Kun Jumalan tahto on pimeä laakso

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Kun Jumalan tahto on pimeä laakso

ViestiKirjoittaja Levossa » 02. Loka 2018 13:42

Joonas, sinä puhut rehellisesti kokemastasi tuskasta. Olet aito itsesi Jumalan edessä, hänhän näkee sydämesi joka tapauksessa, miksi siis teeskennelläkään muuta jos lepoa asiassa ei ole tullut. Toiset ihmiset tätä vaan aina eivät kestä kuulla ja ottaa vastaan, vaikka Isä kestääkin. Hän on kallio, turvamme. Kirjoitan sinulle, koska olen kipuillut lapsettomuuden kanssa hänen edessään pari vuosikymmentä ja ymmärrän kysymyksesi, vaikkakaan en aihetta jaa. Otsikkosi on kuvaava. Ihminen ikäänkuin kulkee pimeässä laaksossa. Eikä sieltä vierestä komentamalla tai ojentamalla saa pois. Mutta Jumala itse tekee hiljaa työtään. Neljänkymmenen vuoden jälkeen Israelin kansakin päästettiin pois, kehää kiertämästä. Vaikka Henki kulki heidän edessään, matka kesti sen ajan minkä se kesti. Isä ei kiirehdi kun hän tekee suuria tekojaan. Joonas olet Isän rakas lapsi, hänen ohjauksessaan. Emme tiedä miksi. Mutta rukoilen, että luottamuksesi vahvistuu, ja sinulle selviää Isän tarkoitus ja voit koko sydämestäsi tulevaisuudessa sinä päivänä ilolla sanoa: Aamen, olen samaa mieltä. Herra olkoon sinun kanssasi tällä tiellä.
Levossa
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa

cron