Odotammeko me TAAS Poliittista MESSIASTA?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Odotammeko me TAAS Poliittista MESSIASTA?

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 11. Tammi 2023 11:41

Sorrummeko me taas uudelleen samaan virheeseen kuin Jeesuksen ajan juutalaiset? he odottivat POLIITTISTA messiasta joka vapauttaisi heidät Rooman pakanahallituksen ikeestä.. Odotammeko MEKIN Poliittista Messiasta joka säätää meille LAINSÄÄDÄNNÖLLÄ Kristilliset lait ja asetukset ja kumoaa pakanahallituksen päätökset ja menee eduskuntaan hallitsemaan? :shock: :shock: Mä olen ajatellut että Raamatun säädöksiä ja ohjeita ei ole syytäkään yrittää saada paperisiin lakikirjoihin vaan ihmisten sydämiin<3<3<3<3
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Odotammeko me TAAS Poliittista MESSIASTA?

ViestiKirjoittaja Juhani » 11. Tammi 2023 23:21

Maailma odottaa poliittista sekä tämän maailman kaaoksen ja ongelmien ratkaisijaa - antikristusta.
Me odotamme syvän rauhan tuntien sydämissämme ja Jumalan sanaan luottaen Herraa Jeesusta Kristusta.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Odotammeko me TAAS Poliittista MESSIASTA?

ViestiKirjoittaja laulajamies » 26. Tammi 2023 16:36

On vaikuttanut siltä, että yleinen ilmapiiri suomalaisten keskuudessa on muuttunut puolueista tehtyjen suosiokyselyiden myötä, ja nyt onkin silmästä silmään saatu katsoa aivan toisenlaista suomalaista todellisuutta & tulevaisuutta, kuin ennen.. vai onkohan jokin muu muuttunut?

Jokatapauksessa itselläni on sydämessä jo nyt tietynlaista kipuilua siitä, miten käy, jos-ja-kun kansalta vedetään taas matto alta ja toiveet jääkin toteutumatta.

Minulla itselläni on monesti ollut jo rukoushetkessä toiveen täyttymistä siinä, kun olen saanut tuntea Pyhää Henkeä ja olen rakastanut nähdä Jumalan hyvien töiden toteutuvan.
laulajamies
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09. Marras 2019 15:50


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa

cron