PedonMerkkejä on ollut aiemminkin

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

PedonMerkkejä on ollut aiemminkin

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 18. Joulu 2020 23:06

Eräs saarnasmies jonka tunnen piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkältä ajalta LIVE:nä kertoi että näitä "pedonmerkkejä" on ollut jo keskiajallakin olemassa.. Eräässä ajassa jos ei suostunut kumartamaan paavin kuvaa , henkilö asetettiin bullaan ja siltä kiellettiin kaupankäynti kokonaan.. Jossain aikakaudessa jos kumarsi Keisaria, sai siitä todistuksena leiman oikeaan käteensä, että henkilö on tunnustanut keisarin "herrakseen" Jos ajatellaan näin ja varmaankin onkin että kristittyjä vihaavat tahot osaavat ja saavat myös raamatun käsiinsä ja keksivät sieltä keinoja uskovien kiusaamiseen? Voitaisiinko siis luoda "harhautuspedonmerkkejä" jne.. ja muita kiusallisia harhautuksia.. eikö vihollistaho voisi ennemminkin tehdä kaikkensa että Raamatun profetia nimenomaan EI toteutuisi?? :o :shock: :o
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: PedonMerkkejä on ollut aiemminkin

ViestiKirjoittaja Maaret » 19. Joulu 2020 12:16

Miten niin ? Vihollistahonhan tärkein intressi on viedä ihmisiä kadotukseen joten miksi ei petoja kumarrettaisi joka vuosisata.
Me olemme vain täällä lännessä saaneet niin kauan nauttia rauhasta, että kaikenlainen vaino ja tappaminen on vierasta eikä sitä haluta uskoa todeksi edes silloin kun se on lehtien otsikoissa joka päivä.

Kommenttiasi on vaikea tulkita jotta siihen osaisi vastata. Mitä siis oikein haluat sanoa. Oletko uskovainen vai uskovaisten haukkuja?
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: PedonMerkkejä on ollut aiemminkin

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 19. Joulu 2020 12:46

Täällä INTERNETISSÄ tuntuu joka puolella menevän riitelyksi näköjään siksi PÄÄTÖS: Diaarinumero 777 osaltani

EN KÄSITTELE enää tästä eteenpäin uskonasioita INTERNETISSÄ enää lainkaan vaan käsittelen KAIKKI Hengelliseen elämään ja uskoon liittyvät asiat LIVENÄ kasvokkain kontaktissa ihmisten kanssa. STOP
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: PedonMerkkejä on ollut aiemminkin

ViestiKirjoittaja pekka » 19. Joulu 2020 12:50

Kirjoita vain jatkossakin tuomarisimson777 täällä. Mielipiteitä kaivataan, sinunkin, ihan varmasti. Jumalan siunausta ja varjelusta sinulle.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: PedonMerkkejä on ollut aiemminkin

ViestiKirjoittaja Maaret » 19. Joulu 2020 12:59

Jaaha joku tykkäsi taas loukkaantua.

Minä kysyin asiaa koska haluan ymmärtää mitä kirjoittaja tarkoitti enkä aloituksesta ymmärrä.

Yleensä kun joku väittää että "tätähän on ollut aina ja tätä on aina tapahtunut" niin motiivi on nimenomaan väittää ettei Ilmestyskirja toteudu nyt eikä koskaan.
Mutta jos ei halua jatkaa aiheesta niin ei sitten.
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: PedonMerkkejä on ollut aiemminkin

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 20. Joulu 2020 13:10

:( :( :( :( Mulla kun meni hermot kun kaikkialla vaan riidellään nykyään.. Mä olen seurannut myös uskosta osattomien juttuja näistä ja myöskään ne jotka eivät Herrasta välitä mitään , jättävät rokotteen otamatta.. Mutta vaikka PedonMerkkejä olisi 1000kertaa historian aikana niitä ei pidä ottaman.. AntiKristushan tulee, mutta jo ennen sitä on muita antikristuksia lähtenyt maailmaan.. Voivatko Ilmestyskirjan profetiat toteutua monta kertaa? vai van yhden kerran? :think2: :think2: :think2:
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: PedonMerkkejä on ollut aiemminkin

ViestiKirjoittaja Maaret » 20. Joulu 2020 19:36

Kokonaisuudessaan ne varmaan toteutuu vain kerran mutta rohkaisua ja neuvoa siitä voi löytää varmaan moneen elämän historiavaiheeseen.

Samoin kuin vaikka Danielin kuvapatsas. Jos se olisi pedonkuva eli epäjumalan kuva niin samoin siitä kerrottiin ettei Jumalan palvelijat suostuneet sitä kumartamaan. Ja se on meille ohje.

Ehkä Ilmestyskirja annettiin sen takia että lopullinen pedontilanne tulee olemaan vakavasti joko tai. Silloin ei enää käy kompromissit kuten ehkä vielä nykyään.
Maailma ikäänkuin pakotetaan valinnan eteen jossa jokaisen on pakko valita kumman haluaa, Jeesuksen vai pedon.
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: PedonMerkkejä on ollut aiemminkin

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 21. Joulu 2020 11:50

Jotenkin näin minäkin sen näkisin.. Lopunajan vitsaukset seuraavta myös aika tarkkaan aikanaan Egyptissä tapahtuneita.. Heinäsirkat,vesi vereksi,paiseet,rakeet,
Raamatussa onkin viitteitä kaiken aikaa ilmestyskirjassa 2.Mooseksen kirjaan.. voimme ikäänkuin historian esikuvista jotka jo tapahtuneet - ammentaa nykyhetkeen ymmärryst=) IHANAA JOULUA :hearts: :hearts:
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 38 vierailijaa