Olen epäonnistunut surkeasti koko uskon

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Olen epäonnistunut surkeasti koko uskon

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 03. Touko 2022 22:42

Kerta toisensa jälkeen tulee uudelleen ja uudelleen pettymyksiä,sortumisia huumeiden käyttöön, juomaan reissut johtaa lopulta katkolle josta tätä nytkin kirjoitan,en enää ole varma olenko koskaan edes tullut mihinkään uskoon, olenko vain joku ihme tyyppi joka on vaan yrittänyt etsiä elämäänsä sisältöä milloin mistäkin, uskosta osaton isäukkonikin joka kuitenkin tuntee uskovia haukkui mut täydeksi saastaksi,en ole yhtään kartalla mitä tästä mun elämästä tulee, mitä ovat edes olleet ne kiinnostukset jotka ovat olleet uskonasioihin mulla,jään täysin tyhjänä kaikesta seisomaan ja ajattelemaan ja olemaan enää itse mitään mieltä mistään,hyvin sekava selostus mutta jos joku ymmärtää tai on kokenut saman,kirjoittakoon mielellään vastaukssen
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Olen epäonnistunut surkeasti koko uskon

ViestiKirjoittaja Martta » 03. Touko 2022 23:58

Uskovakin voi langeta syntiin. Nuo aineet on sellainen juttu että ei niistä helpolla pääse. Rukoile ja me rukoillaan sinun puolestasi. En nimittäisi kyllä että olet epäonnistunut koko uskon. Raamattu on esimerkkejä täynnä epätäydellisistä uskovista. Itse en aineiden kanssa taistele mutta en myöskään virheetön ole. Seurakuntani vetäjä on pelastunut pahasta huumekoukusta, sinullakin on mahdollisuus niistä päästä eroon. Mutta tuskin omin avuin, tarvitset siihen Herraa. :hugehug:
Martta
 
Viestit: 1
Liittynyt: 03. Touko 2022 23:44


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron