Kristityt kunnallisvaaliehdokkaat 2021

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Kristityt kunnallisvaaliehdokkaat 2021

ViestiKirjoittaja Anton » 31. Touko 2021 17:19

Valitettavasti suurin osa kristityistä on k-plandemian suhteen aika lampaita, väärässä mielessä. Siis uskotaan ja pidetään hyvänä kaikki mitä auktoriteetit ja valtamedia sanoo, eikä ajatellakaan että voisi olla taustalla korruptiota.

Ainoa minun tietämä kristitty ehdokas joka on suhtautunut kriittisesti k-hullutukseen, ja muutenkin hyvillä arvoilla ja ajatuksilla ja fiksun oloinen henkilö, on Helsingissä ehdolla oleva Maria Roimaa. Muut varteenotettavat ehdokkaat ovat kaikki ei-uskovia (esim PS, Kristallipuolue jäseniä).

Itse en äänestä koska politiikka on enimmäkseen teatteria, päätökset tehdään ihan muualla. Mutta hienoa, että rehellisiä ja rohkeita uskovia pääsee ääneen missä tahansa kontekstissa. Kunhan vaan politiikan pelailu ei vie mukanaan, niinkuin ikävän usein on käynyt.
Anton
 
Viestit: 56
Liittynyt: 11. Maalis 2020 02:55

Re: Kristityt kunnallisvaaliehdokkaat 2021

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Joulu 2021 15:42

*
Kristityt kunnallisvaaliehdokkaat tammikuussa 2022

Kannattaa tutustua tähän linkkiin. https://mekansalaiset.fi/. Lainaan erään uskovan kommenttia tänne tuosta pelastussanoman foorumista.

Eilen 17.12.2021 ekonomi Tuomas Malinen kertoi tällä julkaistulla videolla eduskunnan puuhailemasta rokottamattomien ulkonaliikkumiskiellosta. Malinen vetoaa kaikkiin, että meidän tulee yhdistyä ja reagoida tähän. Tässä videossa on tekstitystä. https://rapsodia.fi/rokottamattomien-ulkonaliikkumiskielto-nyt-reagoidaan/


Mä pyytäisinkin kaikkia suomalaisia, jotka tän videon näkee, kirjoittamaan kansanedustajalleen ja ilmoittamaan, että heidän nimissään tämmöistä ei saa tehdä. Tällä ei ole kansan hyväksyntää. Kaikkien kansanedustajien sähköpostiosoitteet löytyy http://www.mekansalaiset.fi -sivustolta. Ja sitten meidän kaikkien rokottamattomien olisi hyvä tässä nyt yhdistyä.


Siunausta! :pc:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7940
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kristityt kunnallisvaaliehdokkaat 2021

ViestiKirjoittaja Uskon » 18. Joulu 2021 17:04

Rokottamattomien ulkonaliikkumiskielto – nyt reagoidaan
Nämä radikaalit toimet tuhoaisivat meidän perustuslain ehkä lopullisesti

Ekonomi Tuomas Malinen kertoo tällä 17.12.2021 julkaistulla videolla eduskunnan puuhailemasta rokottamattomien ulkonaliikkumiskiellosta. Malinen vetoaa kaikkiin, että meidän tulee yhdistyä ja reagoida tähän. Nyt on avattu myös uusi www.Mekansalaiset.fi -sivusto ja Tuomas Malinen on myös tässä hankkeessa itse mukana taustalla vaikuttamassa. Noustaan jokainen rohkeasti esiin omassa maailmassamme vastustamaan näkyvästi ja äänekkäästi tätä terveiden veronmaksajien täysin perustuslain vastaista vangitsemista koteihinsa.

https://rapsodia.fi/rokottamattomien-ul ... eagoidaan/

Tässä on Tuomas Malisen koko sanoma videolta tekstin muodossa:

“Nyt pohditaan näitä koronahätäjarru toimenpiteitä ja siihen liittyen kiertää hurjia huhuja muun muassa meidän rokottamattomien ulkonaliikkumiskiellosta. Mikä toteutettiin esimerkiksi Itävallassa. Se olisi jo niin vakava meidän perusoikeuksien rikkomus, että siihen me ei voida suostua millään tavalla.

Mä pyytäisinkin kaikkia suomalaisia, jotka tän videon näkee, kirjoittamaan kansanedustajalleen ja ilmoittamaan, että heidän nimissään tämmöistä ei saa tehdä. Tällä ei ole kansan hyväksyntää. Kaikkien kansanedustajien sähköpostiosoitteet löytyy www.mekansalaiset.fi -sivustolta. Ja sitten meidän kaikkien rokottamattomien olisi hyvä tässä nyt yhdistyä. Ja sen voi jopa julkisesti ilmoittaa, että ainakaan minä en tule suostumaan minkään näköiseen ulkonaliikkumiskieltoon tai rajoitukseen. Mä tulen liikkumaan aivan normaalisti. Jos me kaikki teemme tämän saman yhdistäen voimamme, niin se tarkoittaisi, että Suomen poliisi joutuisi sakottamaan tai roudaamaan meitä putkaan satatuhat määrin ja siihen se hulluttelu loppuisi.

Nyt, jos tässä yritetään ottaa tämmöisiä hyvinkin radikaaleja toimia, niin mä pyydän, että nyt on se hetki, että reagoidaan. Ja se ensimmäinen reagointitapa on kirjoittaa kansanedustajille, että tämä ei käy. Tiedän, että kaikki odottaa jo joulua ja siihen tässä ehkä jopa nojataankin, että joulun läheisyys johtaa siihen, että nämä voisi ajaa läpi. Mutta me ei yksinkertaisesti voida sallia sitä, koska nämä toimet olisivat niin radikaaleja ja ne tuhoaisivat meidän perustuslain ehkä lopullisesti.”
Uskon
 
Viestit: 110
Liittynyt: 28. Tammi 2021 18:23

Re: Kristityt kunnallisvaaliehdokkaat 2021

ViestiKirjoittaja Uskon » 18. Joulu 2021 17:06

VETOOMUS LASTEN COVID-19-ROKOTUSTEN KESKEYTTÄMISEKSI
https://www.ihmisoikeusneuvonta.fi/veto ... dnnthuSujY
17.12.2021

PARENTS FOR FREEDOM

TIEDOTE 13.12.21, PÄIVITETTY 17.12.21

Suomeen odotetaan parhaillaan ensimmäistä lapsille tarkoitettua koronarokote-erää. Jakelu kuntiin alkaa välittömästi ja tämän jälkeen riskiryhmiin kuuluvien 5–11-vuotiaiden rokotukset voivat alkaa.

Me vanhemmat vaadimme koronarokotusten jakamisen välitöntä keskeyttämistä lapsille, nuorille sekä alle 12-vuotiaiden rokotussuunnitelmien pysäyttämistä, kunnes täydellinen selvitys mRNA-injektioiden turvallisuudesta on tehty. Koronarokotteiden turvallisuus sekä hyöty-haittasuhde on arvioitava luotettavalla tavalla. Esimerkiksi Pandemrix-rokotteen jakaminen keskeytettiin, kun Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselle oli ilmoitettu 253 vakavaa haittaa. Fimea on käsitellyt 16.12.21 mennessä 6550 koronainjektioon liittyvää haittailmoitusta, joista vakavia on 4467. Tämän lisäksi 14900 haittailmoitusta odottaa käsittelyä. Tästä huolimatta rokotteiden jakamista jatketaan ja rokotusten piiriin ollaan nyt tuomassa myös pikkulapset.

Käytössä olevat koronarokotteet eivät ole virallisesti käyttöön hyväksyttyjä, vaan niillä on EU:ssa vain ehdollinen myyntilupa. Lopulliset hyödyt ja haitat selviävät vasta vuosien kuluttua. Emme hyväksy, että 5–11-vuotiaiden ikäryhmästä riskiryhmään kuuluvat lapset asetetaan nyt koekaniineiksi.

Perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiuru on todennut, että uuden strategian pohjalta myös alle 12-vuotiaat lapset voitaisiin rokottaa epidemian torjumiseksi, vaikka rokottamista ei katsottaisi heidän oman terveytensä kannalta tarpeelliseksi. Lapset eivät myöskään ole missään vaiheessa olleet vaarassa sairastua vakavaan koronaan tai olleet kuormittamassa sairaanhoitoa (Tea Nieminen, lastenlääkäri, HUS).

Koronarokotteella ei siis ole heille itselleen saavutettavissa olevaa hyötyä, sitä vastoin heillä on suurempi riski saada rokotuksesta haittavaikutuksia.

Suomalaisten lasten vanhemmat toimittavat alla olevan vetoomuksen allekirjoituksineen hallitukselle sekä Kansalliselle rokoteasiantuntijaryhmä KRAR:lle 21.12.21. Vetoomus on allekirjoitettavissa osoitteessa

https://lastemmevapaudenjaterveydenpuolesta.fi/

Saa jakaa, meillä on kiire. Nyt on aika toimia!

Parents For Freedom Suomi – Lastemme vapauden ja terveyden puolesta
Uskon
 
Viestit: 110
Liittynyt: 28. Tammi 2021 18:23

Kunnallisvaaliehdokkaat 2022

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Tammi 2022 13:39

*
Vaaliehdokkaista vielä...

KD-vaaliehdokkaat eivät ole välttämättä kristittyjä (osittain heistä voi olla kristittyjä). Olen kuullut että yksi heistä hyväksyy homojen avioliittoja. Niin olisi hyvä ottaa enemmän aikaa tutustumaan vaaliehdokkaisiin tutkien ja rukoillen Herran apua ja viisautta ketä äänestää.

Satuin lukemaan sen mitä Päivi Räsänen kirjoitti että hän on itse sote-alan ammattilainen ja asiantuntija vuosikymmenien kokemuksella. :o :shock: :?

FB:sta Päivi Räsänen kirjoitti:Olen itse sote-alan ammattilainen ja asiantuntija vuosikymmenien kokemuksella. Olen toiminut alueella lääkärinä niin perusterveydenhuollossa, erikoissairaanhoidossa kuin työterveyshuollossa, kansanedustajana vuodesta -95, pelastustoimesta vastaavana sisäministerinä 2011-2015 ja kunnanvaltuutettuna vuodesta -93.


Aiempina vuosina hän kovasti puolusti kirkkoa homoseksuaalisia ihmisiä vastaan ja se aiheutti ihmisissä hämmennystä ja pahennusta mutta haluaisin kertoa mitä Saksassa jokunen vuosi sitten tapahtui. Se tapahtui ennen hänen puhetta. Olin retkeillyt ystävän kanssa Saksassa. Me kävelimme kaupungissa siellä Saksassa ja sitten yhdellä kadulla oli saksalaisten uskovien marssi.

Ystäväni näki ison kyltin, siinä oli jotain kielteinen (negatiivinen) lause ja siinä oli jotain Raamatun kohta. Hän oli kovasti hämmentynyt ja ihmeissään siitä että homoja tuomitaan kadotukseen. Hän koki sen rakkaudettomaksi ja siitä syystä hän oli sekaisin ja välillä oli ihmeissään ja välillä oli vihainen.

Selitin hänelle alusta saakka loppuun asti kunnes hän pääsi vähitellen ymmärtämään paremmin. Sanoin hänelle että Jumala on luonut ihmisen Hänen oman kuvansa kaltaiseksi, siihen kiteytyy terve seksuaalinen suuntautuminen. Vääristynyt seksuaalinen suuntautuminen on syntiinlankeemuksen seurausta.

Selitin mitä termi "synti" tarkoittaa. Että se synti erottaa ihmisen Jumalan kasvoista pois ja vie kadotukseen, sen Jumala tuomitsee. Koska Jumala rakastaa ihmisiä ja Hän ei halua että kukaan joutuisi kadotukseen ja siksi Hän tuomitsee sen. Jos joku ihminen hyväksyy homouden harjoitusta ja tukee sitä ja väittää rakastavan ihmistä joka tekee sitä mutta hänen (joka hyväksyy ja tukee sitä) ymmärtämättömyyden takia ajaa hänet kadotukseen eikä se ole oikeaa rakkautta häntä kohtaan. Se on Herralle kauhistukseksi koska Jumala rakastaa ihmisiä eikä halua että kukaan joutuisi kadotukseen. Siksi Jumala tuomitsee sen.

Room. 1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.


Ystäväni pääsi ymmärtämään että ihmisiä joilla on syntiinlankeemuksen seurauksena vääristynyt seksuaalinen suuntautuminen, pidetään lähimmäisenrakkaina koska se on Jumalan tahto ja Hänhän rakastaa heitä oikeasti. Jumala on myös Eheyttäjä ja tahtoo eheyttää ihmisiä Hänen aikataulun mukaan jos he kääntyvät Hänen puoleen pois kadotukseen vievältä matkalta.

Saksassa ystäväni hämmennys avasi silmiäni niin tajusin että selkoistaminen on tärkeää. Sen jälkeen Päivi Räsänen otti puheeksi niin hämmennys ja pahennus sai aikaan ihmisissä sen takia että selkoistaminen jäi pois.

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ex-homo-amadeus-oilinki-kohuhaastattelun-jalkeen-%C2%94kun-jaan-elamantarinani-suvaitsevaisuus-loppuu%C2%94/

Seurakuntakäsityksestä vielä...

Kirkko on ekumeeninen mutta ekumenia kreikankielen sanan oikoumene mukaan ei sano mitään seurakuntaan viittaavasta asiasta joka voisi tukea kirkkoa.

Luuk. 4:5 Paholainen vei hänet korkealle paikalle, näytti hänelle yhdessä hetkessä kaikki maailman [oikoumene] valtakunnat. RK

Luuk. 21:26 Ihmiset menethyvät pelätessään ja odottaessaan sitä, mikä kohtaa maanpiiriä [oikoumene], sillä taivaiden voimat järkkyvät. RK

Apo 17:31 Hän on näet säätänyt päivän, jona hän tuomitsee koko maailman [oikoumene] vanhurskaasti sen miehen kautta, jonka hän on siihen määrännyt. Hän on antanut siitä kaikille vakuuden herättämällä hänet kuolleista."

Ilm. 12:9 Suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, koko maanpiirin eksyttäjä [οικουμενην], heitettiin maan päälle, ja sen enkelit heitettiin sen kanssa. RK


Päivi Räsänen huolestuttaa että selkoistaminen jää pois ja se aiheuttaa ihmisissä hämmennystä ja pahennusta koska se juttu on vieras käsite ihmisille. Olen huolissani Päivistä - hänen ollessaan uskovana ja lääkärinä. Pyytäisin muistamaan häntä rukouksin tässä asiassa ja seurakuntakäsityksessä.

Tänään kysyin Herralta Hänen tahtoaan mikä on tällä hetkellä tärkeintä. Että ihmiset saisivat lisäaikaa voidakseen tuntea Hänen tahtoaan joka tahtoo että he pelastuisivat. Ja Jumala tahtoo että ihmiset tietäisivät että se sama elämäntapa jota he tekevät, vie kadotukseen.

Koska Jumala ei halua että kukaan joutuisi kadotukseen niin Hän tekee tiettäväksi että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus. Parannus on Raamatun termi, se tarkoittaa että on käännytettävä U-käännöksellä pois väärältä, kadotukseen vievältä tieltä Hänen puoleen ja otettava vastaan pelastuksen uskomalla Jeesukseen. Se tarkoittaa myös mielenmuutosta niin ei vaella enää sitä samaa tietä vaan seuraa Herraa kaikkialla.

1Tim. 2:4 joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.

Ap.t. 17:30 Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.


Olisi hyvä ottaa enemmän aikaa tutustumaan vaaliehdokkaisiin ja miettimään rauhassa ketä äänestää. Mietin itse löytyisikö joku vaaliehdokas joka aikoisi asettaa uusi kieltolaki joka kieltäisi valmistamasta myrkyllistä lääkettä ja rokotetta.

:think2:

https://mekansalaiset.fi/#vaikuttamisopas
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7940
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Kunnallisvaaliehdokkaat 2022

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Tammi 2022 15:20

*
Rauhaa! Tampereen aluevaaliehdokkaista Marika Puolimatka (549) on mukana politiikassa puolustamassa oikeudenmukaisuutta. Koronapassin käyttö ja sen laajentamisen valmisteleminen tulee lopettaa. Hän kannattaa perinteisiä suomalaisia ja kristillisiä arvoja.

https://vaalit.perussuomalaiset.fi/aluevaalit/ehdokas/marika-puolimatka?fbclid=IwAR0QZ97yx3uHrahFfoebP2USsucfL7ZxoSkjsg7mxsSY4m9bCqP4PrlWZzA

PS. Miten saan tuon otsikon muutettua ihan kerrallaan ilman toistamista joka kerta että otsikon nimi olisi "Kunnallisvaaliehdokkaat 2022"?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7940
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kristityt kunnallisvaaliehdokkaat 2022

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 13. Tammi 2022 13:32

*
Kokoomus poliittinen puolue ajaa omaa hyvinvointia
eikä kansan hyvinvointia. Se suunnittelee rokotepassia. :thumbdown:

Yle vaalikone.fi on hyvä, niin voi mennä sille sivulle.
Ensin valitaan paikkakunta jossa itse asuu.

Jos ei halua lukea kaikki kysymykset ja
sitten jätetään nää kysymykset ja
valitaan yksi kysymys
esim. hoitajien rokote.

Siihen valitaan kielteisen vastauksen,
sitten ilmestyy oman alueen vaaliehdokkaat ja
heidän nimet.

Sitten tutustutaan vaaliehdokkaisiin yksitellen
jokaisen ehdokkaan kohdalla ja lukea mielipiteitä
mitkä koskee poliittisia kysymyksiä.

Tällä tavalla löydetään oman paikkakunnan
sopiva vaaliehdokas.

Mutta kun vaaliehdokkaiden mielipiteitä lukiessaan
sisäiset korvat pidetään aina auki Herran äänelle,
rukoillen Herran apua ja ymmärrystä ketä Herra
kehottaa äänestämään.

https://vaalikone.yle.fi/aluevaalit2022?lang=fi-FI

1) Oma paikkakunta
2) Arvokysymykset
3) Etsi esim. hoitajien rokote
4) Klikkaa, sitten ilmestyy ehdokkaiden nimet
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7940
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kristityt kunnallisvaaliehdokkaat 2022

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 23. Tammi 2022 13:43

*
Käy äänestämässä ja rukoile Suomen ja kansan puolesta. :prayer4:

Olen etsinyt oman kotipuolen sopivan vaaliehdokkaan ja
kolme ehdokasta olen jututtanut esittämällä kysymyksiä.

Kiitos Herralle, eilen päivällä eräs ehdokas otti yhteyttä
minuun sähköpostilla. Olen pitkään odottanut hänen
vastausta. Nyt hän huomasi s-postiviestiä ja ehti
vastata viimeistään eilen, huh!

Hän täytti nää mun kysymykset täydellisesti ja hän on
sopiva ehdokas niin menen nyt äänestämään,
Suomen ja kansan ja kristillisten arvojen puolesta.

Siunausta! :pc:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7940
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa

cron