Yhteinen rukoilu - väärät istutukset pois syvästä sydämestä

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Yhteinen rukoilu - väärät istutukset pois syvästä sydämestä

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 22. Helmi 2021 21:01

*
Rauhaa! Olisi kysyttävää jos ylläpidolle sopii. Ajattelen jos me yhdessä sovitun ajan mukaan rukoilemme ja pyydämme Herralta apua ja voimaa pääsemään eroon kaikista vääristä istutuksista, jotka ovat kiinni syvässä sydämessämme eikä omin voimin voi päästä eroon niistä. Te voitte ehdottaa mihin aikaan ja milloin yhteinen rukoilu sopii. Jos teillä on iltavuoro, voi yhdessä rukoilla päivän aikaan toisen sovitun ajan mukaan, siis kaksi sovittua rukoilun aikaa päivällä ja illalla erikseen. Tässä on sähköposti osoite vaisuliini@gmail.com niin voitte lähettää s-postiviestin ja ehdottaa mikä aika ja milloin sopii. Niin sitten laitan tänne sovitut ajat päiväksi ja illaksi.

:prayer4:

Ei tartte kertoa tarkalleen yksityisistä vääristä istutuksista, minkänimisiä ongelmia ne on. Jumala niistä kaikista tietää ja tietää hiuksemme määrätkin. Minullakin on omat väärät istutukset ja kaikki kamppailut. Herra myös tietää teidän kaikki väärät istutukset ja kamppailut.


Matt. 18:19
Vielä minä sanon teille:
jos kaksi teistä maan päällä
keskenään sopii
mistä asiasta tahansa,
että he sitä anovat,
niin he saavat sen
minun Isältäni,
joka on taivaissa.


Minulle sopii milloin tahansa vaan kunhan teidän ajasta riippuu milloin teille sopii. Niin sitten samaan sovittuun aikaan, joko päivän ja illan aikaan erikseen, kokoonnumme yhteen ja hiljenemme ja rukoilemme ja pyydämme Herralta apua ja voimaa pois kaikista vääristä istutuksista jotka ovat kiinni syvässä sydämessämme.

Image

:prayer4:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7940
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Yhteinen rukoilu - väärät istutukset pois syvästä sydäme

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Helmi 2021 23:10

*
Ensi maanantaina 1.3. klo 18.oo - hiljainen ja yhteinen rukoilu. Olen myös yhtä aikaa mukana toisessa sopimusrukouksessa FB:ssa, siis samalla tavalla kuin täällä. Ei tartte antaa jotain merkkiä itsestä. Tämä on vain äänetön ja hiljainen yhteinen rukoilu sopimusrukouksen mukaan.



Mitä vääriin istutuksiin tulee; ei tartte mitään mainita, minkänimiset ongelmat ovat kiinni syvässä ja haavoitetussa sydämessä. Herra yksin tietää ja myös hiustemme määrätkin. Ne väärät istutukset voi olla esimerkiksi vääränlaistä pelkoa tai vääränlaisia pelkoja, sisäistä patoutuneisuutta, ylpeitä ajatuksia, vääriä taipumuksia, vääriä lohtuja, vääriä synnillisiä tottumuksia jne jne.... pitkä lista.... Ne voi olla syvässä ja haavoitetussa sydämessä tiedostamattomasti kun yksin Herra tietää kaikki asiat.

Muistui yksi näky. Sain näyn eräältä uskovalta kun silloin me olimme rukouskokouksessa. Näyn mukaan seinässä on halkeamia että Jumala tulee korjaamaan seinää kunnes se on niinkuin uusi ja valkoinen seinä jos muistan oikein. Siitä on kauan ajat sitten kun viimeksi sain sen näyn. Se tarkoittaa että Jumala näkee sisäisen huoneen halkemaa seinää jonka ihminen ei itse voi nähdä. Olin itse tiedostamaton niin silloin sain tämän näyn.



Kun muutama on paikalla sopimusrukouksen mukaan, silloin Jeesus on läsnä. Sopimusrukous 'kaikki väärät istutukset ja kamppailut pois'. :prayer4:

Matt. 18:20 Sillä missä kaksi tahi
kolme on kokoontunut minun nimeeni,
siinä minä olen heidän keskellänsä."

Matt. 18:19 Vielä minä sanon teille:
jos kaksi teistä maan päällä
keskenään sopii mistä asiasta tahansa,
että he sitä anovat, niin he saavat sen
minun Isältäni, joka on taivaissa.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7940
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Yhteinen rukoilu - väärät istutukset pois syvästä sydäme

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 01. Maalis 2021 19:01

*


:prayer4:

Image

No ajattelen laittaa elävän uutisen käännöksen, siinä on Jaak. 1:2-8 ja mitä niissä kohdissa tarkoittaa. Lohdullisinta, mitä siinä luetaan, eikö?!? :thumbup:

Image
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7940
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 116 vierailijaa