Miten päästä lähemmäksi Herraa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Miten päästä lähemmäksi Herraa

ViestiKirjoittaja Suffering » 09. Elo 2021 23:35

Miten voi antaa elämänsä Jeesukselle? En osaa etsiä Jumalan valtakuntaa enkä osaa rukoilla. Raamatusta osaan lukea vain psalmeja kun en tiedä mistä aloitta. Miten voin uudestisyntyä? Tiedän, että kaikki on ja tulee silloin kun Herra niin haluaa, mutta en halua enää elää entistä elämää vaan aloittaa elämän Jeesuksen kanssa. Uskossa olen ollut noin vuoden ja kasvanutkin sen verran, että tuntuu että olen jumissa enkä pääse etenemään uskossa :(. Seurakunta yhteyttä mulla ei ole ja olisi kiva jos löytäisin edes yhden uskovaisen tuekseni. Voisitteko myös rukoilla puolestani. Haluaisin päästä lähemmäs Jeesusta, mutta en tiedä mikä meidän välillä on esteenä. Olen itkenyt muutamia kertoja Herralle, mutta en silti ymmärrä missä mättää. Vika on tietenkin minussa, mutta olsiin kiitollinen jos saisin tietää mikä jarruttaa matkaani :(. Kiitos jos autatte ja voitte kysyä lisää jos tarvitsee.
Suffering
 
Viestit: 2
Liittynyt: 09. Elo 2021 16:38

Re: Miten päästä lähemmäksi Herraa

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 12. Elo 2021 07:46

Tämän Sananpaikan mukaan itse toimin aikoinaan;

Room.10 : 9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".

12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.

13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
iinuliinu
 
Viestit: 214
Liittynyt: 15. Helmi 2013 17:32

Re: Miten päästä lähemmäksi Herraa

ViestiKirjoittaja Suffering » 12. Elo 2021 14:37

Tiedän kyllä tuon ja olen rukoillut ja itkenyt Herran puoleen, mutta silti Hän ei vastaa tai en ymmärrä :(.
Suffering
 
Viestit: 2
Liittynyt: 09. Elo 2021 16:38


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa

cron