Syntymättömät lapset antikristuksellisella ajalla

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Antikristillinen aika

ViestiKirjoittaja Linnea » 30. Heinä 2020 15:36

vaisuliini kirjoitti:*
Kai sopii muuttaa tuon otsikon "antikristilliseksi ajaksi"? :?: Koska on muita asioita jotka eivät liity lasten synnyttämiseen.

Minua mietitytti miten ruokaa säilytään kun ei ole sähköä antikristillisenä aikana. Sain eräältä uskovalta ohjeen miten tehdä sellaiseksi ruokasäiliöksi. Se on maakellari. Niin ajattelen kans laittaa tänne myös. Sen rakentamiseen ei kuulemma tarvita rakennuslupaa vaan ns. toimenpidelupa riittää. Mutta se riippuu omasta paikallisesta kunnasta, koska luvan tarve vaihtelee kunnittain. Mietin, pitäisikö selvittää ennen antikristillistä aikaa paikalliselta rakennusviranomaiselta ennen rakentamisen aloittamista?! :think:

No minun mummo kertoi, että hänen suvulla on ollut tapa säilyttää ruokaa kaivon sisäpuolella niin ruoat on hyvin säilynyt. Ajattelen laittaa yhden linkin tänne. Siinä kerrotaan että kellaripaketti on edullinen ja helppo tapa rakentaa.

https://www.suomela.fi/maakellari-kylmasailytysta-ilman-sahkoa/


Tässä olisi ketju "Miten valmistautua lopun aikoihin?" :) viewtopic.php?f=2&t=666
Linnea
 
Viestit: 182
Liittynyt: 28. Syys 2017 15:48

Syntymättömät lapset antikristuksellisella ajalla

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 31. Heinä 2020 09:28

Linnea kirjoitti:
vaisuliini kirjoitti:*
Kai sopii muuttaa tuon otsikon "antikristilliseksi ajaksi"? :?: Koska on muita asioita jotka eivät liity lasten synnyttämiseen.

Minua mietitytti miten ruokaa säilytään kun ei ole sähköä antikristillisenä aikana. Sain eräältä uskovalta ohjeen miten tehdä sellaiseksi ruokasäiliöksi. Se on maakellari. Niin ajattelen kans laittaa tänne myös. Sen rakentamiseen ei kuulemma tarvita rakennuslupaa vaan ns. toimenpidelupa riittää. Mutta se riippuu omasta paikallisesta kunnasta, koska luvan tarve vaihtelee kunnittain. Mietin, pitäisikö selvittää ennen antikristillistä aikaa paikalliselta rakennusviranomaiselta ennen rakentamisen aloittamista?! :think:

No minun mummo kertoi, että hänen suvulla on ollut tapa säilyttää ruokaa kaivon sisäpuolella niin ruoat on hyvin säilynyt. Ajattelen laittaa yhden linkin tänne. Siinä kerrotaan että kellaripaketti on edullinen ja helppo tapa rakentaa.

https://www.suomela.fi/maakellari-kylmasailytysta-ilman-sahkoa/


Tässä olisi ketju "Miten valmistautua lopun aikoihin?" :) viewtopic.php?f=2&t=666


Kiitos, Linnea siitä ketjusta. Juuri se on oikea ketju joka liittyy antikristukselliseen aikaan. Minun pitää siirtää se juttu siihen ketjuun. :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Syntymättömät lapset antikristuksellisella ajalla

ViestiKirjoittaja roosa » 20. Kesä 2021 16:38

vaisuliini kirjoitti:
roosa kirjoitti:Minä uskon että vauvat ja pienet lapset menevät taivaaseen aina, Jumala rakastaa lapsia. Mutta minä uskon myös, että sitten kun antikristus hallitsee näkyvästi maailmaa maailmanjohtajana, niin vain harvat ja valitut ihmiset saavat täällä lisääntyä luvan kanssa.


Miten voi synnyttää ilman kätilöä? Anteeksi, nolottaa kysyä kun mietityttää kätilön juttu koska ilman sirutusta ei voi mennä synnytysosastolle....

Roosa kirjoitti:Nythän Dr. Fauci jo lausui joku aika sitten Amerikassa, että voi olla että enää ikinä ei kätellä tämän koronan takia?!? Jos ei kätellä, niin tuskin halataan tai pussataan tai muutenkaan ollaan läheisessä kanssakäymisessä. Miettikää millainen maailma on tulossa. Kaikki läheisyys joka kuuluu ihmisyyteen kielletään 'Yhteisen hyvän nimissä' ettei korona tai muut taudit tartu.


Sinä mainitsit pussamisen niin nolottaa kysyä voiko riskiryhmään kuuluva ihminen pussata töissä käyvää omaa aviopuolisoa?

Ehkä nämä vauvat jotka syntyvät antikristuksen ajalla kasvavat ja kehittyvät keinokohduissa jossain laitoksissa?? Onko koko sairaaloitakaan enää antikristuksen ajalla? Ehkä kaikki sairaudet ja ikääntyminen 'voitetaan' tieteen ja tekniikan (rokotukset ym. lääkkeiden, transhumanismin) avulla. Sairaudet ja vanheneminen kuuluvat ihmisen normaaliin elämään. Taivaassa sitten ei ole enää kipua ja tuskia ja murhetta. Jeesus kantaa sairauksienkin läpi kun Häneen turvaamme.

Juuri äsken luin artikkelin, että Kiinassa nuorille aviopareille annetaan mahdollisuus ottaa 3-vuotias Baby Sophia tai Baby Einstein AI Humanoid
robotti kotiaan kasvamaan ja kehittymään, että ihmiset oppivat tuntemaan humaaniutta robottia kohtaan ja että robotti mm. kasvaa fiksummaksi päivä päivältä kun on tekemisissä ihmisten kanssa. Tämän projektin takana on Hanson Robotics CEO ja Unesco YK Agenda 2030. Elämme hulluja aikoja, kannattaa ottaa Jeesus vakavasti! Tuossa koko artikkeli 'The Times of Israel' -lehdestä: https://blogs.timesofisrael.com/young-c ... -humanoid/

p.s. Kun skrollaa sitä artikkelia alaspäin, näkee kuvan tällaisesta 'vauvasta'.. Aika pelottava, etten sanoisi!!
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa