"kristillinen heavy" sittenkin syntiä?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: "kristillinen heavy" sittenkin syntiä?

ViestiKirjoittaja toni t » 21. Elo 2011 18:56

todael kirjoitti:Tässä musiikki-asiassa on vaarana se, että jokainen tekee mitä itse tahtoo, oman päättämänsä mukaisesti. Koko musiikki kysymys tässä keskustelussa pyörii vahvasti sen ympärillä MITÄ ME ITSE oman päättämän mukaan tahdomme tehdä.

Etsimmekö Jumalan tahtoa ? Haluammeko ottaa vastaan Jumalan tahdon elämäämme ?
Minusta nämä ovat olennaisimmat kysmykset.

- todael


:amen4:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: "kristillinen heavy" sittenkin syntiä?

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 22. Elo 2011 10:41

todael kirjoitti:Tässä musiikki-asiassa on vaarana se, että jokainen tekee mitä itse tahtoo, oman päättämänsä mukaisesti. Koko musiikki kysymys tässä keskustelussa pyörii vahvasti sen ympärillä MITÄ ME ITSE oman päättämän mukaan tahdomme tehdä.

Etsimmekö Jumalan tahtoa ? Haluammeko ottaa vastaan Jumalan tahdon elämäämme ?
Minusta nämä ovat olennaisimmat kysmykset.

- todael


Rauhaa!

Juuri näin veli Todael. Emme kysy neuvoa lihalta ja vereltä. Tämä keskustelu alkaa olla mielestäni jo loppuunkoluttu. Mielestäni voimme päättää keskustelun tähän tästä asiasta Todaelin toteamukseen. Kiitos kommenteista ja hyvä on käydä keskustelua, mutta loputtomasti asiasta jauhaminen vie sivuraiteille ylentämättä itseäni :wise3: .

Siunausta KAIKILLE keskusteluun osallistuneille ja Herran Henki ohjatkoon meitä Hänen omiaan Totuuteen tässäkin asiassa pikkuhiljaa. :thumb: :hugehug: :hearts:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa