Koronavirus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Jansku » 05. Joulu 2020 03:04

Janne K
Jansku
 
Viestit: 40
Liittynyt: 15. Marras 2013 14:13

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 10. Joulu 2020 20:38

Onkos tuo nyt vain Ranskan suunnitelma? Entäs SUomen suunnitelma?
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Maaret » 11. Joulu 2020 13:47

Kaisla kirjoitti:Meidän työpaikalla ei maskitauot onnistu, ne on pakollisia koko ajan.Tauot on lyhyitä eikä ulos saa lähteä kuin ruokatunnilla jos ehtii. Yleensä ei ehdi ruuan jälkeen.


Jos työnantaja ei noudata lakia ei työntekijänkään kannata noudattaa työnantajan laittomuuksia.
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Maaret » 11. Joulu 2020 13:52

Todellakin alkaa kuulostaa Paavolan puheet myrkkykauppiaista ajankohtaisilta.

Itse olen tottunut vuosien varrella maskeihin koska tarvitsen niitä hiekkapölyn takia ja nastarenkaiden levittämän asfalttipölyn takia. Joka kevät on ollut hengitusvaikeuksia niiden pölyjen takia, joten sympatiaa ei löydy nykyisille ongelmille.

Jo pelkkä maskin kuivattama hengitysilmakin tekee hengittämisen vaikeaksi.
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 11. Joulu 2020 21:12

Niin MITEN SE NYT ON? ????Siis joka ottaa rokotteen - MENEE TULISEEN PÄTSIIN? ????
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Juhani » 13. Joulu 2020 13:09

tuomarisimson777 kirjoitti:Niin MITEN SE NYT ON? ????Siis joka ottaa rokotteen - MENEE TULISEEN PÄTSIIN? ????


Covid 19- rokote ei ole pedon merkki. Se ei ole myöskään mikään maksuväline, jolla rokotetut voisivat ostaa tai myydä. Rokotteen ottaminen ei ole tuomio helvettiin, mutta se voi johdattaa ja eksyttää uuteen maailmanjärjestykseen, muihin vastaaviin lisärokotuksiin, ihmisten täydelliseen identiteetin valvontaan ja lopulta pedon merkin hyväksymiseen. Myöskään rokotteen kaikkia haittavaikutuksia ei vielä riittävästi tunneta. Uskon komplikaatioiden tulevan useimmille täytenä yllätyksenä.

Uuden Testamentin (Ilm.18:23) kreikan sana farmakeia lääkkeen käyttö, myrkyn sekoitus, taikuus, noituus ja velhous (Novum, strong #5331)
Farmakeia on oikein käytettynä lääke, väärin käytettynä ja väärissä käsissä lääkemyrkkyä, sekä noituutta ja velhoutta.

Tutkiessani tarkemmin rokotteen taustoja; sen rahoittajia, kauppiaita ja valtiaita (WHO, Bill Gates, Soros ym), niin en voinut olla huomaamatta myöskään puun mätiä hedelmiä, sekä sitä mihin suuntaa tämä kaikki johtaa.
Itse olen saanut rukous vastauksena yksinkertaisen ohjeen: ”älä ota sitä!”
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 13. Joulu 2020 20:55

Mä ole myös tutkittuani tullut siihen tulokseen rokotteesta: Että se ei identifioidu keneenkään henkilöön joka Peto on, eikä siihen liity mitään kumarrettavaa kuvaa jota käskettäisiin kumartamaan.. :think2: :think2: Pitää siis mun mielestä nämä 3 toteutua eikä vain yksi niistä

1:PETO itse eli se 666-henkilö
2.PEdon kuva jolla on henki jota pitää kumartaa
3.Pedon merkki jota ilman ei voisi ostaa taikka myydä
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 14. Joulu 2020 09:39

*
Olen vähän hämilläni. Koska katsoin yhtä videota. En muista, mikä video kyseessä oli. Siinä sanottiin että rokotteen kanssa piti hakea patentin ja patentin koodi oli 060606 eli se on 666, pedon luku. Oli yksi juttu joka on paljon keskusteltu tv-uutisissa. Se oli jotain joku uudistus. En paljoa seurannut siitä mutta oli pätkä siitä jutusta että uusi henkilökortti on tulossa, syntymäaika ja sukupuoli otetaan pois ja sen sijalle pelkkä numero. Minulle tuli mieleen ihmisen luku. Ne tuntuu viittaavan uuteen maailman järjestykseen eli pedon valtakuntaan.

Sitten törmäsin yhteen kuvaan, jonka mukaan rokote on merkki 666. Kysyin saako kopsata sen kuvan. Minulle vastattiin ettei tiedetä kenen se kuva on. Luulen että se on kulkeutunut eräältä ulkomaalaiselta uskovalta. Laitan tänne se kuva. Koetellaan kaikki Sanalla.

Image

Psalmi 91 luvun mukaan Herra on luvannut suojella omia tauteilta, kunhan otetaan vaarin Herran kärsivällisyyden Sanasta eli Jumalan Sanoista ja käskyistä. Niin Herra suojelee ja pelastaa omia [Ilm. 3:10].

Ilm. 3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

Ei kannata seurata omaa mieltään, se vie tuhoon. Ei itse voi vääntää oman mielen mukaan valheesta totuudeksi eikä voi pyhittää valhetta totuudella. Kaikki valheet ovat omaksi tuhoksi. Ei voi palvella kahta herraa. Vain yksi oikea tie vie perille ja siinä saa kohdata oikeaa Jeesusta.

Matt. 12:49 Ja hän ojensi kätensä opetuslastensa puoleen ja sanoi: "Katso, minun äitini ja veljeni!
12:50 Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini."

laulun sanat kirjoitti:
Armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta;
suora ja tasainen tie Vapahtajaan päin peittämättömin
kasvoin lähestyen kohtaamme Herraa Jeesusta armossa ja totuudessa.


Pidetään huolen jokapäiväisestä Raamatun lukemisesta ja syömisestä siitä Raamattua niinkuin elämän leipää. :bible:

Täsäs olisi pari videoa; videon kesto noin 15 minuuttia. Siinä Markus Sainio puhuu. Voi hyvin - Kristuksessa!

Raamatun lukeminen (kesto noin 15 min)
https://oneway.tv/fi/video/EsYeV3975no

Rukoileminen (kesto noin 15 min)
https://oneway.tv/fi/video/YqJLlF3rBd4
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Maaret » 16. Joulu 2020 10:13

Mäkään en oikein ymmärtänyt tuota patenttijuttua. Kaikkihan hakee patentin omiin keksintöihinsä mutta oliko tuossa se ongelma että patentti olisi haettu etukäteen?
Eli joku tiesi etukäteen että tällainen virus tulee leviämään?

Toisaalta mua ei enää varsinaisesti "ahdista" nämä syyt koska seuraukset on kerrottu etukäteen Raamatussa. Mä ajattelen ennemminkin että tapahtuisivat nopeammit jottei täällä tarvii vielä satoja vuosia kitua vaan että Jeesus jo tulisi tuomaan paratiisin maanpäällä. Ei tarvitsisi enää lasten joutua tapetuiksi ja raiskatuiksi kun tämä pahuus saisi pian lopun.
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 16. Joulu 2020 21:06

https://www.youtube.com/watch?v=WWzX-CikZAs

Tässä on PatentinHakua jota tarkoitatte?
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa

cron