Koronavirus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja mot » 28. Kesä 2020 09:29

toni t kirjoitti:Äänite Juha Ahvion (teologian tohtori, dosentti) haastattelusta 24.6.2020, joka koski hänen uutuuskirjaansa "koronavirus, globalismi ja pedon merkki". Käsiteltäviä kysymyksiä ovat: keitä ovat globalistit ja mitä he tavoittelevat? Onko uusi maailmanjärjestys vain salaliittoteoria? Miten koronavirus ja globalismi liittyvät yhteen? Mikä on koronaviruksen alkuperä? Onko koronavirus luonnollinen vai ihmisen manipuloima? Miten Raamatussa kuvattu pedon merkki liittyy aiheeseen? Miksi kristittyjen tulee olla tietoisia näistä asioista?


Juha Ahvion kirjoituksissa on mukana voimakas poliittinen mauste. Ahvion teoria koronaviruksen alkuperästä perustuu suurelta osin erilaisilla uhkakuvilla spekulointiin ja poliittiseen näkemykseen. Varsinaista näyttöä ei ole. Se on kuitenkin selvää, että Kiinan koronavirustilastot ovat mitä ilmeisimmin ilmoitettu rankasti alakanttiin, mutta se asia on sitten ihan eri juttu.
mot
 

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 31. Heinä 2020 13:07

*
Rauhanmorotus pitkästä aikaan tämän ketjun kanssa. :pc:

No kai sopii kertoa, että olen odottanut seurakuntayhteyttä kun korona on mennyt ohi? Niin odotin sitä innolla mutta sain tietää, että uutisten mukaan elokuussa tulee koronaa pahempi kakkosaalto. :o :shock: :? Minä lannistuin ja into seurakuntayhteyttä (liveseurakuntaa) kohtaan romahti täysin. :cry: Mutta minusta tuntuu, että Jumala tulee puhdistamaan Hänen kansaa tällä tavalla. :roll:

Mutta minua huolettaa eniten se, että Jumalan kansa ei vielä tajua kääntyvän kaikista hapatuksista ja perinnäissäännöistä Herran puoleen parannuksenteon kautta. Jeesus nimitti hapatusta hapatukseksi, jota Hän kehotti välttämään. :shock: :? Hapatus tarkoittaa lisäystä, joka ei voi kuvata Jeesusta, eikä kirkasta ja korota Jeesusta. Se ei voi myös viedä perille pelastukseen [1Piet. 2:2]. Siksi Jeesus kehotti välttämään hapatuksiin liittyviä asioita.

Mutta tulin vähän surulliseksi, että koronan aikana Jumalan kansa ei näyttänyt kääntyvän pois kaikista hapatuksiin liittyvistä asioista Herran puoleen parannuksen teon kautta ja suru painaa mieltäni koska Jumalan kansan rakkaus näyttää suuntautuvan enemmän hapatuksiin liittyviin käsityksiin ja perinnäissääntöihin kohti. Samoin Jumalan kansan haluttomuus paljastuu ja osoittaa, ettei oteta vastaan rakkautta totuuteen voidakseen tutkia, onko asia näin. Siitä tulin surulliseksi. :cry:

Haluaisin kertoa pari juttua, mitkä liittyy hapatukseen. Kun eräänä päivänä Raamattua lukiessani huomasin, miten Jeesuksella oli tapana yhdistää kaikki Raamatun opetukset yhteen erottamattomasti toisista. Esimerkiksi, kun Jeesus puhui nimestä, joka on Isän, ja sen Hän on antanut Jeesukselle.

:bible:
Joh. 17:11 Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, että he olisivat yhtä niinkuin mekin.

Joh. 17:12 Kun minä olin heidän kanssansa, varjelin minä heidät sinun nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, ja suojelin heitä, eikä heistä joutunut kadotetuksi yksikään muu kuin se kadotuksen lapsi, että kirjoitus kävisi toteen.

Se tapa, miten Jeesus puhui yhdistämällä kaikki Raamatun opetukset yhteen, puhutti minua. Raamattu on täynnä yhdistäviä opetuksia eromattomasti toisista. Siten päädyin jumittumaan yhteen Raamatun kohtaan. Se on lähetyskäsky. Ensimmäinen tekstirivi kuulosti Jeesukselta itseltään, mutta seuraava tekstirivi ei kuulostanut Häneltä itseltään koska Hänellä oli aina tapana "yhdistää" kaikki Raamatun opetukset yhteen.

Minua alkoi vaivata se Pyhän Hengen nimi, joka on siinä lähetyskäskyssä. Koska Pyhän Hengen tehtävä on aina nostaa esille vain Jeesuksen nimen, joka on Isän, sen Isä on antanut Jeesukselle. Samoin Pyhän Hengen tehtävä on kirkastaa ja korottaa Jeesusta ja Hänen nimensä, muttei itseään koskaan korota. Niin seuraava tekstirivi ei kuulostanut Häneltä itseltään. Oli ilta, niin menin nukkumaan. Tuli uni, jossa ääni tuli ja sen tunnistin heti, että se oli Jeesuksen ääni.

Hän sanoi; ''Menkää ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni - kastamalla heitä Minun nimeeni'. Siten unesta herättyäni tuli ihan väkisin tosi paljon Raamatun kohtia mieleeni tulvaten ja näin, miten ne yhdisti toisiinsa vahvasti. Näin myös, kenen nimeä apostolit ja Paavali käyttivät. Laitan vain yhden Raamatun kohdan tänne esimerkiksi.

:bible:
Ap.t. 19:5 Sen kuultuaan he ottivat kasteen Herran Jeesuksen nimeen.

Sitten näin, miten Jeesus opetti rukouksen ja anomuksen kanssa Hänen nimeään. Laitan vain yhden kohdan esimerkiksi.

Joh. 15:16 Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.

Niitä oli paljon, kun ne tuli ihan väkisin mieleeni tulvaten. Siten tajusin ajatellen, että apostolit taisivat saada Jeesukselta alkuperäisen eli happamattoman (lisäämättömän) lähetyskäskyn ja he noudattivat siitä tehdessään kaikissa toiminnoissa kuten Raamatussa näkyy ihan selvästi, kenen nimeään he käyttivät kaikissa toiminnoissa.

:bible:
Kol. 3:17 Ja kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttansa.

2Tess. 1:12 että meidän Herramme Jeesuksen nimi teissä kirkastuisi ja te hänessä, meidän Jumalamme ja Herran Jeesuksen Kristuksen armon mukaan.

Minulle alkoi avautua se, kun Paavali sanoi, että hänen julistamansa evankeliumi ei ole ihmismielen mukaista [Gal. 1:11]. Että usko perustuu Jumalan voimana, jonka kautta saa Herralta avaamaa ymmärrystä kaikkiin happamattomiin Raamatun opetuksiin. Happamattomuus tarkoittaa lisäämättömyyttä. Raamatun mukaan happamattomuus on puhtauden ja totuuden happamattomuus [1Kor. 5:8], se kuvaa Jeesusta. Se kirkastaa ja korottaa Jeesusta. Se vie Jeesuksen yhteyteen ja vie perille pelastukseen [1Piet. 2:2]. Sanoma rististä on Jumalan voima, johon meidän usko perustuu. Siksi Paavali pidättäytyi pois ihmisten viisaudesta, joka tekee Jumalan voima voimattomaksi.

:bible:
1Kor. 2:4 ja minun puheeni ja saarnani ei ollut kiehtovia viisauden sanoja, vaan Hengen ja voiman osoittamista,
5 ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.
1Kor. 1:17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan - ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.

Meidän usko ei perustu ihmisten viisauteen - ohjaillen ja tulkaten Raamatun opetuksia, vaan Jumalan voimaan. Jos usko perustuu ihmisten viisauteen, se tekee Jumalan voima voimattomaksi. Oman luonnollisen ymmärryksen nojalla ohjailee itse kaiken - tulkaten Raamatun opetuksia ilman Jumalaa ja hyötyy omasta luonnollisesta ymmärryksestä, joka ohjataan itse kaiken, siinä menettää Jumalan voiman ja siksi se on ylpeydestä. Siitä Jumala on vastaan. Siksi tulee koronaa pahempi kakkosaalto, jolla Jumala puhdistaa omaa kansaa.

Se viittaa Raamatun kertomuksen mukaan vuoheen, joka puskee oman luonnollisen ymmärryksen nojalla. Sen takia Jumalan kansa alkaa jakautua, kuten nykyaikana näkyy käytännöllisesti Jumalan kansan keskellä. Jumala tulee kurittamaan koronaa pahimmilla tavalla, jollei kansa tajua kääntyä Herran puoleen ja hylätä kaikki hapatukset perinnäissääntöineen pois parannuksen teon kautta. Suru painaa vielä mieltäni.

Pidättäydyn itse pois siitä hapatetusta lähetyskäskystä ja erillisestä nimestä, joka tulee oman luonnollisen ymmärryksen nojalla, ja se tekee Jumalan Sanat tyhjäksi ja Jumalan voima voimattomaksi. Tunnen vielä pyhää Jumalan pelkoa Herran edessä ja ymmärrän, että Jumalan voimaa ei saa väheksyä. Ei saa koskaan väheksyä Jumalan voimaa.

Mutta jos joku on tietoinen Jumalan voimasta kaikella ymmärryksellä ja käyttää edelleen hapatettua lähetyskäskyä, se näyttää väheksyvän Jumalan voimaa, johon usko Paavalin mukaan tulee yksin perustua.

On hyvä olla nöyrä terveellä tavalla, niin Jumala avaa Hänen antamaa ymmärrystä kaikkiin happamattomiin Raamatun opetuksiin ja se Raamatun kertomuksen mukaan viittaa lampaaseen, joka nöyrtyy Jumalan Sanan eteen. Se erottautuu pois vuohesta, joka puskee oman luonnollisen ymmärryksen nojalla ohjaillen ja tulkaten itse kaiken Raamatun opetusten kanssa.



Rukoillaan ja myös Jumalan kansan puolesta silmänvoidetta, joka tarkoittanee Pyhää Henkeä, joka avaa ymmärrystä kaikkiin happamattomiin Raamatun opetuksiin ja että kansa olisi valmis hylkäämään kaikki hapatuksiin liittyvät opetukset perinnäissääntöineen.

Minua alkoi vierastaa pastorin tehtävä, koska vanhan liiton pappeuden lakiin kuuluva pappeus ei ole uuden liiton voimassa enää. Jumala asettaa vain paimenet, jotka tulee kaitsijan virasta, - ei papin ja pastorin virasta. Uudessa Testamentissa kerrotaan, että vanhan liiton pappeuden laki on vanhentunut pois ja siitä lähtien Jeesus on Melkisedekin järjestyksen mukaan ylipappi eli ylimmäinen pappi ja me kuninkaallinen papisto uuden liiton järjestyksen mukaan.

Rukoillaan myös sen asian puolesta, että Jumalan kansa alkaa ojentautua kaikella ymmärryksellä oikeaan suuntaan että Jeesus on seurakunnan yläpuolella ylipappi ja ylimmäinen pappi Melkisedekin järjestyksen mukaan ja me uuden liiton järjestyksen mukaan kuninkaallinen papisto.

Rukoillaan myös hapatetun ekumeenisen seurakuntakäsityksen puolesta, joka on hajaannukseksi Jeesuksen ruumiillista seurakuntaa vastaan että Jumalan lapsilla ykseydellinen seurakuntakäsitys alkaisi avautua oikeaan Sanan valoon. :idea: :bible:

:prayer4:



Tässä olisi pari linkkiä mitkä liittyy koronaa pahempaan kakkosaaltoon.

Hus-pomolta kylmäävä laskelma: Tällä vauhdilla koronan toinen aalto iskee jo 2 viikon päästä
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/2343750?fbclid=IwAR1hXFWxYE0i8MZ2GEqYcmuBpchNTzbJsy_BmJrxj5MGOUL3jE0h9Fs3DVs

Helsinki ja Vantaa valmiita mahdolliseen koronan kakkosaaltoon – "Jos toinen aalto tulee, niin koulujen sulkeminen voi tulla aika nopeastikin eteen"
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/2343887


JUMALATTOMUUS:

Haluaisin kirjoittaa vielä jumalattomuudesta. Raamatun mukaan jumalattomuus koskee niitä jotka noudattavat hapatuksiin liittyviä käsityksiä ja perinnäissääntöjä. Raamatun mukaan he ovat eksyneitä jumalattomia, vaikka he pitävät itseään uskovina Jeesukseen. Mutta heidän hapatuksiin liittyvät käsitykset ja perinnäissäännöt eivät VOI viedä Jeesuksen yhteyteen eikä voi viedä perille pelastukseen [1Piet. 2:2]. Raamatun mukaan jumalattomuus tarkoittaa, että luoputaan Jumalasta jumalattomuuteen. :wtf: :shock: :? Laitan tänne jumalattomiin liittyvät kohdat Raamatusta.

:bible:

Ps. 58:4 Luopuneita ovat jumalattomat äidin kohdusta asti, eksyneitä valhettelijat hamasta äidin helmasta.

Ps. 37:38 mutta luopuneet hukkuvat kaikki, ja jumalattomain tulevaisuus leikataan pois.

Ps. 119:155 Kaukana on pelastus jumalattomista, sillä he eivät kysy sinun käskyjäsi.

Ps. 18:22 Sillä minä olen noudattanut Herran teitä enkä ole luopunut pois Jumalastani, jumalattomuuteen.

Antakaamme pelastaa itsemme pois kaikista hapatuksiin liittyvistä käsityksistä ja perinnäissäännöistä mitkä vie jumalattomuuteen. Rukoillaan silmänvoidetta, joka on Pyhä Henki ja Hän avaa ymmärrystä kaikkiin happamattomiin Raamatun opetuksiin ottamalla vastaan rakkautta totuuteen voidaksemme tutkia, onko asia näin.

:prayer4: :hearts: :bible:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7926
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Tapani » 06. Elo 2020 16:11

Keräsin nopeasti median koronauutisoinnista koronaviruksen haittavaikutuksia, se aiheuttaa mahdollisesti aivoinfarktin, hiustenlähtöä, sekoittaa immuunijärjestelmän, vaurioittaa maksaa ja munuaisia, aiheuttaa iho-oireita, silmätulehdusta, sydänkohtauksia, veritulppia ja tuhoaa keuhkot. Ja varmasti enemmänkin löytyisi, jos viitsii etsiä, on tämä ihmeellinen virus. Tällä hetkellä koronaan on Suomessa sairastunut n. 0,14 % väestöstä, keväällä ennustettiin mm. Merkelin toimesta (asiantuntijoiden mielipiteeseen pohjautuen), että 70 % saksalaisista tulee sairastumaan. Samoin Suomessa esim. lääke(teollisuus)tieteen asiantuntija Pekka Reinikainen ennusti, että 70 % väestöstä sairastuu, kun alussa toimittiin munattomasti. Ja testitkin taitaa olla epäluotettavia, esim. Antti Heikkilän mukaan ihmisen oma RNA aiheuttaa vääriä positiivisia tuloksia. Eiköhän liene selvää, että tarkoitus on vain tuhota taloutta ja tuoda uusi maailmanjärjestys kaaoksesta. Lähenee ilmestyskirjan ennustama talousromahdus (ilmestyskirja 6):

5. Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.
6. Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."

Denari oli tuohon aikaan päiväpalkka.

http://nokialainen.blogspot.com/2012/01 ... sotaa.html

Illuminatin suunnitelmaan kuuluu myös talosromahdus, Albert Piken saatanallinen näky 1800-luvulta kolmesta maailmansodasta paljastaa myös tämän, siinä mainitaan taloudellinen uupumus niille maille, jotka eivät sodi. Rahajärjestelmä on muutenkin huijaus, uutta rahaa luodaan tyhjästä ja siitä peritään korkoa, tuho on ohjelmoitu tähän systeemiin, ei ole muuta vaihtoehtoa.

”Kolmas maailmansota täytyy lietsoa käyttämällä hyväksi erimielisyyksiä, jotka aiheutettiin ”Illuminatin” ”agentuurin” toimesta poliittisten siionistien ja islamilaisen maailman välille. Sota täytyy hoitaa sellaisella tavalla että islam (muslimien arabimaailma) ja poliittinen siionismi (Israelin valtio) molemminpuolisesti tuhoavat toisensa. Samaan aikaan muut kansakunnat, vielä kerran jakautuneina tässä kysymyksessä pakotetaan taistelemaan täydelliseen fyysiseen, moraaliseen, hengelliseen ja taloudelliseen uupumispisteeseen saakka … Me tulemme päästämään irti nihilistit ja ateistit, ja me provosoimme hirmuisen sosiaalisen vedenpaisumuksen joka kaikessa kauheudessaan tulee selvästi osoittamaan kansakunnille absoluuttisen ateismin, julmuuden ja mitä verisimmän kaaoksen alkuperän, tehovaikutuksen. Sitten joka puolella, kansalaiset, pakotettuina puolustamaan itseään maailman vallankumouksellisten vähemmistöä vastaan (vrt. antikapitalistinen Occupy Wall Street -liike, Suom. huom.), tulevat perin pohjin hävittämään nuo sivilisaation tuhoajat, ja suuri joukko, kristinuskoon pettyneitä, joiden deistiset henget tulevat tuosta hetkestä lähtien olemaan ilman kompassia tai suuntaa, huolissaan ihanteen vuoksi, mutta ilman tietämystä missä suorittaa sen palvontaa, tulee vastaanottamaan todellisen valon universaalin manifestaation kautta Luciferin puhtaasta opista, viimeinkin esitettynä julkisessa näkymässä. Tämä manifestaatio tulee olemaan seurausta yleisestä taantumuksellisesta liikkeestä joka seuraa kristinuskon ja ateismin hävitystä, molemmat voitettu ja tuhottu samaan aikaan.” [4]
Viimeksi muokannut Tapani päivämäärä 06. Elo 2020 16:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Tapani » 06. Elo 2020 16:21

Se jäi pois,että tämä virus on osoittanut miten helppo ihmisiä on hallita, kun on valtamedia hallussa. On niillä varmaan hauskaa keksiä näitä juttuja.
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Tapani » 06. Elo 2020 16:54

Merkkelistä puheenollen David J.Meyerillä oli aikanaan spekulaatioita Merkelistä. On hänkin joskus erehtynyt, mutta voi olla tottakin:

Most people believe that Adolf Hitler committed suicide in a bunker, and some believe he escaped to Argentina by U-boat. One thing is certain; he is dead now. Hitler's dreams and ambitions, however, are not dead, and this is where the amazing part of this story begins. German Chancellor Angela Merkel made known her determination to unite all of Europe under one constitution on January 7th, 2007. This powerful woman seemed to rise from almost nowhere to become Chancellor of Germany, President of the European Union, and head of the G-8 economic block of nations. (19) Who is this amazing woman?

Angela Merkel was born in the D.D.R., the Communist portion of Germany in 1954. Her biography says she was born on July 17, 1954, and that she is the daughter of a Lutheran minister from an East German-controlled church. Recently, however, Soviet KJB archive files reveal an entirely different story. Stasi GDR files indicate that she was born on April 20th, 1954, and details of her birth were included in the records of the German Dr. Karl Klauberg, who was one of the Nazi "death doctors" convicted by Soviet courts and imprisoned. When he later was recognized as a brilliant scientist, he was released after seven years and was recognized as the father of artificial insemination. The Soviets were even more intrigued when they discovered Dr. Klauberg had preserved frozen samples of the sperm of Adolf Hitler. The forces of darkness in high places decided to try to produce a child from Hitler's sperm, obviously for occult and illuministic purposes. Dr. Klauberg then brought the youngest sister of Eva Braun (Hitler's wife), whose name was Gretl, to Eastern Germany, and the result of the experiment produced not a biological son of Hitler, but rather a daughter. Amazingly, Adolf Hitler was born on April 20th, 1889, and Angela Merkel was born on April 20th, 1954. (April 20th is 11 days before the witches' high sabat of Beltaine.) Angela became a custodian of the Catholic Church through its connections with the East German Lutheran Church. Once a German Pope would take the Roman throne, Angela Merkel was to also take her biological father's position as German Chancellor. On April 20th, 2005, the Nazi Joseph Ratzinger became Pope Benedict XVI, (16th), precisely on the 116th birthday of Adolf Hitler. Then on November 22nd, 2005, Hitler's biological daughter, Angela Merkel was elected Chancellor of Germany. The day of that election, November 22nd, was the anniversary of the publication of Charles Darwin's Origin of the Species, which is an antichrist publication denying the Creator of the universe.

If the Soviet record is true, and the evidence is strong, it opens up some amazing possibilities. The undeniable fact is that Angela Merkel came from obscurity to triumviral power as German Chancellor, President of the European Union, and head of the powerful G-8 economic cartel. When I began to do further research on this, I discovered that Hitler's father, who took the name Hitler, was the illegitimate son of a Rothschild mistress whose last name was Schicklgruber. The etymology of the name Hitler reveals that the name means a shepherd who lives in a hut. The name Adolf from Old High German means noble wolf. Thus, his combined name indicates that he was the Shepherd Wolf, or false shepherd. Strangely enough, Pope Ratzinger, or Benedict XVI, also has the title of Shepherd of the Church, and since he took office, the Roman Catholic Church has had a German shepherd. Incidentally, that breed of dog resembles a wolf. We also know that Adolf Hitler nicknamed himself Herr Wolf. His East Prussian headquarters was called Wolfsschanze; his headquarters in France was called Wolfsschlucht, and his headquarters in the Ukraine was called Werwolf. (20) Will the powerful European Union become the New World Order and Fourth Reich? Only God knows.

One more interesting point is that Chancellor Angela Merkel has an unusual obsession with the works of the occult composer Richard Wagner, who was a Satanist. She made her obsession known in an interview with the newspaper Frankfurter Allgemeine Zeitung in July 2005. (21) Wagner wrote the infamous composition called Parsifal, which is purely occult and demonic. Parsifal was a favorite of Adolf Hitler as well, and Hitler stated that the music of Wagner occupied his mind. Angela Merkel, like Adolf Hitler, is deeply fascinated with Wagner's Ride of the Valkyries. The valkyries were minor female deities that would ride through every battle to gather the most valiant of the slain and carry them off to a place called Valhalla where they would wait to join the army of Odin in the last battle at the end of the world. (22)

Is this woman, Angela Merkel, being used of Satan to marshal the forces for the last battle called Armageddon? It is also interesting to note that Chancellor Merkel has exactly the same eyes as Chancellor Hitler, and she bears a striking resemblance to him except for the little moustache, of course.


http://www.lasttrumpetministries.org/20 ... t2007.html
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Maaret » 14. Elo 2020 18:23

Mulle on joskus käynyt samoin kuin Vaisuliini kuvaa tuosta Raamatun Sanan muutoksesta. Kun jokin sanan paikka ei tunnu oikealta eikä siunaavalta niin kun siihen saa oivalluksen pienestä muutoksesta niin se alkaa avautumaan kuin valon tulviminen niin kirkkaana että ihan hengästyy hämmästyksestä.

Uskon että kääntäjät ovat vain halunneet itse selitellä joitakin jakeita lisäämällä sinne pieniä sanoja tai muuttamalla vaikka ihan preesenssin imperfektiksi. Jos nyt tämän päivän uskovat haluaa pysyä Raamatussa niin on todella vaikeaa ja vuosia vievää oivaltaa tuollaisia muutoksia siellä kun haluaa luottaa siihen. Eikä se varmaan ole "meidän syy" jos erehtyy muiden eksyttämisen takia. Kun vuoden 1992 käännös on vielä enemmän tällaisten selitysten täyttämää niin säälin kyllä uuden sukupolven uskovia.

On kyllä suuri ihme että juutalaiset oli tarkkoja jotta jokainen viiru tulee samoin kuin alkuperäisessä riippumatta ymmärtääkö kopioija tekstiä vai ei. Näin Sana on säilynyt edes tähän päivään asti. Kun taas nykyään on pääasia että selitetään "ymmärrettävästi" välittämättä onko se alkuperäistä Jumalan sanaa vai ei.
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Tapani » 16. Elo 2020 22:30

Tapani kirjoitti:”Kolmas maailmansota täytyy lietsoa käyttämällä hyväksi erimielisyyksiä, jotka aiheutettiin ”Illuminatin” ”agentuurin” toimesta poliittisten siionistien ja islamilaisen maailman välille. Sota täytyy hoitaa sellaisella tavalla että islam (muslimien arabimaailma) ja poliittinen siionismi (Israelin valtio) molemminpuolisesti tuhoavat toisensa.


Israelin valtion perustamisessa on Rothschildin suvulla, joka oli perustamassa illuminatia ja hallitsee pankkimaailmaa tärkeä osuus. Tietenkään kyseessä ei ole juutalainen salaliitto vaan tarkoituksena on tuhota juutalaiset ja synnyttää 3.maailmansota. Sen takia Israelin lipussa on "Daavidin tähti" mikä todellisuudessa on saatananpalvontasymboli.

Wikipedia kertoo illuminatista:

Illuminati kiellettiin Baijerissa vuonna 1787, eikä sen myöhemmästä toiminnasta ole tietoa


Kuitenkin esim. Youtubesta löytyy Jacob Rothschildin haastattelu, missä häneltä kysytään mitä Bilderberg kokouksessa tapahtui tänä vuonna. Ei ollut kuulemma siellä, mikä todennäköisesti ei ollut totta ja sitten kysytään mitä edellisenä vuonna tapahtui. Ei ollut silloinkaan siellä, mutta myöntää, että serkkunsa oli siellä silloin. Sitten kysytään Yhdysvaltain keskuspankista, että se on yksityinen pankki ja sinun sukusi perusti sen. Vastaus on,että täysin epätosi väite. Eräiden lähteiden mukaan taas Rothschildit omistavat lähes kaikkien maiden keskuspankit. Tämä rahajärjestelmähuijaus, missä uutta rahaa luodaan tyhjästä on kaiken pahan a ja o tässä maailmassa ja sillä tavalla illuminati on saanut maailman varallisuuden haltuunsa. Tuossa David J. Meyerin kirjoituksessa Angela Merkelistä, minkä linkitin aiemmassa viestissä väitettiin, että Hitlerin isän isä oli Rothschild. David J.Meyer väitti myös, että okkultisteille Rothschildit ovat kuin jumalia, no hän tuntee okkultismin.

https://www.youtube.com/watch?v=6sCioKnpHdY

Suomalaiset politiikot, median edustajat ja liike-elämän edustajat ovat myös vuosien aikana osallistuneet Bilderberg kokouksiin, missä on rakennettu salassa uutta maailmanjärjestystä. Uutta maailmanjärjestystä tietenkin pitää rakentaa salassa, koska kyseessä on semmoinen pahuus, että iltauutisissa ei voi näistä kertoa. Toimi oikein eikä häpeällisesti niin ei tarvitse toimia salassa. Tällä videolla Jyrki Kataiselta (joka on osallistunut muutaman kerran Bilderberg kokoukseen) kysytään, mistä siinä on kysymys.

https://www.youtube.com/watch?v=2OMAv8zmItY

Jyrki Katainen oli aikanaan 1987-1988 kaksi vuotta minua nuorempana samassa lukiossa Siilinjärvellä, muistan hänet hyvin sieltä.
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Maaret » 17. Elo 2020 10:44

Eikö sua ahdista kaivella noita "saatanan syvyyksiä"?

Erikoista että minä olen oivaltanut joitakin asioita ilman opiskelua. Esim tuon että hitlerin ideologia voi hyvin vaikka teeskennellään että vastustetaan natseja. Uskon siis että Jumala kykenee tarpeellisen osan tuosta salaliitosta paljastamaan ilman syventymistäkin.

Mutta toki tuota rahan luomista tyhjästä en ymmärtänyt ennen kuin kuuntelin pari videota.

Sitä suuremmalta ahdistukselta tuntuu kun uskovat, joiden kuuluisi olla toistensa tukena syyttävät köyhää velallista sanoen "se on ihan oikein että olet köyhä työtön, itsehän olet sen lainan alunperin ottanut ja luullut että kaikilla kuuluu olla tietokone".
P.s. köyhä kun ei kyennyt alunperinkään hankkimaan mitään ilman osamaksuja ja käyttöluottoja.
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Tapani » 29. Elo 2020 23:34

Maaret kirjoitti:Eikö sua ahdista kaivella noita "saatanan syvyyksiä"?

Erikoista että minä olen oivaltanut joitakin asioita ilman opiskelua. Esim tuon että hitlerin ideologia voi hyvin vaikka teeskennellään että vastustetaan natseja. Uskon siis että Jumala kykenee tarpeellisen osan tuosta salaliitosta paljastamaan ilman syventymistäkin.

Mutta toki tuota rahan luomista tyhjästä en ymmärtänyt ennen kuin kuuntelin pari videota.

Sitä suuremmalta ahdistukselta tuntuu kun uskovat, joiden kuuluisi olla toistensa tukena syyttävät köyhää velallista sanoen "se on ihan oikein että olet köyhä työtön, itsehän olet sen lainan alunperin ottanut ja luullut että kaikilla kuuluu olla tietokone".
P.s. köyhä kun ei kyennyt alunperinkään hankkimaan mitään ilman osamaksuja ja käyttöluottoja.


Ei ahdista, totuus kestää tarkastelun. Enkä minä näitä ole pitkään aikaan enemmälti kaivellut, olen ollut tietoinen näistä n. vuodesta 2003. En ole syyttänyt velallista, eihän ihmisiltä voi vaatia, että he tietävät rahajärjestelmähuijauksen. Vika on velanantajissa. Raamatussa kielletään juutalaisilta koron periminen velasta, ja tässä puhutaan vain olemassaolevasta rahasta, puhumattakaan että rahaa luodaan tyhjästä ja siitä peritään korkoa, kuten nykyään on. Tämäkin kertoo, että kyseessä ei ole juutalainen salaliitto.
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Linnea » 06. Syys 2020 16:27

Videolla keskustelemassa asianajajat Robert Kennedy Jr ja Alan Dershowitz. Kennedyn mukaan rokotebisnes on alusta asti ollut huijausta, joka 40. rokotteen ottaja saa vakavia terveydellisiä vaurioita, ja tulevat koronarokotteet ovat erittäin vaarallisia, eivätkä ehkäise virusepidemian leviämistä:

https://www.youtube.com/watch?v=UIOUgm8 ... e=emb_logo
Linnea
 
Viestit: 182
Liittynyt: 28. Syys 2017 15:48

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron