pk-seudun Siionin TOTAALINEN RAPPIOTILA=(=(

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

pk-seudun Siionin TOTAALINEN RAPPIOTILA=(=(

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 18. Kesä 2021 00:38

Tällä hetkellä varmaan moni uskovainen kiittää Herraa siitä että "ONNEKSI minun ei tarvitse asua PK-seudulla" täällä oleva uskovien porukka on TOTAALISESTI rappiotilassa.. =( JATKUU JA JATKUU seurakuntien kiinniolo..=(tutkimusten mukaan huumeiden käyttö on RÄJÄHTÄNYT syorastaan pk-seudulla tämän virus -KIROUKSEN (siksi minä sitä jo sanon) vuoksi..=( ihmiset ovat AIVAN_SEKAISIN juna-asemilla ja ostareilla ties minkä aineen vaikutuksen alaisena=(=( mä en tiedä kauanko minä enää jaksan katsoa tätä TOTAALISTA RAPPIOTA, jossa tää alue nyt on.. HERRA PÄÄSTÄ MUT POIS!!
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: pk-seudun Siionin TOTAALINEN RAPPIOTILA=(=(

ViestiKirjoittaja Linnea » 18. Kesä 2021 16:17

Mua myös masentaa asua pk-seudulla nykyään, vaikka kai tämä "pLandemia" on levinnyt vähän joka paikkaan. En ole kohta vuoteen ollut seurakunnan kokouksessa, kun missään ei oikein ole mitään. Veljelläni on ollut selkeä etsikkoaika, olisi halunnut käydä seurakunnan kokouksissa. Karmean yksinäinen olo. Mutta nämä koettelemukset kyllä vielä loppuu kerran kaikki, kunhan Jeesus Kristus on Herramme, vain Hänessä on toivo.
Linnea
 
Viestit: 182
Liittynyt: 28. Syys 2017 15:48


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa