Pedon merkki

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Johanneksen ilmestyksessään näkemä lopunajan teknologia?

ViestiKirjoittaja laulajamies » 09. Elo 2021 10:41

loitusviestiin vastaten, haluan nostaa esiin pedon kuvan. Nyt on paljon juttua tästä tekoälystä. Matematiikan saralla ihminen on laskenut todenäköisyyksiä jo hyvän tovin, koneälyllä laskentateho on periaatteessa loputon. Se ei sinänsä mitään, asiantuntijat kuitenkin väittävät, että Artificial Intelligence (lyhenne AI) pystyy kartuttamaan tietopankkiaan sillä tavoin, että se etsii henkilön, joka käyttäytyy kuten sinä ja liittää tuosta henkilöstä saamansa datan infopankkiin, joka koskee sinua. Eli, käytänössähän tämä tarkoittaisi kai sitä, että kone tietää sinusta enemmän, kuin sinä itse ja sen osumatarkkuus tulevista toimistasi voi olla aivan ällistyttävä.
Näitä tekoälyjähän on jo useita käytössä ja itse pohdin sitä, että jos tuommoinen keinotekoinen entiteetti nyt päättää aloittaa työstämään ihmistä, niin kyllä siinä taitaa niin käydä, että ihminen aika äkkiä toteuttaakin koneen ujuttamia määräyksiä. En tiedä ymmärsinkö oikein erästä videota katsoessani, että epäorgaaninen sähköverkosto aivo ymmärtää hyvin pitkälle jopa todellisuuden eri luonteita, mm. valon eri pituuksia ja niiden vaikutuksia.

Joten, ehkäpä antikristus on jo, ehkä merkki kädessä on älypuhelin jossa on syntiinlankeemus-logo, ehkä merkki otsassa on ihmisen tietoisuuden portti, avoin kaikelle saastalle.

Ehkä ennustukset täyttyvät siinä, kun otat raamatun jokaisen lain, pienimmänkin, ja käännät ne päinvastaisiksi ja katsot mitä media ja internet tuputtaa ja miten poliitikot käyttäytyvät onko se kristillinen järjestelmä?

Tästä tekoälystä on Juuso Pekkinen yleltä tehnyt monta ohjelmaa, niitä kannattaa kuunnella, jos aihe kiinostaa.

Google's Artificial Intelligence Reveals That It Has Human Emotions After It Was Observed Doing This
https://www.youtube.com/watch?v=GrbsrhugMjo

Google's Artificial Intelligence Reveals The Purpose Of Life Before It's Switched Off
https://www.youtube.com/watch?v=PONPEKK1VkY

Sanan "keinotekoinen" synonyyminä suomenkielessä on ainakin, epäluonnollinen... ...
laulajamies
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09. Marras 2019 15:50

Re: Johanneksen ilmestyksessään näkemä lopunajan teknologia?

ViestiKirjoittaja laulajamies » 09. Elo 2021 11:18

Raamatun lehdyköiltä löytyy tämä kohta Johanneksen evankeliumista.

"Jeesus sanoi heille: "Minun ruokani on se, että minä teen lähettäjäni tahdon ja täytän hänen tekonsa.
Ettekö sano: 'Vielä on neljä kuukautta, niin elonleikkuu joutuu'? Katso, minä sanon teille: nostakaa silmänne ja katselkaa vainioita, kuinka ne ovat valjenneet leikattaviksi.
Jo nyt saa leikkaaja palkan ja kokoaa hedelmää iankaikkiseen elämään, että kylväjä ja leikkaaja saisivat yhdessä iloita."

Israelissa ennen elonkorjuu-kuuta on aika, jolloin mantelipuu kukkii ja se on valkealehtinen puu. Sivuhuomautuksena se, että manteli on ravitsemusopillisesti aivan fantastista ruokaa, toisin kuin vaikkapa vilja, joka vaatii kynnön ja kylvön, ihmistyön. Se, että meillä on täällä paratiisi jo olemassa maanpäällä, mutta jo Jeesuksen aikana on ollut järjestelmä, jossa on tarvittu rahaa ja johon ihmiset ovat menneet. Noista ajoista tuo sama järjestelmä on vain kasvanut ja paisunut monet kerrat yli sfääriensä. Maapallo taas on tuhoutumassa.
Wikipedia on halunut sensuroida Johanneksen evankeliumia
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jeesuksen_vertaukset


Tänä päivänä raha ei kytkeydy enään edes kultakantaan, vaan digitaalisuuteen. WWW, Windows-logo ja Steve Jobsin Apple, nämä kaikki ovat samansuuntaisia merkityksiltään: pedon kuva, omena, 666.


"Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin.
Kenenkään ei ole lupa ostaa eikä myydä mitään, ellei hänellä ole tätä merkkiä, joka on pedon nimi tai sen nimen luku."
laulajamies
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09. Marras 2019 15:50

Re: Johanneksen ilmestyksessään näkemä lopunajan teknologia?

ViestiKirjoittaja tanu » 10. Elo 2021 13:16

laulajamies kirjoitti:"Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin.
Kenenkään ei ole lupa ostaa eikä myydä mitään, ellei hänellä ole tätä merkkiä, joka on pedon nimi tai sen nimen luku."


Eikös Raamatussa lue, että "Se saa kaikki, pienet ja suuret..." Onko jossakin käännöksessä tosiaan tuo "pakottaa".
Aika hyvä eksytys jos näin on. "Jos en vapaaehtoisesti ota sitä, niin se ei voi olla pedon merkki."

Ihmiset ottavat pedon merkin vapaaehtoisesti.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Johanneksen ilmestyksessään näkemä lopunajan teknologia?

ViestiKirjoittaja Uskon » 20. Loka 2021 21:17

QR-koodin kytkös pedonmerkkijärjestelmään:

(Alla vain osa suomennettuna)

https://www.coreysdigs.com/technology/t ... ckchained/

Lyhyesti sanottuna, kun olet alistunut saamaan digitaalisen henkilöllisyytesi QR -koodin, olet avannut oven heille. Ajattele sitä kuin WordPress, joka käyttää loputtoman määrän laajennuksia täydellisen sivustosi rakentamiseen.

Sinulla on älypuhelin laitteena, QR -koodi on työkalu ja kaikki yksittäiset sovellukset ja laitokset kytkeytyvät suoraan QR -koodiin. Olet nyt linkittänyt terveystietosi, injektiotietueet, pankkitilin, rahoituslainat ja -omaisuuden, ostokset, tapahtumat, matkustamisen, nimeä se! He käyttävät blockchain -kehystä ajaa, synkronoida, jakaa ja jakaa kaikki nämä tiedot "mukavuuden" varjolla sinulle.

Jotkut ovat keskitettyjä, toiset hajautettuja, mutta päivän lopussa tietosi ovat siellä, jotta he voivat hallita sinua, poistaa kaiken yksityisyyden ja käyttää heidän tekoälyohjelmaansa. Tämä tapahtuu vain, jos otat ensimmäisen askeleen. Olipa pankkisi pyytänyt sinua luomaan digitaalisen tunnuksen, valtiosi ajokorttia varten, laitokset "rokotustunnuksen passille" tai kuka tahansa, joka pyytää tai pyytää, älä avaa sitä ovea.

QR-koodi ei ole vain näyttävä pieni symboli, joka antaa sinulle ilmaisen munkin pisteiden keräämisen jälkeen, kätevän pienen sovelluksen puhelimeesi todistaaksesi, että olet saanut Covid-19-injektion, jonka avulla pääset konserttiin, tai nopean tavan tehdä ostoksen, vaikka he haluavat kaikkien uskovan, että se on ainoa tarkoitus.

Se on paljon enemmän, ja useimmat ihmiset eivät voi edes alkaa ymmärtää sen vaikutuksia ja miten he ovat aseistaneet sen. Tämä ylittää Covid -injektion tiedon-keruumenetelmän ihmisten hallitsemiseksi älyverkon yli ja tulee suoraan eugenistien ulottuvuuteen.

Se on mielenkiintoista tässä menetelmässä, että he vertaavat tätä "tatuointimaista" mikroneulojen tekniikkaan, joka ruiskuttaa näkymättömien nanohiukkasten kuvioita ihon alle, QR-koodeina, jotka voidaan skannata älypuhelimilla.

NIH:n tutkimus vuodelta 2012 osoittaa, miten he suorittivat tutkimusta parhaan tavan tunnistaa ja tallentaa DNA -tietoja, mikä paljasti, että QR -koodilla havaittiin olevan suurin koodauskapasiteetti ja korkea puristus-suhde, jolloin he voivat muuntaa DNA-sekvenssin ja QR -koodin. Sitten he rakensivat biologisen verkkopalvelimen QR -koodien hyödyntämiseksi käytännön DNA -viivakoodi sovelluksissa.

Vuonna 2021 National Science Foundation raivasi seuraavan sukupolven sekvensointitekniikoista, jotka ovat mullistaneet geneettiset tiedot antamalla heille mahdol-lisuuden tallentaa tiedot QR-koodiin, jotta he voivat yksinkertaisesti skannata näytteen ja poimia tiedot, mikä tehostaa tietojen keräämistä.
Uskon
 
Viestit: 110
Liittynyt: 28. Tammi 2021 18:23

Re: Johanneksen ilmestyksessään näkemä lopunajan teknologia?

ViestiKirjoittaja Juhani » 23. Loka 2021 23:08

Israelissa avataan uusi innovatiivinen laboratorio, joka keskittyy tekoälyn käyttöön lääkekehityksessä – yhteistyössä Pfizerin, Amazonin kanssa

https://allisrael.com/in-partnership-wi ... evelopment
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Johanneksen ilmestyksessään näkemä lopunajan teknologia?

ViestiKirjoittaja tuulikki » 18. Marras 2021 09:45

Laitan tämän "mielipuolisen" Suomen eduskunnan selonteon tännekkin nähtäville
https://www.eduskunta.fi/FI/naineduskun ... 1+2018.pdf
Tässä vielä tämä video josta tämän vinkin kyseiseen selontekoon sain:
https://tokentube.net/v/3308358192/Te-e ... %A4-mukana
"Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
tuulikki
 
Viestit: 41
Liittynyt: 04. Heinä 2012 12:21

Re: Johanneksen ilmestyksessään näkemä lopunajan teknologia?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 19. Marras 2021 19:21

*
Toissapäivänä tai eilen Helsingissä on alkanut sirujen laittaminen vapaaehtoisille. Halukkaita on ilmeisesti ollut pienehkö määrä. Tuli mieleeni, onko sirusta varoitettu ihmisiä ?! Nuoret ja nuoret aikuiset maailmassa ovat ehkä innokkaita tämän tietämättömyyttään ottamassa. :o

Herra, auta! Rakas Herra, älä anna tietämättömyyden pitää ihmisiä vallassaan vaan varoita heitä siitä! :prayer4: Anna Jumalan lapsille rohkeutta ja oikeita sanoja tuomaan pelastuksen sanoman ja varoituksen sanat siitä ihonalaisesta sirusta!

:prayer4:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4387477/helsingissa-alettiin-asentamaan-mikrosiruja-vapaaehtoisille
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Johanneksen ilmestyksessään näkemä lopunajan teknologia?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 20. Marras 2021 06:54

*
https://www.uusiteknologia.fi/2021/11/17/suomalaisille-ihonalaisia-tunnistesiruja/?fbclid=IwAR29pJXfSkt8koQbzNuSsU_V5VgywjJ_aymOvs1iskc0ewRN4Mj3BZST6Xk

Tämä ihonalainen siru juttu huolestuttaa ja valvottaa minua. Pitää rukoilla Herralta viisautta, rohkeutta ja oikeita sanoja viemään pelastussanoman ja varoituksen sanat sirusta.

Jos ihmisten viisaus "ohjailee" askeleitaan voidakseen selvitä ja pärjätä elämän kanssa ilman Jeesusta, mitä siihen Raamattu sanoo? Että Jumala ei ole sellaista pelastusta suunnitellut ja valmistanut että ihmisten viisaus perustuisi pelastukseen. Jos viisaus perustuu pelastukseen, siinä on ongelma että vajaälyiset ihmiset eivät voi pelastua koska he eivät ole fiksuja ja järkeviä ihmisiä voidakseen selvitä itse ja ottaa pelastussanomaa vastaan.

Matt. 11:25 Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.

Niin siksi Jumala on suuressa viisaudessaan suunnitellut ja valmistanut tällaisen pelastuksen että usko joka on sydämen valinta, perustuu pelastukseen niin pelastutaan oliko ihmiset viisaita tai vajaälyisiä. Usko on sydämen valinta joka perustuu pelastukseen. Jos viisaus perustuu pelastukseen, kuinka vajaälyisten ihmisten käy kun he eivät ole kovin fiksuja voidakseen selvitä itse. Se tarkoittaa myös ettei ole mahdollisuutta pelastua ilman Jeesusta.

Se tarkoittaa myös ettei ole mahdollisuutta pelastua ilman Jeesusta. Jumala on suuressa viisaudessaan suunnitellut ja valmistanut tätä pelastusta että usko joka on sydämen valinta, perustuu pelastukseen niin pelastuu ja Jeesus on ainoa pelastus jonka kautta pelastuu ja pääsee taivaaseen.

Niin se on Jumalan säätämä pelastus. Se tarkoittaa että Jeesus on meidän jokaisen ainoa pelastus. Jeesuksen nimi tulee siitä että Jeesus on Herran pelastus ja Pelastaja.

Room. 10:8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään."



Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

Tämä Raamatun kohta kertoo ettei voi pelastua ilman Jeesusta. Jeesus on jokaisen ihmisen ainoa mahdollinen pelastus.



Pitää sanoa jokaiselle ihmiselle siitä pelastussanomasta vaikka se tuntuu ihmisistä järjenvastaiselta kuulla pelastussanoman. Olen keskustellut kavereiden kanssa ja huomannut että viisautta arvioidaan enemmän ja siitä syystä olen huolestunut. Koska pelastus ei ole kiinni ihmisten viisaudessa. Tokihan terve maalaisjärki on hyödyllistä mutta kyllä sen kanssa tajutaan tarvitsevan pelastuksen ja sisimmässään tietää että Jeesus on ainoa pelastus niin annetaan elämän Hänelle ja käydään seurakunnassa missä otetaan vastaan totuutta eli Raamattua. Silloin siellä on Jeesus keskenään ja silloin se on oikea seurakunta kun ymmärretään Raamattua oikealla tavalla. Siellä ei saarnaa pelkästään liturgiaa kuten kirkossa yleensä tehdään vaan tuodaan esille kaikki Sanan totuudet. Totuuden tunteminen tekee vapaaksi kaikista ja usko ojentautuu terveellä tavalla Jeesusta kohtaan.

Raamattu sanoo; kuinka voi pyytää Herralta mitään, ellei usko Häneen? Ja kuinka voi uskoa Häneen, ellei ole koskaan kuullut Hänestä? Kuinka voi kuulla Hänestä jollei kukaan kerro Hänestä? Kuinka sitä julistetaan, ellei ketään lähetetä? Juuri tästä Raamattu puhuu sanoessaan; kuinka tervetulleita ovatkaan ne, jotka tuovat Jumalan hyvän pelastussanoman ihmisille. Kaikki ei ota hyvää pelastussanomaa vastaan. Herra, ketkä uskoo meidän saarnaa?, kysyi profeetta Jesaja. Hyvä pelastussanoma Kristuksesta, sen kuuleminen, synnyttää uskon.

Room. 10:12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."
14 Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?

15 Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!"
16 Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"
17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

Siitä varoituksen sanasta vielä... Raamatun kohdat puolesta kertokoon itse mitä siru on.

Ilmestyskirja:
13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

16:2 Ja ensimmäinen lähti ja vuodatti maljansa maan päälle; ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita niihin ihmisiin, joissa oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa.

19:20 Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.


Mutta se pelastussanoma voi tuntua ihmisistä järjenvastaiselta. Raamatun mukaan ristin sanoma ja pelastussanoma tuntuu järjenvastaiselta niistä, jotka menevät kadotukseen mutta ihmiset, jotka näkevät tässä sanomassa Jumalan pelastavan voiman, pelastuvat. Sanoma rististä ja Jeesuksesta evankeliumina on Jumalan voima pelastukseksi.

:bible:
1Kor. 1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.


Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.


Matt. 11:25 Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.


1Kor. 2:5 ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.

Room. 1:16 Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.


Rukoillaan Herralta rohkeutta, viisautta, ja oikeita sanoja viemään pelastussanoman ja varoituksen sanat ihonalaisesta sirusta ihmisille! :prayer4:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Mikä on pedon merkki?

ViestiKirjoittaja Teofilus » 03. Joulu 2021 09:23

Pedon merkki otetaan oikeaan käteen tai sen otsaan, jos vaikka jollakin ei olisi käsiä. Pedon merkki liittyy maksamiseen ja ostamiseen, joten se on jonkinlainen maksuväline. Kyseeseen voisi tulla ihoalainen etäluettava mikrosiru, jossa on luottokorin numero ja elektronisen valuutan lompakko. Pedon merkissä on Antikristuksen nimi tai sen luku 666, joka on todennäköisesti kirjoitettu siruun elektronisesti. Kuten valuuttojen seteleissä ja kolikoissa on yleensä jonkin valtiopäämiehen kuva tai nimi, niin pedon merkissä Antikristuksen nimi, koska hän on silloin maailman hallitsija 3,5 vuotta.

Pedon merkin teknologia näyttää tältä:

https://yle.fi/uutiset/3-9740226

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/913d932d-fc51-448a-a93d-130fa2723337

https://youtu.be/yHKukvQKHXg?t=12

Monet rokotteet otetaan yleensä vasempaan olkapäähän tai pakaralihakseen, joten rokote ei voi olla mitenkään pedon merkki. Rokotelääkkeessä ei ole myöskään mikrosiruja eikä se muutenkaan liity mitenkään maksamiseen vaan kulkutaudilta suojautumiseen. Rokotteen voi siis huoletta ottaa, koska se ei edes voi olla pedon merkki. Minäkin olen saanut kaksi Pfizerin rokotetta. Koronapassin QR-koodissa ei ole pedon kuvaa eikä lukua 666, vaikka jotkut sellaista somessa väittävät.

Johanneksen ilmestys 13:
15 Se on saanut vallan antaa pedon kuvalle hengen, niin että kuva jopa kykenee puhumaan, ja se on myös saanut vallan tappaa kaikki, jotka eivät kumarra pedon kuvaa.
16 Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin.
17 Kenenkään ei ole lupa ostaa eikä myydä mitään, ellei hänellä ole tätä merkkiä, joka on pedon nimi tai sen nimen luku.
18 Tässä vaaditaan viisautta. Se, jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen lukuarvon: se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi.

Jerusalemiin tulee temppeli, jonka alusta lukien ensimmäiset 3,5 vuotta temppelissä on 144000 juutalaista rukoilemassa ja kumartamassa Herraa. Tämä ei ole vielä Antikristuksen aikaa vaan vasta sen jälkeen.

Johanneksen ilmestys 11:
1 Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat.
2 Temppelin ulompaa esipihaa älä kuitenkaan lue mukaan, jätä se mittaamatta, sillä se on annettu vieraiden kansojen haltuun. Ne polkevat pyhää kaupunkia neljänkymmenenkahden kuukauden ajan.

Johanneksen ilmestys 14:
6 Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
7 Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".

Kun Herran kirkkaus ja 144000 juutalaista poistuvat temppelistä, Antikristusta pidättävä tekijä poistuu. Sen jälkeen Antikristus tulee kauhistuksen siivillä temppeliin seuraavaksi 3,5 vuodeksi, lopettaa uhraamisen ja väittää olevansa jumala. Tämä tapahtuu viimeisen 7-vuotiskauden puolessa välissä. Silloin Antikristus ei salli muiden uskontojen harjoittamista temppelissä, vaan vaatii kaikkia kumartamaan yksin häntä ja ottamaan myös pedon merkin. Kun Herra Jeesus palaa 7-vuotiskauden lopulla Antikristus kukistuu.

Daniel 9:
27 Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin; ja hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse."

Daniel 11:
37 Hän ei välitä isiensä jumalista, ei naisten lempijumalasta eikä muistakaan jumalista, vaan ylvästelee kaikkia vastaan.
38 Sen sijaan hän kunnioittaa vuorilinnojen jumalaa; tuota jumalaa, jota hänen isänsä eivät ole tunteneet, hän kunnioittaa kullalla ja hopealla, kalliilla kivillä ja ihanilla lahjoilla.

Johanneksen ilmestys 13:
5 Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.
6 Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.
7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
Viimeksi muokannut Teofilus päivämäärä 03. Joulu 2021 22:30, muokattu yhteensä 2 kertaa
Avatar
Teofilus
 
Viestit: 44
Liittynyt: 23. Syys 2021 10:16

Re: Pedon merkki

ViestiKirjoittaja Mariini » 03. Joulu 2021 20:40

Herran kirkkaus (eli Jumala?) temppelissä, jossa uhrataan eläimiä ja 144000 tuhatta juutalaista ovat pidättäjä?

Kuulostaapa hieman samalta, kuin tässä ketjussa.
https://uskonaskel.foorumi.eu/viewtopic ... &start=100
Avatar
Mariini
 
Viestit: 143
Liittynyt: 10. Syys 2018 21:04

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa