Varoituksia lopusta (koettele)

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Varoituksia lopusta (koettele)

ViestiKirjoittaja onefortruth » 30. Joulu 2020 21:49

http://seekingtruth.simplesite.com/ Tässä ensinnäkin näitä aiempia Jeff Byerleyn saamia profetioita suomeksi käännettyinä.

Sitten tässä tämmöinen uusi, joka oli tullut 27.12. nyt eli 2 päivää sitten.

https://holyspiritwind.net/2020/12/be-r ... ut-notice/

Tässä oon koettanut kääntää sitä itse, tuo ei ole mun blogini siis minkä linkkasin vaan erään toisen. Luulen, että hänellä saattaa hyvinkin olla työn aila kääntäminen jo.
Voin laittaa oman käännökseni myös tänne, kunhan saan sen naputeltua koneelle.

Olen kuullut monenlaisia profetioita viimeaikoina, mutta tämä ja jokunen muukin sanoma tuntuu oikealta ja aidolta. On myös sellaisia kuten eräs Chris, jonka profetiat töksähtää kuin kivi edessäni. Eräs suomalainen kundi kovasti jakaa hänen juttujaan sivullaan rapsodia.
Sanoisinko, että jo ekan kuultuani töksähti kovasti, koska olen menestysteologiankin lähellä käynyt ja siltä se kuulostaa vankasti.
Vielä toisenkin kuuntelin siltä todetakseni että ei tää ole todellakaan Jumalasta.
Sellaista mietintää tällä kertaa.
onefortruth
 
Viestit: 194
Liittynyt: 12. Joulu 2010 09:20

Re: Varoituksia lopusta (koettele)

ViestiKirjoittaja Mariini » 30. Joulu 2020 23:25

Vilkaisin tuota ensimmäistä linkkiä, lukaisin vähän. Tökkii..
Siellä oli esim. tämmöistä:

Hän ei ole kumpaakaan, hän on vain näyttelijä, pelinappula, joka näyttelee sitä roolia, joka hänelle annettiin niiden toimesta, jotka ovat hänen yläpuolellaan. Hän on ollut kokoajan ja on yhä vihollisen suuren suunnitelman rikoskumppanina. Häntä on kontrolloinut taustalta se, joka palaa pian maailman näyttämölle, eli Barack Hussein Obama, lopullinen antikristus. Trump otetaan pois vallasta ja myös dollari romahtaa, minkä seurauksena koko maailman talousjärjestelmä romahtaa, sillä Amerikan dollari on ollut sen johtotähtenä. Tämä romahdus antaa tilaa uudelle globaalille digitaaliselle valuutalle, minkä Obama ja hänen merkkinsä tulee tuomaan voimaan.


Tuota, en oikein usko, että Barack Obama on antikristus.
Avatar
Mariini
 
Viestit: 143
Liittynyt: 10. Syys 2018 21:04

Re: Varoituksia lopusta (koettele)

ViestiKirjoittaja Mariini » 31. Joulu 2020 00:08

Aika paljon kaikenlaista juttua, en tiedä, onko kaikkea suomennettu oikein, mutta
mitenkähän se historia meni, kun tuolla oli tämmöinenkin juttu yhdessä profetiassa

Yhdysvallat aloitti toisen maailmansodan vastaavalla tavalla valheellisen, itse aiheutetun hyökkäyksen seurauksena (Pearl Harbor) ja tulee samalla lailla astumaan kolmanteen maailmansotaan.


:think2:
Avatar
Mariini
 
Viestit: 143
Liittynyt: 10. Syys 2018 21:04

Re: Varoituksia lopusta (koettele)

ViestiKirjoittaja Juhani » 31. Joulu 2020 02:01

Jo pelkästään se, että pastori Chris pitää kokouksia yhdessä Benny Hinnin kanssa saa ihokarvani pystyyn ja hengellisen varoitussireenini varoituvalot päälle.... :wise3:
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 21 vierailijaa

cron