitten tulisi olla kokonaan juomatta. Toivottavasti VR pitäisi tämän linjan jatkossakin - siis oluen osalta.
John
 

Re: Profetia ja uni Helsingistä..

ViestiKirjoittaja pekka » 04. Heinä 2011 13:45

Jep, mutta ei sovi unohtaa myöskään tupakkatuotteita, erilaisia huumeita ja pillereitä joita on tänä päivänä joka lähtöön. Olen ollut yhteydessä joihinkin kansanedustajiin muutamia kertoja tupakasta mutta huonoin tuloksin. Olen kysynyt heiltä muun muassa miksi vaarallista tupakkaa saa edelleen ostaa kaupoista ja kioskeista vaikka tupakan vaarallisuus tiedetään varsin hyvin. Muistaakseni tupakassa on tutkittu olevan noin viisikymmentä syöpää aiheuttavaa kemikaalia. Jokainen voi vaikkapa wikipediasta "tupakka"-hakusanalla lukea mitä tupakka sisältää. Takuulla peljästytte, niin vaarallista se on. Mutta tosiaankin en ole saanut mitään lupauksia, en ensimmäistäkään, kansanedustajilta, että tupakka vedettäisiin pois kaupoista. Kysyn vaan, mitä lähimmäisen rakkautta se on, että tahallaan myrkytetään Suomen kansalaiset?
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Profetia ja uni Helsingistä..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 04. Heinä 2011 16:46

Kansanedustajien sijasta kannattaa olla yhteydessä Elävään Herraan,.. Vaikka eduskunta säätäisi koko kymmenen käskyä ja uudessa liitossa voimassa olevat säädökset Suomen lakiin, ei siitä mitään hyötyä olisi. Pakosta ja pelosta Jumalaa palveleva ei palvele itseasiassa Herraa lainkaan :wise3: :wise3: :wise3:
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Profetia ja uni Helsingistä..

ViestiKirjoittaja pekka » 04. Heinä 2011 20:27

Tuomarisimson777, mitä tarkoitat kirjoituksellasi? Olenko tehnyt mielestäsi väärin kun olen yrittänyt vaikuttaa siihen, että tupakkatuotteita ei saisi myydä kaupoissa? Tiedän kyllä kuinka vaikea tämä asia on mutta kyllä kait siitä keskustella saa ja voi vaikkapa kansanedustajien kanssa? Toinen lapsistani polttaa tupakkaa ja olen kyllä useasti rukoillut Jumalalta apua, että tyttöni lopettaisi tupakanpolton.

Suomen laki on Suomen laki. Ja Jumalan laki on Jumalan laki. Kaksi eri lakia. Toinen ihmisten säätämä (lakikirja) ja toinen Jumalan säätämä (uskovan sydämeen "kirjoitettu"). Luuletko etten tiedä tätä? Kirjoituksestasi sai sen vaikutelman, mitä oikeastaan tarkoitit kirjoituksellasi? Oliko se kohdistettu minuun vai yleensä ihmisiin?

Kyllä minä tiedän myös mitä rakkaus on ja tarkoittaa. Ilman rakkautta meillä ei olisi mitään ja kaikki olisi täysin turhaa. Jumala on Rakkaus ja Häneltä me olemme saaneet sen rakkauden mikä meissä vaikuttaa uskomme kautta/Pyhän Hengen kautta. Kirjoitinko niin, että ymmärsit mitä tarkoitin...?
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 26 vierailijaa